Permalänk
Medlem

Styra datorn med handrörelser

Vad heter det när man kan styra datorn med handrörelser? Är det leap motion?

Isånnafall letar jag efter en dator med det! Hör av er med länkar please!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roal6193:

Vad heter det när man kan styra datorn med handrörelser? Är det leap motion?

Isånnafall letar jag efter en dator med det! Hör av er med länkar please!

Du har ju svaret själv. Leap Motion. Om du sen skulle ha något bakom pannbenet hade du på tre sekunder kunnat se att man köper en liten enhet som används till valfri dator. Frågar du arrogant så får du även sådana svar.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Tänker inte snapa tillbaka som du vill att jag ska göra Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roal6193:

Tänker inte snapa tillbaka som du vill att jag ska göra Tack!

Finns en del sanning i det hela. Jag skulle tro att det tar längre tid att skapa denna tråd än att söka på Google och få fram svar.

Permalänk
Avstängd

Någon som provat leap motion, 64 pund från amazon är ju helt ok

Permalänk
Medlem

Anledningen till att jag gjorde tråden var just att jag sökte runt men fick inte tillräckligt många bra träffar. Så då tänkte jag att "leap motion" kanske benämns på något annat sätt här i Sverige.

Arrogansen har jag ingen aning om vart den "kom" ifrån. Vad var det i mina få meningar som triggade den responsen? Har ingen aning

Nåväl, någon som har provat det?

Köpte ni härifrån? https://store.leapmotion.com/(S(wbmlf3oto3aptd0easvlf44e))/Pa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roal6193:

Anledningen till att jag gjorde tråden var just att jag sökte runt men fick inte tillräckligt många bra träffar. Så då tänkte jag att "leap motion" kanske benämns på något annat sätt här i Sverige.

Arrogansen har jag ingen aning om vart den "kom" ifrån. Vad var det i mina få meningar som triggade den responsen? Har ingen aning

Nåväl, någon som har provat det?

Köpte ni härifrån? https://store.leapmotion.com/(S(wbmlf3oto3aptd0easvlf44e))/Pa...

Varför googlar du inte bara helt enkelt? http://lmgtfy.com/?q=Leap+motion+review

Du har sökt men? Finns ju sjukt mycket om ämnet!

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk

Jag har provat Leap Motion, min närmaste kompis har en, från första dagen.

I början så va den "skit", men är sjukt mycket bättre nu när dom optimerat programvaran. Testat lite spel till den osv, funkar otroligt bra.
Går även att key-binda osv så man kan spela vallfritt spel

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod