Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Amzo:

Är det bara jag som tycker att Dustins ''weekend rush'' har blivit väldigt dåliga sen dom startades. Hellre att ni kör ett bättre pris fast med ett färre antal av varje än att köra standard reaor?

HP Microserver N54L för 1000kr dåligt? Det var ett absolut kanonerbjudande som fanns med nu senast.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

HP Microserver N54L för 1000kr dåligt? Det var ett absolut kanonerbjudande som fanns med nu senast.

Jag menar inte att att dom är värdelösa, fynd kan man hitta absolut men om man jämför det med dom första ''Rusharna'' så är det en stor skillnad.

Permalänk
Skrivet av Amzo:

Är det bara jag som tycker att Dustins ''weekend rush'' har blivit väldigt dåliga sen dom startades. Hellre att ni kör ett bättre pris fast med ett färre antal av varje än att köra standard reaor.

Förmodligen har det bara med marknadsföring att göra, lockar in med riktigt bra erbjudanden de första gångerna sedan planar det ut lite grann, men jag vart nöjd och kunde beställa en 3tb wd green för 899:- mycket fint!

Permalänk
Medlem

...och jag fick inte ens första mailet gällande Weekend Rush utan enbart "Sista chansen för Weekend Rush"-mailet.

Köpte precis en WD 3TB Green häromdagen, dock utan "specialerbjudanden", till priset av 849 kr.

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem

Läst lite recensioner på 7H (USB) och åsikterna har varit spridda men allmänt ljumma.

Vad säger ni om 7H? Bra köp nu till halva priset?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Priset på WD disken låg på 899 kr hela helgen, idag med deras 23 % rabatt så låg det fortfarande på 899 kr. Komisk att det blev slut såld, till samma pris som det var innan.

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem

Hej Dustin.

Funderar lite över er fyndhörna.
Det står "Demonstrationsexemplar" i produktbeskrivningen.

Innebär detta att produkterna antingen är en returvara på ångerrätt eller reparerad/utbytt?

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Hej Dustin.

Funderar lite över er fyndhörna.
Det står "Demonstrationsexemplar" i produktbeskrivningen.

Innebär detta att produkterna antingen är en returvara på ångerrätt eller reparerad/utbytt?

Hej!
Produkterna är returvaror. Det ska ej vara produkter som varit på service.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej Dustin,

Hoppas detta inte redan besvarats i tråden (bläddrade bara en sida tillbaka), men kommer ni ta in T-modellerna av nya i3? Dvs, 35W versionerna av i3 Haswell, är väl främst i3 4330T jag är ute efter. Om ja, har ni något preliminärt datum på när de kan tänkas dyka upp? Har sett några andra butiker lista mitten/slutet av oktober.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Skrivet av '[vEX:

;13961235']Hej Dustin,

Hoppas detta inte redan besvarats i tråden (bläddrade bara en sida tillbaka), men kommer ni ta in T-modellerna av nya i3? Dvs, 35W versionerna av i3 Haswell, är väl främst i3 4330T jag är ute efter. Om ja, har ni något preliminärt datum på när de kan tänkas dyka upp? Har sett några andra butiker lista mitten/slutet av oktober.

Hej!
Ber om ursäkt, jag har helt missat att ni skrivit här. Jag kollar det med vår produktavdelning och återkommer till dig så fort jag fått svar.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Kan ni slänga upp Fractal design - Node 304 på weekend rush?

Permalänk
Skrivet av Makrills:

Kan ni slänga upp Fractal design - Node 304 på weekend rush?

Inte denna gång tyvärr! Men jag noterar ert intresse inför nästa gång.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

När kan man förvänta sig leverans av ASUS RADEON R9 290X BF4 4GB ?

Eller har ni några datum när korten kommer in till er?

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem

Hej Dustin! Hade tänkt beställa en Dell U2713HM från er, men tänkte först höra om er pixelpolicy. För mig är defekta pixlar oacceptabelt, så vad gäller? Har man bytesrätt vid en defekt pixel? Det går ju såklart att returnera på distansavtal och beställa igen, men det kommer bli dyrt med flera frakter...

För övrigt vore det kanon om internetbutiker kunde börja med pixel-perfect garanti mot ett pristillägg som flera ebay-shoppar har

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är olika policys för olika skärmar och olika modeller då det är tillverkarna som sätter gränserna och INTE butiken.
du kan läsa hur det ligger till här http://www.dustinhome.se/page/139/garanti-tft-skarmar-pixelpo...

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Skrivet av brorsan:

Hej Dustin! Hade tänkt beställa en Dell U2713HM från er, men tänkte först höra om er pixelpolicy. För mig är defekta pixlar oacceptabelt, så vad gäller? Har man bytesrätt vid en defekt pixel? Det går ju såklart att returnera på distansavtal och beställa igen, men det kommer bli dyrt med flera frakter...

För övrigt vore det kanon om internetbutiker kunde börja med pixel-perfect garanti mot ett pristillägg som flera ebay-shoppar har

Skrivet av grizzly666:

Det är olika policys för olika skärmar och olika modeller då det är tillverkarna som sätter gränserna och INTE butiken.
du kan läsa hur det ligger till här http://www.dustinhome.se/page/139/garanti-tft-skarmar-pixelpo...

