Permalänk

Har länge tänkt på att skaffa en NAS och undrar egentligen om man ska slå till på ZyXEL NSA-325v2 eller om man ska hålla sig till Synology, mest enbart för jag har sett att de har mycket bättre interface och är mer lätthanterliga.
Hade uppskattat lite svar och åsikter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FryKiz:

Är ute efter en ny billig skärm och undrar om ni har några åsikter om antingen denna Benq från kompletts rea https://www.komplett.se/benq-24-led-gw2450hm/806929#!tab:extra eller denna Acer från cdons sommarrea http://cdon.se/hemelektronik/acer/acer-ips-g246hylbd-24-p26870260. Någon som skulle kunna ge köpråd?

Acer IPS om jag var tvungen att välja...

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ladoo:

Beställde precis en sån jag med

samma. ;_; ALL ABOARD THE CHEAP STICK TRAIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

samma. ;_; ALL ABOARD THE CHEAP STICK TRAIN

Kollade på en review på youtube. Dom sa att den var lätt och inte satt fast i bordet så bra. De blir väl att ta fram lite silvertejp då.

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcsmen:

Kollade på en review på youtube. Dom sa att den var lätt och inte satt fast i bordet så bra. De blir väl att ta fram lite silvertejp då.

jomen precis! Fast borde det inte gå att öppna den istället och lägga i lite koppar?:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

jomen precis! Fast borde det inte gå att öppna den istället och lägga i lite koppar?:)

Eller stenar? Råkar inte ha lite koppar liggandes...

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Igelkott:

Inte värst prisvärt 'egentligen' men jag hade ändå tänkt köpa det så jag blev glatt överraskad att den var sänkt några hundralappar på denna rean: 290X Vapor-X

Med ~50% högre pris än Sapphire Radeon R9 290 Tri-X OC för hur många futtiga % högre prestanda? För de pengarna som blir över om man köper den billigare går det till och med att ordna vattenkylning för kortet och troligtvis kunna matcha prestandan om inte mer...

Visa signatur

Mitt vattenkylda system i väntan på bättre tider:
[CPU:]Intel i5 4690k - 4.9GHz @ 1.3V. [GPU:]CrossfireX R9 290X - 1150MHz/1500MHz [MB:] Asus ROG Maximus VII Ranger Z97 [RAM:] Corsair 2x8GB - CL9 2000 [SSD:] Samsung 840 EVO - 2x250GB [PSU:] NZXT Hale90 80+ Gold 1000W [Audio:]Asus Xonar Essence STX II 7.1 Monitor i väntan på 4K: 1440p X-Star - 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcsmen:

Eller stenar? Råkar inte ha lite koppar liggandes...

jag tänkte mer för att koppar går att forma utefter botten Men det har du rätt i! Är lite trött.

Permalänk
Medlem

Höll på att köpa denna. så tänkte jag att jag kanske ska jämföra pris trots rean. Fanns att hitta på annan sida 166 kr billigare!

https://www.komplett.se/krcher-fnstertvtt-set-li-ion-wv/61356...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av matti.gustafsson:

Har länge tänkt på att skaffa en NAS och undrar egentligen om man ska slå till på ZyXEL NSA-325v2 eller om man ska hålla sig till Synology, mest enbart för jag har sett att de har mycket bättre interface och är mer lätthanterliga.
Hade uppskattat lite svar och åsikter.

Jag äger v1 och v2 av den. Bra prestanda, men du fårndet du betalar för. Går att köra homeBrew.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isse00:

Med ~50% högre pris än Sapphire Radeon R9 290 Tri-X OC för hur många futtiga % högre prestanda? För de pengarna som blir över om man köper den billigare går det till och med att ordna vattenkylning för kortet och troligtvis kunna matcha prestandan om inte mer...

Jo jag tycker det är bra att det går att få prisvärda saker. Men jag ville verkligen ha detta kortet av ett flertal anledningar. Blev förvånad att det kom en prissänkning/rea på det eftersom ingen borde spontanköpa det kortet för det priset. Rekommenderar ingen annan att göra det.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

samma. ;_; ALL ABOARD THE CHEAP STICK TRAIN

CHOO CHOO

Visa signatur

[i7 7700K][Asus STRIX Z-270F][16GB Corsair Vengeance DDR4 3200M][MSI 2080 DUKE][WD 1TB][970 Pro m.2 500G][EVGA 750 G2][27" 1440p 144hz ASUS][Cooler Master HAF932][Win 10][Z-5500]

Permalänk
Medlem

Snyggt av komplett! Tack & hej

Hej,

Dessvärre måste vi meddela att vissa produkter haft felaktigt prissättning i samband med vår 6h-rea under gårdagen. Då du beställt någon av dessa är din beställning dessvärre avbokad och vi ber verkligen om ursäkt för detta!

Gäller följande artiklar:

Art: 809328 - OBH Nordica Creme Hercules Köksmaskin
Priset som produkten skulle haft under rean var 1690:-, men på grund av det inträffade kan vi istället erbjuda den för 1190:-.

Art: 803504 - OralB Triumph PC5500 Elektrisk Tandborste
Priset som produkten skulle haft under rean var 1190:-, men på grund av det inträffade kan vi istället erbjuda den för 790:-.

Art: 816351 - Withings WS-50 iPhone/Android personvåg
Priset som produkten skulle haft under rean var 1190:-, men på grund av det inträffade kan vi istället erbjuda den för 790:-.

Ifall du fortfarande är intresserad av att beställa någon av produkterna kan du enkelt svara på detta mail med ditt kundnummer så lägger vi en offert åt dig.

Med vänliga hälsningar
Komplett.se

Visa signatur

Cooler Master H500 A-RGB | MSI MPG Z690 CARBON WIFI DDR5 ATX | Intel 12700K | Arctic Liquid Freezer II 240 A-RGB | Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | ASUS ROG Strix 850W PSU | och förhoppningsvis snart två DDR5 to rule them all på nya gamingskärmen - LG OLED65C15LA :D

Permalänk
Medlem

Min Mad Catz Pacific Aviator Flight Stick har skickats!

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Skrivet av Marcsmen:

Min Mad Catz Pacific Aviator Flight Stick har skickats!

Funkar den att flyga heli, tex i arma serien och battlefield?

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Igelkott:

Jo jag tycker det är bra att det går att få prisvärda saker. Men jag ville verkligen ha detta kortet av ett flertal anledningar. Blev förvånad att det kom en prissänkning/rea på det eftersom ingen borde spontanköpa det kortet för det priset. Rekommenderar ingen annan att göra det.

Hur kan du kalla det prisvärt? Dyraste eftermarknadskortet bland R9 290X men trots det inget särskilt.

Visa signatur

Mitt vattenkylda system i väntan på bättre tider:
[CPU:]Intel i5 4690k - 4.9GHz @ 1.3V. [GPU:]CrossfireX R9 290X - 1150MHz/1500MHz [MB:] Asus ROG Maximus VII Ranger Z97 [RAM:] Corsair 2x8GB - CL9 2000 [SSD:] Samsung 840 EVO - 2x250GB [PSU:] NZXT Hale90 80+ Gold 1000W [Audio:]Asus Xonar Essence STX II 7.1 Monitor i väntan på 4K: 1440p X-Star - 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isse00:

Hur kan du kalla det prisvärt? Dyraste eftermarknadskortet bland R9 290X men trots det inget särskilt.

Det var inte vapor-x-kortet jag kallade prisvärd. Jag trodde detta var ganska tydligt om man läser det jag skrev.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeiloth:

Hej,

Dessvärre måste vi meddela att vissa produkter haft felaktigt prissättning i samband med vår 6h-rea under gårdagen. Då du beställt någon av dessa är din beställning dessvärre avbokad och vi ber verkligen om ursäkt för detta!

Gäller följande artiklar:

Art: 809328 - OBH Nordica Creme Hercules Köksmaskin
Priset som produkten skulle haft under rean var 1690:-, men på grund av det inträffade kan vi istället erbjuda den för 1190:-.

Art: 803504 - OralB Triumph PC5500 Elektrisk Tandborste
Priset som produkten skulle haft under rean var 1190:-, men på grund av det inträffade kan vi istället erbjuda den för 790:-.

Art: 816351 - Withings WS-50 iPhone/Android personvåg
Priset som produkten skulle haft under rean var 1190:-, men på grund av det inträffade kan vi istället erbjuda den för 790:-.

Ifall du fortfarande är intresserad av att beställa någon av produkterna kan du enkelt svara på detta mail med ditt kundnummer så lägger vi en offert åt dig.

Med vänliga hälsningar
Komplett.se

Fick samma mail. Jag hade beställt OBH Nordica Köksmaskinen för 199:-. Jag kan se att komplett har reserverat 199:- på mitt konto, samt att ordern är bekräftad hos dem, kan de fortfarande göra på detta viset och begära 1190:- för den? Jag kan inte minnas att jag såg något under rean om "vi reserverar oss för eventuella felaktiga prissättningar", så borde vi som beställt inte ha rätt att få varorna för de priserna de hade när ordern lades? Är dåligt insatt i vad som gäller rent juridiskt :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av manaspok:

Fick samma mail. Jag hade beställt OBH Nordica Köksmaskinen för 199:-. Jag kan se att komplett har reserverat 199:- på mitt konto, samt att ordern är bekräftad hos dem, kan de fortfarande göra på detta viset och begära 1190:- för den? Jag kan inte minnas att jag såg något under rean om "vi reserverar oss för eventuella felaktiga prissättningar", så borde vi som beställt inte ha rätt att få varorna för de priserna de hade när ordern lades? Är dåligt insatt i vad som gäller rent juridiskt :/

Om det hade varit så att priset kunde misstänkas vara rimligt, så hade du kunnat få rätt juridiskt, men för 199? Inte en chans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av manaspok:

Fick samma mail. Jag hade beställt OBH Nordica Köksmaskinen för 199:-. Jag kan se att komplett har reserverat 199:- på mitt konto, samt att ordern är bekräftad hos dem, kan de fortfarande göra på detta viset och begära 1190:- för den? Jag kan inte minnas att jag såg något under rean om "vi reserverar oss för eventuella felaktiga prissättningar", så borde vi som beställt inte ha rätt att få varorna för de priserna de hade när ordern lades? Är dåligt insatt i vad som gäller rent juridiskt :/

Du ska nog läsa deras villkor.

5. Pris och betalning

5.1 På Komplett hemsida och i dess katalog förekommande priser och avgifter är exklusive mervärdeskatt och andra skatter och pålagor samt även exklusive eventuella frakt- eller portokostnader vilka utgår enligt Komplett gällande prislista på leveransdagen. Komplett.se levererar endast inom Sverige och samtliga produkter säljs med 25% moms.

5.2 Komplett förbehåller sig rätten att när som helst innan Leveransdagen justera under punkten 5.1 angivna priser, under förutsättning att kunden därvid meddelas. Kunden äger då skriftligen häva köpet i enlighet med punkten 8 nedan.

5.3 Vid beställning från Kompletts hemsida finns möjlighet till betalning med svenska VISA- och Master Card-kort. Efter särskild kreditprövning kan betalning även ske mot faktura. Komplett utfärdar faktura på Leveransdagen.

5.4 Vi reserverar oss för slutförsäljning, feltryck och prisjusteringar där prissättningen är orimligt låg, i dessa fall förbehåller vi oss rätten att korrigera dessa enligt punkt 5.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Om det hade varit så att priset kunde misstänkas vara rimligt, så hade du kunnat få rätt juridiskt, men för 199? Inte en chans.

Under en annonserad och hypad "super-rea" så är 90% ingen omöjlighet enligt mig. Har tagit upp ärendet med ARN.

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Funkar den att flyga heli, tex i arma serien och battlefield?

Den fungerar fint i bf4 efter lite trixande i inställningarna, inga drivers eller så heller.

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Medlem
Skrivet av cusah:

Under en annonserad och hypad "super-rea" så är 90% ingen omöjlighet enligt mig. Har tagit upp ärendet med ARN.

Villkor gäller väll ändå?

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Avstängd
Skrivet av manaspok:

Fick samma mail. Jag hade beställt OBH Nordica Köksmaskinen för 199:-. Jag kan se att komplett har reserverat 199:- på mitt konto, samt att ordern är bekräftad hos dem, kan de fortfarande göra på detta viset och begära 1190:- för den? Jag kan inte minnas att jag såg något under rean om "vi reserverar oss för eventuella felaktiga prissättningar", så borde vi som beställt inte ha rätt att få varorna för de priserna de hade när ordern lades? Är dåligt insatt i vad som gäller rent juridiskt :/

Nej, inte då priset är orimligt lågt.

Skrivet av cusah:

Under en annonserad och hypad "super-rea" så är 90% ingen omöjlighet enligt mig. Har tagit upp ärendet med ARN.

Om priset är orimligt lågt så har butiken rätt att neka leveransen, vilket Komplett nu gjorde och erbjudit dem som beställt till felaktigt pris att få ett lägre pris än vad det skulle kostat på rean som Kompensation.

Så sannolikheten att ARN går på att det är rätt pris är lågt, så ARN kommer troligen hänvisa till Komplett.se´s villkor under "betalning"
5.4 Vi reserverar oss för slutförsäljning, feltryck och prisjusteringar där prissättningen är orimligt låg, i dessa fall förbehåller vi oss rätten att korrigera dessa enligt punkt 5.2.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcsmen:

Villkor gäller väll ändå?

Vissa dyrare produkter har vi sänkt ordentligt - Komplett.se
Jag satt och läste denna tråden och läste samtidigt det Komplett.se hade skrivit. Då gick jag in och köpte köksgrejen för 90% rabatt. Om de kallar det "super-rea" så tycker inte jag att något pris är orimligt. Men min åsikt är inte värd särskilt mycket så därför tog jag det till ARN för råd! Men visst jag har säkert fel men det skadar inte att försöka! Har ändå semester

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Nej, inte då priset är orimligt lågt.

Om priset är orimligt lågt så har butiken rätt att neka leveransen, vilket Komplett nu gjorde och erbjudit dem som beställt till felaktigt pris att få ett lägre pris än vad det skulle kostat på rean som Kompensation.

Så sannolikheten att ARN går på att det är rätt pris är lågt, så ARN kommer troligen hänvisa till Komplett.se´s villkor under "betalning"
5.4 Vi reserverar oss för slutförsäljning, feltryck och prisjusteringar där prissättningen är orimligt låg, i dessa fall förbehåller vi oss rätten att korrigera dessa enligt punkt 5.2.

Dold text

Hänvisar till mitt senaste inlägg. Jag har läst deras villkor men jag tycker ändå att "super-rea" och "orimligt pris" inte riktigt hör ihop.

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cusah:
Dold text

Hänvisar till mitt senaste inlägg. Jag har läst deras villkor men jag tycker ändå att "super-rea" och "orimligt pris" inte riktigt hör ihop.

Det är skillnad vad man tycker hör ihop, och vad som egentligen gäller. Ska dock bli intressant att få följa ärendet / få reda på det slutgiltiga beskedet!

Det är ju som DustinHome´s "weekend rush"
1990 kr (enligt startsidan 20% rabatt)
DELL POWEREDGE T20 PENTIUM G3220 3.1-3MB 4GB/500GB#WR
http://www.dustinhome.se/product/5010789646/dell-poweredge-t2...

Samma maskin på "kampanjpris" (som varit rätt länge)
1995 kr (ord pris 4124 kr)
DELL POWEREDGE T20 PENTIUM G3220 3.1-3MB 4GB/500GB
http://www.dustinhome.se/product/5010757331/dell-poweredge-t2...

Kan inte se hur dem kan få det till 20% rabatt från 1995 kr till 1990 kr (det vill säga i praktiken 5 kr rabatt) inte ens 20% på original priset stämmer ju.

Så när dem kör "rea" så måste man kolla upp vad andra butiker tar, som t.ex.
kostade 1790 kr (slut) ordinarie pris 2399
INTEL 520 480GB SATA SSD MLC BULK #WR
http://www.dustinhome.se/product/5010795552/intel-520-480gb-s...

ordinarie pris: 2399 kr:
http://www.dustinhome.se/product/5010610017/intel-520-480gb-s...

Samma disk hos NetOnNet (ordinarie pris)
1790 kr
http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/harddisk/ssd-/in...

Så man måste jämföra butikernas "rea" priser med andra butikers priser så man inte betalar mer än andras ordinarie priser

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Det är skillnad vad man tycker hör ihop, och vad som egentligen gäller. Ska dock bli intressant att få följa ärendet / få reda på det slutgiltiga beskedet!

Det är ju som DustinHome´s "weekend rush"
1990 kr (enligt startsidan 20% rabatt)
DELL POWEREDGE T20 PENTIUM G3220 3.1-3MB 4GB/500GB#WR
http://www.dustinhome.se/product/5010789646/dell-poweredge-t2...

Samma maskin på "kampanjpris" (som varit rätt länge)
1995 kr (ord pris 4124 kr)
DELL POWEREDGE T20 PENTIUM G3220 3.1-3MB 4GB/500GB
http://www.dustinhome.se/product/5010757331/dell-poweredge-t2...

Kan inte se hur dem kan få det till 20% rabatt från 1995 kr till 1990 kr (det vill säga i praktiken 5 kr rabatt) inte ens 20% på original priset stämmer ju.

Så när dem kör "rea" så måste man kolla upp vad andra butiker tar, som t.ex.
kostade 1790 kr (slut) ordinarie pris 2399
INTEL 520 480GB SATA SSD MLC BULK #WR
http://www.dustinhome.se/product/5010795552/intel-520-480gb-s...

ordinarie pris: 2399 kr:
http://www.dustinhome.se/product/5010610017/intel-520-480gb-s...

Samma disk hos NetOnNet (ordinarie pris)
1790 kr
http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/harddisk/ssd-/in...

Så man måste jämföra butikernas "rea" priser med andra butikers priser så man inte betalar mer än andras ordinarie priser

Dold text

Haha! Ja vilken REA
Ja jag såg att en del hade hittat Kompletts "super-rea" prylar billigare på andra sidor utan rea.. Jag tror inte ARN kommer ge mig något positivt besked men som sagt tidigare det skadar inte att försöka! Då vet jag också vad som gäller till framtida super-reor (dock inte hos Komplett).

Drömmen var ju att kunna baka kanelbullar och faktiskt spara pengar på det!

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cusah:
Dold text

Haha! Ja vilken REA
Ja jag såg att en del hade hittat Kompletts "super-rea" prylar billigare på andra sidor utan rea.. Jag tror inte ARN kommer ge mig något positivt besked men som sagt tidigare det skadar inte att försöka! Då vet jag också vad som gäller till framtida super-reor (dock inte hos Komplett).

Drömmen var ju att kunna baka kanelbullar och faktiskt spara pengar på det!

Hej!

Så man måste hålla koll på deras "rea" tillfällen och jämföra med andra butiker (även fysiska!) då det kan finnas billigare någon annan stans

Du får bara baka mer bullar nu så tjänar du snart in den likväl, bjud in hela Sweclockers på bullkalas så har du nog tjänat in den på en gång i jämförelse mot att köpa färdiga bullar och bjuda på!

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av cusah:
Dold text

Haha! Ja vilken REA
Ja jag såg att en del hade hittat Kompletts "super-rea" prylar billigare på andra sidor utan rea.. Jag tror inte ARN kommer ge mig något positivt besked men som sagt tidigare det skadar inte att försöka! Då vet jag också vad som gäller till framtida super-reor (dock inte hos Komplett).

Drömmen var ju att kunna baka kanelbullar och faktiskt spara pengar på det!

Återkoppla gärna hur det går!