Permalänk
Skrivet av Cuge:

Hej, undrar bara om ni har Be Quiets nya Shadow Rock 2 kylare på ingång?

Tack på förhand!

Finns nu uppe på sidan
Bara å söka å köpa.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej

Tänkte bara meddela om att er Dustin Weekend Rush inte syns för studenter.

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Tja! Har beställt Edifier s730 och undrar hur lång tid kommer ta ungefär! står att det är en beställnings vara! Vad menas?
Tacksam för svar!:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosslan:

Hej

Tänkte bara meddela om att er Dustin Weekend Rush inte syns för studenter.

Jag kan bekräfta detta. Så fort jag loggade in på mitt konto så kunde jag inte längre se kampanjen på förstasidan, men kunde direktlänka till de olika produkterna om jag hade kopierat adressen redan.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Hej igen, de är ingen som vet alltså hur lång tid de kan ta för en "beställnings vara" att skickas?
För jag fattar inte riktigt...
Vissa stog det att dom var "Finns i lager" "skickas om 1-2 dagar" och den jag har på varan jag köpte "beställnings vara"
När jag ser "skickas om 1-2 dagar" så börjar jag bli lite så fundersam på hur länge dom kommer ta på en beställnings vara .

Permalänk
Skrivet av era909:

Jag kan bekräfta detta. Så fort jag loggade in på mitt konto så kunde jag inte längre se kampanjen på förstasidan, men kunde direktlänka till de olika produkterna om jag hade kopierat adressen redan.

Hej!
Det är inte OK! Jag tar det med vår webbansvarige, så får de fixa till det. Om det fortfarande är så i eftermiddag/imorgon så får du gärna skriva en rad här.

Skrivet av ONJoY:

Hej igen, de är ingen som vet alltså hur lång tid de kan ta för en "beställnings vara" att skickas?
För jag fattar inte riktigt...
Vissa stog det att dom var "Finns i lager" "skickas om 1-2 dagar" och den jag har på varan jag köpte "beställnings vara"
När jag ser "skickas om 1-2 dagar" så börjar jag bli lite så fundersam på hur länge dom kommer ta på en beställnings vara .

Hej!
Det ser ut som att produkten i fråga har kommit in till distributören. Vilket gör att vi bör ha den hos oss inom ett par dagar. Antagligen redan imorgon.
Ni bör då ha den hos ert ombud på torsdag/fredag.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Rejält glad nu! Tack för svar!

Permalänk
Medlem

Om man lägger en order där en av produkterna är restnoterade, skickar ni det som finns i lager eller väntar ni tills alla produkter finns innan paketet går iväg?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Bozzeta:

Om man lägger en order där en av produkterna är restnoterade, skickar ni det som finns i lager eller väntar ni tills alla produkter finns innan paketet går iväg?

Normalt väntar de om du inte väljer att få delarna skickade separat, efterhand som de kommer in, men då ökar fraktkostnaden pga fler kollin.

Minns jag rätt finns det en liten ruta du kan bocka i eller ur, beroende på hur du vill göra i samband med orderläggningen. Annars kan man nog gå in på en order med restonoterade saker, som inte är skickad, och välja att få skickat de saker som finns i lager direkt. Med reservation för kasst minne, då jag använder funktionen sällan.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av Bozzeta:

Om man lägger en order där en av produkterna är restnoterade, skickar ni det som finns i lager eller väntar ni tills alla produkter finns innan paketet går iväg?

Skrivet av MultiMan:

Normalt väntar de om du inte väljer att få delarna skickade separat, efterhand som de kommer in, men då ökar fraktkostnaden pga fler kollin.

Minns jag rätt finns det en liten ruta du kan bocka i eller ur, beroende på hur du vill göra i samband med orderläggningen. Annars kan man nog gå in på en order med restonoterade saker, som inte är skickad, och välja att få skickat de saker som finns i lager direkt. Med reservation för kasst minne, då jag använder funktionen sällan.

Hej
Precis som Multiman skriver, vi kan delleverera varor. Dock enbart om ni väljer att direktbetala med kort eller om ni tar det via postförskott. Vi kan ej delleverera om ni valt faktura/delbetalning.

När ni lägger en beställning så finns det en liten knapp i kassan där ni tillåter delleverans. Om ni redan lagt en order och vill att jag ändrar i efterhand, så får du skicka ditt ordernummer som PM så fixar jag det :).

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av ONJoY:

Rejält glad nu! Tack för svar!

God morgon.
Då måste jag nog tyvärr göra dig besviken. Högtalarna kom aldrig in som de skulle. Distributörens lagersaldo var fel...
Vi räknar nu med att de kommer in till vårt lager den 30 aug, alltså på fredag.
Ni kommer därför tyvärr inte ha högtalarna denna vecka. Jag ber om ursäkt för förseningen.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

De sög ju smått.. Men då kommer dom kanske runt onsdag nästa vecka isåfall?

Permalänk
Skrivet av ONJoY:

De sög ju smått.. Men då kommer dom kanske runt onsdag nästa vecka isåfall?

Japp, det är tanken! Jag ska dubbelkolla saken.
Jag skickar ett PM till dig när jag har mer svar.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej
Precis som Multiman skriver, vi kan delleverera varor. Dock enbart om ni väljer att direktbetala med kort eller om ni tar det via postförskott. Vi kan ej delleverera om ni valt faktura/delbetalning.

När ni lägger en beställning så finns det en liten knapp i kassan där ni tillåter delleverans. Om ni redan lagt en order och vill att jag ändrar i efterhand, så får du skicka ditt ordernummer som PM så fixar jag det :).

Kollade nu när jag la en ny beställning men hittade ingen knapp någonstans varken innan eller efter. Kan det ha att göra med studentkonto?
Kontaktar dig om några dagar ifall det inte går ut i början av veckan.

Permalänk
Skrivet av Bozzeta:

Kollade nu när jag la en ny beställning men hittade ingen knapp någonstans varken innan eller efter. Kan det ha att göra med studentkonto?
Kontaktar dig om några dagar ifall det inte går ut i början av veckan.

Tja!
Skicka ett PM med ditt ordernummer så ska jag undersöka saken.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Har ni nåt svar på ifall den kommer denna veckan? Edifier s730.

Permalänk
Skrivet av ONJoY:

Har ni nåt svar på ifall den kommer denna veckan? Edifier s730.

Tyvärr inte några svar än... Våra inköpare jagar distributörerna, men de är tysta.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Köpte 2st HD7850 men fick inga Never Settle koder.

Varifrån ska man få dom?

När jag köpte korten var det också "reklam" under kortet att Never Settle skulle ingå men nu är det borta.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem

Beställde för ett år sedan CPU-kylaren Kuhler H2O 920 hos er. Då installerade jag den på ett AMD-system. Nu kommer jag att uppgradera mitt system och då köra med Intel (socket 1150), tyvärr har jag tappat bort min monteringssats för det. Har ni möjlighet att skicka det monteringssats för Intel 1150 till Kuhler 920?

Permalänk
Skrivet av Merlinen:

Köpte 2st HD7850 men fick inga Never Settle koder.

Varifrån ska man få dom?

När jag köpte korten var det också "reklam" under kortet att Never Settle skulle ingå men nu är det borta.

Tja.
Vad jag vet så ingår inte HD7850 i never settle kampanjen. Men om jag har fel och vi hade skrivit det på hemsidan så får du ringa vår kundservice på 08-553 44 900, så kan de kolla upp saken och skicka ut dessa vouchers till dig. Kan även maila på kundservice@dustinhome.se

Skrivet av Marwelln:

Beställde för ett år sedan CPU-kylaren Kuhler H2O 920 hos er. Då installerade jag den på ett AMD-system. Nu kommer jag att uppgradera mitt system och då köra med Intel (socket 1150), tyvärr har jag tappat bort min monteringssats för det. Har ni möjlighet att skicka det monteringssats för Intel 1150 till Kuhler 920?

Vi har monteringssatsen. Sök på Kuhler h20 på hemsidan så dyker den upp.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Tja.
Vad jag vet så ingår inte HD7850 i never settle kampanjen. Men om jag har fel och vi hade skrivit det på hemsidan så får du ringa vår kundservice på 08-553 44 900, så kan de kolla upp saken och skicka ut dessa vouchers till dig. Kan även maila på kundservice@dustinhome.se

Jo då det ska ingå.
http://sites.amd.com/us/promo/never-settle/Pages/nsreloaded.a...
http://sites.amd.com/us/Documents/Never_Settle_Reloaded_Terms...

Få kontakta kundservice då :/

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk

Hej jag har nyligen installerat en H80i kylare i mitt system men det följde bara med en Y kabel till att koppla in fläktarna med. finns det någon möjlighet att få tag på en till. Corsair har på hemsidan ett kit med alla kablarna, behöver egentligen bara ykabeln så det känns onödigt att beställa hela det från USA.

Visa signatur

xfx780i, e8500, corsair 650w, 4gb 6400 corsair, 2xleadtek9600gt extreme, vista 64, x-fi extrememusic. 17222 3dmark06 @3,8ghz (för länge sen)

Permalänk
Skrivet av dodsmasen:

Hej jag har nyligen installerat en H80i kylare i mitt system men det följde bara med en Y kabel till att koppla in fläktarna med. finns det någon möjlighet att få tag på en till. Corsair har på hemsidan ett kit med alla kablarna, behöver egentligen bara ykabeln så det känns onödigt att beställa hela det från USA.

Hej!
Ber om ursäkt för sent svar. Vi har letat lite efter detta kabelkit utan framgång. Vi kan tyvärr ej köpa hem det.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hur går det för varan Edifier s730 ? Fick ett leveransdatum på denna veckan.

Permalänk
Skrivet av ONJoY:

Hur går det för varan Edifier s730 ? Fick ett leveransdatum på denna veckan.

Hej!
Nu börjar det verkligen närma sig. Högtalarna finns nu hos våran distributör och de ska komma in till vårt lager imorgon/onsdag .
Så snart har ni era högtalare. Ber om ursäkt att det tagit tid.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Tjenna! Läste på Funcs hemsida (http://www.func.net/en/where-to-buy/) att ni säljer deras produkter, och undrar om ni har fått någon information om när deras KB-460 kommer till mig?

Tack för att ni löste problemet med mitt trasiga z906 förresten, funkar prima nu! Gäller garantin från att jag fick det nya eller när jag fick det gamla? (la inga pengar emellan vid bytet, men det var trasigt vid leverans)

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Tack för snabbt utbyta av trasiga högtalare! Bra jobbat att fixa det så snabbt, synd att helgen kom i vägen bara

Tog er personal 4 timmar från att ni fick högtalarna levererade till att ni skickade nya till mig

Grymt jobbat

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Har ni något ungefärligt leveransdatum på chromecast?

Permalänk
Skrivet av Najsisen:

Tjenna! Läste på Funcs hemsida (http://www.func.net/en/where-to-buy/) att ni säljer deras produkter, och undrar om ni har fått någon information om när deras KB-460 kommer till mig?

Tack för att ni löste problemet med mitt trasiga z906 förresten, funkar prima nu! Gäller garantin från att jag fick det nya eller när jag fick det gamla? (la inga pengar emellan vid bytet, men det var trasigt vid leverans)

Tja!
Jag kollar detta med vår produktavdelning och återkommer till er.

Skrivet av Najsisen:

Tack för snabbt utbyta av trasiga högtalare! Bra jobbat att fixa det så snabbt, synd att helgen kom i vägen bara

Tog er personal 4 timmar från att ni fick högtalarna levererade till att ni skickade nya till mig

Grymt jobbat

Ibland går det fort!

Skrivet av GriZzm0:

Har ni något ungefärligt leveransdatum på chromecast?

Som det ser ut nu kommer nästa leverans om ca 2 veckor.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att Dustins ''weekend rush'' har blivit väldigt dåliga sen dom startades. Hellre att ni kör ett bättre pris fast med ett färre antal av varje än att köra standard reaor.