Hej!
Helt korrekt att det är olika policys för olika skärmar. Värt att komma ihåg är att ni alltid har 14 dagars ångerrätt. Så skulle ni upptäcka ett pixelfel så är det bara att kontakta oss så hjälper vi till.
Så ni kan vara säker på att ni får en skärm som fungerar till 100%
//Niklas

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej!
Helt korrekt att det är olika policys för olika skärmar. Värt att komma ihåg är att ni alltid har 14 dagars ångerrätt. Så skulle ni upptäcka ett pixelfel så är det bara att kontakta oss så hjälper vi till.
Så ni kan vara säker på att ni får en skärm som fungerar till 100%
//Niklas

Låter kanon, då ska jag lägga en beställning!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ångerrätten finns ju givetvis den med det glömde jag bort!
MEN en sak att påpeka är ju att om man utnyttjar ångerrätten så får man ju stå för frakten tillbaka själv så det är inte 100% gratis att använda sig av.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Ångerrätten finns ju givetvis den med det glömde jag bort!
MEN en sak att påpeka är ju att om man utnyttjar ångerrätten så får man ju stå för frakten tillbaka själv så det är inte 100% gratis att använda sig av.

På Dustin stog dom för returfraken vid ångerrätt när jag hade hemma en skärm.
På Inet fick jag själv betala returfraken. Så mja

Permalänk
Medlem

Hej Dustin,

när kommer MSI RADEON R9 290X 4GB PCI-E DVI/HDMI/DP vara tillgängligt hos er? Har ni någon info när ni får det i lager?

http://www.dustinhome.se/product/5010755474/msi-radeon-r9-290...

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Medlem

Hej

Det var riktigt tråkigt att för andra gången se min Intel NUC i5:a få sin leveranstid uppskjuten hos er. Det nya datumet är 2013-11-15 och det känns riktigt illa. Det är lustigt att ni valde att ändra datumet först idag då många andra leverantörer redan ändrat sitt datum och jag gick i tron att ni verkligen skulle få in den i lager idag...

Nu känns det som att det spelar ingen roll om jag avbeställer eller beställer hos någon annan då jag tappar diverse köplatser osv och är fast hos er iaf...

Visa signatur

"Linux är bara gratis om din tid är värdelös"

Permalänk
Medlem

Hej Dustin.

Hur går det med Surface Pro 2? Får mail efter mail med ändrad beräknad leverans.

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Skrivet av Cr0wl3y:

Hej Dustin,

när kommer MSI RADEON R9 290X 4GB PCI-E DVI/HDMI/DP vara tillgängligt hos er? Har ni någon info när ni får det i lager?

http://www.dustinhome.se/product/5010755474/msi-radeon-r9-290...

Hej!
Ber om ursäkt för sent svar. Vi hoppas på att de kommer in denna vecka.
//Niklas

Skrivet av Sargan:

Hej

Det var riktigt tråkigt att för andra gången se min Intel NUC i5:a få sin leveranstid uppskjuten hos er. Det nya datumet är 2013-11-15 och det känns riktigt illa. Det är lustigt att ni valde att ändra datumet först idag då många andra leverantörer redan ändrat sitt datum och jag gick i tron att ni verkligen skulle få in den i lager idag...

Nu känns det som att det spelar ingen roll om jag avbeställer eller beställer hos någon annan då jag tappar diverse köplatser osv och är fast hos er iaf...

Hej!
Ber om ursäkt för sent svar. Och jag beklagar den sena förseningen. Vi fick information från vår distributör väldigt sent. Jag håller med om att vi kunde försökt få fram information tidigare. Vi jobbar på att få hem NUCen så fort det bara går.
Ha en bra dag.
//Niklas

Skrivet av issue:

Hej Dustin.

Hur går det med Surface Pro 2? Får mail efter mail med ändrad beräknad leverans.

Hej!
Det går framåt. Tyvärr inte i den takt vi önskar. De försenade leveransen två gånger. Vi fick en leverans i Fredags. Tyvärr inte tillräckligt många för att täcka upp alla beställningar. Nu jobbar vi på att få hem resten. Som det ser ut nu ska de dyka upp nästa vecka.
//Niklas

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej dustin.

Har ni någon information angående Playstation 4 än?

Skulle vara roligt att få reda på om man får en hemskickad den 29 nov och om ni får in några bundles eller bara konsolen.

Permalänk
Skrivet av Creutzer:

Hej dustin.

Har ni någon information angående Playstation 4 än?

Skulle vara roligt att få reda på om man får en hemskickad den 29 nov och om ni får in några bundles eller bara konsolen.

God morgon!
Vi har tyvärr inte någon info än!, tyvärr! Vi sitter just nu i förhandlingar med alla distributörer vi kan komma på för att få hem så många maskiner det bara går.

Vi kommer skicka ut information till alla som förhandsbokat maskinen så fort vi har fått ett bekräftat antal. Håll ut en liten stund till
//Niklas

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hmm, vet inte riktigt vart jag skulle skriva av mig om detta. Men köpte tangentbordet från Dustinhome, så kan väl lika gärna skriva det här.
För snart 4 år sedan köpte jag ett Logitech DiNovo Edge från Dustinhome. Det har nu på senare tid börjat krångla lite, då den ibland tappar kontakten i några sekunder. Så jag skrev till supporten för att få något tips om hur man kanske kan lösa detta.

Deras tips var att prova i annan USB, samt en annan dator. Om inte detta löste problemet skulle de kostnadsfritt skicka mig en ny mottagare, som han på supporten trodde skulle lösa mitt problem.

Hur fantastiskt är inte detta? Garantin är på 3 år, och trots att jag ägt den i 4 år, vilket jag tydligt skrev i mailet, så erbjöd han mig att kostandsfritt skicka en ny USB (Bluetooth) mottagare!

Big upgs för Logitech, kan bara rekommendera deras produkter och detta fantastiska skrivbord.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Skrivet av kwame:

Hmm, vet inte riktigt vart jag skulle skriva av mig om detta. Men köpte tangentbordet från Dustinhome, så kan väl lika gärna skriva det här.
För snart 4 år sedan köpte jag ett Logitech DiNovo Edge från Dustinhome. Det har nu på senare tid börjat krångla lite, då den ibland tappar kontakten i några sekunder. Så jag skrev till supporten för att få något tips om hur man kanske kan lösa detta.

Deras tips var att prova i annan USB, samt en annan dator. Om inte detta löste problemet skulle de kostnadsfritt skicka mig en ny mottagare, som han på supporten trodde skulle lösa mitt problem.

Hur fantastiskt är inte detta? Garantin är på 3 år, och trots att jag ägt den i 4 år, vilket jag tydligt skrev i mailet, så erbjöd han mig att kostandsfritt skicka en ny USB (Bluetooth) mottagare!

Big upgs för Logitech, kan bara rekommendera deras produkter och detta fantastiska skrivbord.

Logitech är verkligen helt suveräna!

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej Dustin.

Hur tänkte ni när ni tydligen inte kunde lägga till två artiklar på min order? Ordern lades 2013-11-10 och jag skrev mail till er MAX 1timme efteråt om ändringen. Idag fick jag mail om att ni hade skickat min order idag, lite senare efter det kom ett mail att det tydligen var skickat och att ni inte kunde lägga till dessa två sladdar i ordern.

Jag fyllde i erat webbformulär på eran hemsida med rätt ordernummer, Då borde ni ju ha ett system att "åfan ett lägga till eller ta bort artikel-mail på denna order 1234567, kanske vi tar en titt på det INNAN vi skickar ordern"

Ni hade trots allt två dagar på er att svara på mitt mail.

Permalänk
Skrivet av Lordh:

Hej Dustin.

Hur tänkte ni när ni tydligen inte kunde lägga till två artiklar på min order? Ordern lades 2013-11-10 och jag skrev mail till er MAX 1timme efteråt om ändringen. Idag fick jag mail om att ni hade skickat min order idag, lite senare efter det kom ett mail att det tydligen var skickat och att ni inte kunde lägga till dessa två sladdar i ordern.

Jag fyllde i erat webbformulär på eran hemsida med rätt ordernummer, Då borde ni ju ha ett system att "åfan ett lägga till eller ta bort artikel-mail på denna order 1234567, kanske vi tar en titt på det INNAN vi skickar ordern"

Ni hade trots allt två dagar på er att svara på mitt mail.

Hej.
Vi ligger tyvärr efter i vår mailkorg. Vi fick över 600 mail den här helgen. Beklagar att vi inte kunde lägga till mer artiklar i er order. Vi hade gjort det om vi hade läst ert mail i tid.
Vill ni att jag lägger en ny order på de kablar ni önskade? Skickar det fraktfritt i så fall. Hur vill ni göra?

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej där! Jag har haft problem med mitt moderkort som är köpt hos er och har redan skickat tillbaka det en gång.

Då ni/er serviceverkstad inte lyckades hitta problemet (trasiga USB portar, hur missar man det?) fick jag tillbaka samma moderkort igen, utan att något lagats eller bytts ut.

Den här gången vill jag inte vara utan dator i MER ÄN EN MÅNAD, och undrar därför om det finns alternativ till att skicka in grejerna? När min vattenkylare började låta konstigt fick jag en ny innan jag skickat in min gamla och var därför aldrig utan kylare, skulle man kunna göra något liknande hos er?

Om det inte går att lösa på något annat sätt, skulle inte jag kunna få snacka med snubben som faktiskt testar kortet? De uppenbarligen inte vet vad en USB port är.

På lappen jag fick hem står det bara att det gick att installera Windows 7 samt att de körde ett "BurnInTest" och att den klarade båda sakerna?

Saxat från http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/1098577-msi/index32.html#post14084409

Skrivet av Meantek:

Eftersom det fortfarande inte fungerar riktigt tillfredsställande är det enda vi kan rekommendera ett nytt moderkort. Reklamera produkten hos din återförsäljare, så ska det ordna sig, förutsatt att det inte är några fysiska skador på kortet.

Dold text
Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc