Bästa telefon - Som inte är iPhone eller Samsung!

Permalänk

Bästa telefon - Som inte är iPhone eller Samsung!

Hejsan!

Jag vill köpa en ny telefon, och jag har några krav på telefonen som jag vill ha, därför frågar jag er här på
SweClockers efterom jag ALLTID får god hjälp av er genier!

- Telefonen får INTE vara Samsung eller iPhone.
- Den behöver inte vara blixtsnabb, jag vill hellre ha en bra och stabil kamera.
- Jag ska ha mobilen i flera år, det lär dröja ett bra tag innan jag byter ut den, så det måste vara en väldigt stabil mobil
som verkligen fungerar.
- Den skall vara svart och samma storlek (ev. lite mindre) än Samsung Galaxy S4.

Jättetack till er alla som hjälper mig att hitta en ny mobil!

/ gruzzniotre

Permalänk
Medlem

nokia lumia 1020 eller Sony z1 compact

Permalänk
Medlem

Den perfekra mobilen, som har en helt clean variant av android är nexus 5. Samma prestanda som s4 o z1an till o med liye snabbare tack vare att den inte har någon specialfixad mjukvara. Kostar 3500 typ

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem

Sony Z1 Compact

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Om priset inte spelar någon roll är Xperia Z2 ett givet val.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk

Z2 eller LG G2.

G2 kommer att få knock code, nuff said.

Permalänk
Avstängd

Vilken mobil som helst med bra hårdvara som det finns en port av MIUI till.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Om priset kvittar så rekommenderar jag dig att vänta till 25e mars och se vad HTC har att komma med för godsaker!

Edit: Såg att den skulle vara mindre

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Inaktiv

HTC One Mini svart är en mycket trevlig telefon!

Permalänk

Nokia

Nokia har flera alternativ.
Windows är ett bra och stabilt OS (har inte behövt starta om min telefon pga någon krash på några månader)

Jag körde tidigare med android men bytte till windows phone.
Man har inte lika mycket kontroll, men det är inte alla som har behov av det.
Överlägsna kameror (speciellt när det gäller låg ljusnivå)

Permalänk
Avstängd

Nexus 4/5 inget annat är att tänka på. Nexus 5 är mobiltelefon-porr.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddemann:

Z2 eller LG G2.

G2 kommer att få knock code, nuff said.

Han ville ju ha en bra kamera.. Kameran på LG G2 är inte bra just nu, hoppas att dom fixar den med KitKat

Permalänk
Skrivet av slusk:

Han ville ju ha en bra kamera.. Kameran på LG G2 är inte bra just nu, hoppas att dom fixar den med KitKat

Den har en bra kamera i grunden, iaf när den kom så det blir nog fixat i kitkat.

Permalänk

Mindre än galaxy s4? Z1 Compact!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tack så jättemycket för alla svaren, ska titta lite och se om det när någon jag fastnar för

Permalänk
Medlem

tänk på att nexus 4/5 har dåliga batteritider och dåliga kameror

Visa signatur

Lyckligt ovetande.

Permalänk
Medlem

Nokia Lumia 1020 skulle nog passa perfekt...