AMD bundlar Battlefield 4 med grafikkort i Radeon R9 200-serien

Permalänk
Melding Plague

AMD bundlar Battlefield 4 med grafikkort i Radeon R9 200-serien

Lagom till den viktiga julhandeln drar AMD igång ett nytt erbjudande med Battlefield 4, som denna gång medföljer samtliga grafikkort i Radeon R9-serien.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt, nu blir jag sugen på ett AMD grafikkort

Permalänk

Nu har jag bestämt mig och det blir ett R9 290X.

Visa signatur

ganska lätt men svårt endåå!!

Permalänk
Medlem

Synd att jag redan köpt bf4, annars skulle det ju såklart blivit ett nytt grafikkort

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk

Fick redan med BF4 från CDON då jag köpte mitt 280x. Okej kortet har inte kommit än då det är slutsålt men spelet har jag xD Funkar inte så bra utan grafikkort

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Sjukt nice att dom bundlar in BF4. Nu vill jag veta prestandaresultaten efter mantle!

Permalänk
Medlem

och för oss som köpt R9 290 korten då?

Visa signatur

GAMING
271QRX QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

dom kan behålla det !

Permalänk

Kunde väl lika väl ha bundlat det direkt när dom släppte korten...

Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnnyw93:

Kunde väl lika väl ha bundlat det direkt när dom släppte korten...

De jobbade kanske på en annan deal som inte gick igenom och då gick de tillbaka till EA och frågade om de inte kunde bundla BF4 med fler kort. Typ?

Eller så ville de sälja fler 290x, men vem vet.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk

Surt att det inte har gjort det från början -.-

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk

Hur länge kommer det här hålla på då?

Visa signatur

Datorn:
Chassi: NZXT H440WProcessor: Intel I5 3570K Grafikkort: Asus r9 280x Moderkort:ASUS p8z77 v-LK CPU-kylare:Corsair H60 Lagring1:2TB Lagring2: 256GB Kingston SSD RAM:Crucial BallistiX 8Gb 1333mhz Nätagg: XFX 80+ Bronze 550w
eger på runescape, så passa dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holymacaloly:

Hur länge kommer det här hålla på då?

Tills vidare. Jag antar att AMD inte vill missa den lukrativa julhandeln, så jag skulle räkna med att till februari i alla fall (tills man hör något annat).

Permalänk
Skrivet av Marcuswb:

Tills vidare. Jag antar att AMD inte vill missa den lukrativa julhandeln, så jag skulle räkna med att till februari i alla fall (tills man hör något annat).

Det är ju shysst, då kanske man får råd innan det försvinner ^^

Visa signatur

Datorn:
Chassi: NZXT H440WProcessor: Intel I5 3570K Grafikkort: Asus r9 280x Moderkort:ASUS p8z77 v-LK CPU-kylare:Corsair H60 Lagring1:2TB Lagring2: 256GB Kingston SSD RAM:Crucial BallistiX 8Gb 1333mhz Nätagg: XFX 80+ Bronze 550w
eger på runescape, så passa dig.

Permalänk
Skrivet av Gilgamesh:

och för oss som köpt R9 290 korten då?

Jag är säker på att Sapphire kommer erbjuda BF4 spelkoder till de R9 2** ägare utan BF4 via deras specialsajt, osäker hur andra tillverkare gör-.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk

Vi som redan köpt innan kampanjen då? Kommer vi få något?

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Vi som redan köpt innan kampanjen då? Kommer vi få något?

Brukar väl inte funka så?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

När får vi veta något om mantle??

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Skrivet av Kärlekstrollet:

Jag är säker på att Sapphire kommer erbjuda BF4 spelkoder till de R9 2** ägare utan BF4 via deras specialsajt, osäker hur andra tillverkare gör-.

mhmm, nu fångade du mitt intresse! Specialsajt?

Permalänk
Avstängd

Detta ser jag som en indirekt prissänkning för att ge ytterligare en anledning att inte kasta stora pengar på 780Ti.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Attitude666:

mhmm, nu fångade du mitt intresse! Specialsajt?

Sapphire Select Club, den må se ut att sitta kvar i tidiga 90-tal när det kommer till webbdesign men den är fortfarande aktiv.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk
Medlem

Ännu en anledning till att köpa Nvidia, skämt åsido, så bör man bränna spelet i ritual.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zin:

skämt åsido, så bör man bränna spelet i ritual.

Vill nog inte hålla med om det. Visst, spelet har sina brister och det är uselt av EA att spika ett datum och lansera spelet då oavsett om det finns allvarliga brister men att hävda att man bör bränna spelet är ju att ta i.

Spelet är fantastiskt bra tycker jag även om det givetvis är trist att bli utkastad av oförklarlig anledning och dödad-runt-hörnet buggen o liknande. Har dock en stark känsla av att dessa buggar står högst upp på prio listan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tivook:

Vill nog inte hålla med om det. Visst, spelet har sina brister och det är uselt av EA att spika ett datum och lansera spelet då oavsett om det finns allvarliga brister men att hävda att man bör bränna spelet är ju att ta i.

Spelet är fantastiskt bra tycker jag även om det givetvis är trist att bli utkastad av oförklarlig anledning och dödad-runt-hörnet buggen o liknande. Har dock en stark känsla av att dessa buggar står högst upp på prio listan.

Dödad-runt-hörnet-buggen? Det är ingen bugg, det är den katastrofala nätkoden som blev ännu värre jämfört med BF3. Har för mig att DICE har sagt att det är näst intill omöjligt att rätta till den då de måste göra om massa i själva motorn. Så nej, den kommer inte fixas så värst mycket.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gäller det här på en gång? Oavsett vilket r9 280x jag beställer?

Permalänk
Medlem

Goda nyheter! Har köpt ett R9 290 och har tänkt köpa ett till nu när de bundlar BF4

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Fractal Design Define S | Corsair AX860i | Asus Prime Z390-A | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB | i7 9700K | Fractal Design Celsius S24 | MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB | 4x Be Quiet! Silent Wings 3 140mm | Razer BlackWidow Chroma | SteelSeries Rival 300 | Kingston HyperX Cloud Alpha Pro | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snigeln Bert:

Dödad-runt-hörnet-buggen? Det är ingen bugg, det är den katastrofala nätkoden som blev ännu värre jämfört med BF3. Har för mig att DICE har sagt att det är näst intill omöjligt att rätta till den då de måste göra om massa i själva motorn. Så nej, den kommer inte fixas så värst mycket.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är en rätt tung grej för dem, den verkar störa väldigt mycket folk. Klantigt faktiskt, men kanske har EA att tacka för det med om dom pusha på dice att få ut spelet fort.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av edda123:

När får vi veta något om mantle??

I december som jag förstått det.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Vilka är "medverkande återförsäljare"?

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Skrivet av Kärlekstrollet:

Sapphire Select Club, den må se ut att sitta kvar i tidiga 90-tal när det kommer till webbdesign men den är fortfarande aktiv.

Haha, tydligen duger inte 290 för att bli guldmedlem, men de va värt ett försök