Gå från Android till WP8?

Permalänk
Snusfri

Gå från Android till WP8?

Såg att Elgiganten hade bra pris på Nokia Lumia 920 och blev riktigt intresserad.

Men jag är lite orolig att man kommer att känna sig låst.
Det jag gillar med Android är just hur öppet det är samt att man kan ändra om lite hur man vill med ikoner, launchers osv.

Har kollat så att de "appar" jag använder finns, som facebook, twitter, instagram osv så där är det inga problem eftersom jag aldrig spelar något.

Hur är det när det gäller att kolla på filmklipp?
Finns det bra spelare som klarar av alla format som xvid, divx, x264 osv eller måste man konvertera?

Likaså när det gäller musik, finns det bra uppspelare?

Har i dagsläget en Samsung Galaxy S2.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Tänker du använda den som leksak så är den inte för dig. Batteriet är inte det bästa 920 har att erbjuda.
Bara kameran är värt det priset och spöar min Note3 lätt när det gäller point and shoot.

Gillar du att ta mycket bilder, en snabb UI, trådlös laddning, och fin integration med Microsofts tjänster så är det en grym köp.
Annars move along och köp en nyare android.

Permalänk

Hej

Har själv bytt från Android till Nokia 920 och är inte besviken. Utbudet på appar kan emellanåt kännas begränsande. Dock uppvägs detta av kameran, stabilt och snabbt gränssnitt, ljudkvaliteten i telefonsamtal som spöar allt jag provat, har en Iphone 5 som jobbtelefon.

Som telefon är den suverän, och jag tycker inte batteriet är sämre än på nån annan smarttelefon jag provat. Hade en HTC som tidigare jobbtelefon och en Samsung s3 privat och Nokia är bättre. Men om du vill ha den som en lekpryl så är nog en android och föredra.

Visa signatur

Dator 1: I7 4770K, 16 gb DDR3 1600MHz, Samsung Evo 840 Basic 250 gb SSD, Asus GTX 1080

Permalänk
Snusfri
Skrivet av dallaboo:

Tänker du använda den som leksak så är den inte för dig. Batteriet är inte det bästa 920 har att erbjuda.
Bara kameran är värt det priset och spöar min Note3 lätt när det gäller point and shoot.

Gillar du att ta mycket bilder, en snabb UI, trådlös laddning, och fin integration med Microsofts tjänster så är det en grym köp.
Annars move along och köp en nyare android.

Jag spelar inget på min mobil alls så jag förstår inte vad du menar med "leksak".
Tar väl en del bilder, men använder den mest för surf, musik och social media och kollar en del filmklipp.

Skrivet av marangen72:

Hej

Har själv bytt från Android till Nokia 920 och är inte besviken. Utbudet på appar kan emellanåt kännas begränsande. Dock uppvägs detta av kameran, stabilt och snabbt gränssnitt, ljudkvaliteten i telefonsamtal som spöar allt jag provat, har en Iphone 5 som jobbtelefon.

Som telefon är den suverän, och jag tycker inte batteriet är sämre än på nån annan smarttelefon jag provat. Hade en HTC som tidigare jobbtelefon och en Samsung s3 privat och Nokia är bättre. Men om du vill ha den som en lekpryl så är nog en android och föredra.

Läste att det idag finns ca 175k appar till WP8 vilket absolut inte är litet, men inte mycket heller jämnfört med tex iOS och Android.
Det verkar tyvärr inte som att det finns någon app för Swedbank som jag har vilket är riktigt uselt.

Eller finns det något som Bankdroid till WP8 så man kan se saldo på telefonen smidigt?

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Batteritiden hos L920 är mycket bra nu. Tidigare kunde jag knappt använda den i en dag. Nu efter ett par uppdateringar klarar jag LÄTT 2.

Är batteritiden dålig föreslår jag att slå av 4G.

I övrigt en supertelefon

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av THB:

Jag spelar inget på min mobil alls så jag förstår inte vad du menar med "leksak".
Tar väl en del bilder, men använder den mest för surf, musik och social media och kollar en del filmklipp.

Läste att det idag finns ca 175k appar till WP8 vilket absolut inte är litet, men inte mycket heller jämnfört med tex iOS och Android.
Det verkar tyvärr inte som att det finns någon app för Swedbank som jag har vilket är riktigt uselt.

Eller finns det något som Bankdroid till WP8 så man kan se saldo på telefonen smidigt?

BankID har en app till WP8, står att det finns stöd för Danske Bank, Handelsbanken, Länsförsäkringar, Nordea, SEB, Skandia, Sparbanken Syd, Sparbanken Öresund and Swedbank. Har inte använt den själv men det verkar som att man ska kunna logga in och se sitt saldo.

Både Handelsbanken och Nordea har egna appar också, de funkar också med WP7.5

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

Har också en L920 och är supernöjd med det mesta! Lätt den bästa mobilkamerna jag har haft. Jag tycker batteritiden är bra, klarar en hel dag med surf, spel och samtal/sms. Jag överväger dock att gå tillbaka till android pga saknar dropbox och seb appen såpass mycket. Om du kan bortse från att vissa appar inte finns så kommer du bli kalasnöjd med telefonen. För det priset är det mer än ett fynd.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Skrivet av frizzy10:

Har också en L920 och är supernöjd med det mesta! Lätt den bästa mobilkamerna jag har haft. Jag tycker batteritiden är bra, klarar en hel dag med surf, spel och samtal/sms. Jag överväger dock att gå tillbaka till android pga saknar dropbox och seb appen såpass mycket. Om du kan bortse från att vissa appar inte finns så kommer du bli kalasnöjd med telefonen. För det priset är det mer än ett fynd.

Det finns ingen officiell Dropbox men flera inofficiella, vet ej hur de är. Annars kan du testa skydrive, samma som dropbox fast det är microsoft som lagrar upp till 7GB.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk

Gick själv ifrån en galaxy s2 till 920 ganska nyligen och kan säga att jag är förvånad över hur nöjd jag är. Var lite utav ett impulsköp men är som sagt förvånad över hur bra den fungerar, Windows phone förtjänar inte den kritik det fått. Ett fåtal saker du däremot bör räkna med, du kan inte spela upp många videoformat, själv konverterar jag till mp4. Musik spelaren är lite sådär, ont om inställningar och att skapa spellista är lite krångligt. Apputbudet som redan är nämnt. Annars e den bra, skydrive osv fungerar utomordentligt, batteritiden är väldigt bra enligt mig

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Hur är det när det gäller att kolla på filmklipp?
Finns det bra spelare som klarar av alla format som xvid, divx, x264 osv eller måste man konvertera?

Likaså när det gäller musik, finns det bra uppspelare?

Har i dagsläget en Samsung Galaxy S2.

FLAC, MKV och AC3 fungerar inte.

Men gå till någon butik och testa WP8 först, själv tycker jag det är helt vidrigt...

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem

Videoformat är den rätt så kinkig med. Ska du streama så är det enbart WMV som gäller (Microsofts eget format) med undantag då för HTML5-video där även MP4 går för sig. Vill du se på MP4-film så är det att kopiera över från datorn, försöker du ladda ner film med webbläsaren så stödjs formatet inte.

Då kommer vi över till en av de saker som jag tycker är mest begränsande med WP8. Du kan inte ladda ner filer från en webbsida och förvänta dig att de ska sparas ner, utan där får du ta till en dator för att ladda ner och spara på telefonen.

Webbläsaren (Internet Explorer 10) duger också bara till sporadigt surfande. T.ex. Wikipedia fungerar bedrövligt. Använder du Wikipedia desktop sidan så blir brödtexten lagom stor men alla menyer, bilder, tabeller osv blir jättesmå. Går du in på mobilversionen av Wikipedia så blir all text jättestor, alltså gigantisk med 9 rader synliga åt gången i landscape. Skulle man kunna få webbläsaren i fullscreen så skulle det väl rymmas 10-11 rader men du har alltid adressfältet synligt vilket tar upp ca 1/8 av skärmytan. Visst finns det 3:dje parts webbläsare men de är alla bara skal till Internet Explorer så de kan endast åtgärda en begränsad del av alla problem.

Om du vill använda minneskort så lider åtminstone jag av en bugg där all musik och bilder som sparas på minneskortet dupliceras. Nu när jag kollade så har jag t.ex. fem exemplar av en bild i galleriet, som alla är kopplade till samma fysiska .jpg-fil. Tar jag bort en bild så försvinner de övriga fyra också.

Permalänk
Medlem

Med leksak menade jag att om du gillar att pilla med telefonen hela tiden. 920 har inte så bra on-screen time och vill du kolla på en långfilm så räkna med att batteri tiden tar en nosedive. Kunde ge min telefon till ungarna för att spela spel och efter typ 1 timme kunde man se typ 5 spel i bakgrunden och halva batteriet borta.

Har man en trådlös laddnings platta blir det lättare för du kan bara lägga telefonen på den typ som jag gör nu när jag skriver det här, har en bredvid min datorskärm. Slipper hålla på efter kablar eller tänka på när den ska laddas.
Standby tiden är bra, har legat still nu efter att jag köpt Note3, efter 5 dagar så hade den typ 60% kvar men jag har använt den typ några minuter per dag.

För musik jag använder vanilla eller Nokia music player, samma sak båda två, högtalarna är grymma, med hörlurar kan du aktivera Dolby surround och det finns equilizer med också, kommer med typ 20 presets och du kan göra en själv också.
Skapa ringsignal är det lättaste i världen med Nokia appen som heter "Skapa ringsignal", välj vilket låt som du har på mobilen och välj vilka 30 sekunder av den du vill använda.
Med Metrotube kan man kolla o ladda ner youtube videos, spöar officiela Youtube appen på Android med hästlängder. No contest.
Finns inte en app på hela Play store som kommer nära.
Musictube appen du kan ladda ner audiofilen från youtube videon som .mp3 och in i appen kan du också ställa in ringsignalen.
Inte sån app heller på Play store.

Prova Bankhubben för banksaldokoll, verkar funka med många banker.
http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/bankhubben/f4b241...

För 2222 spänn its a steal. Top notch high end mobil med så mycket tech pumpad i den att det är inte klokt för 2222 spänn.

Permalänk
Medlem

Grym mobil, men du bör installera UC browser istället för IE, ett litet tips i all enkelhet

Permalänk

Gick från Samsung galaxy note 2 till Lumia 920, noten samlar damm nu.
För 2222 är det ett klipp! Den kostade 5800 förr, om jag minns rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gamefreak:

Det finns ingen officiell Dropbox men flera inofficiella, vet ej hur de är. Annars kan du testa skydrive, samma som dropbox fast det är microsoft som lagrar upp till 7GB.

Använder skydrive till att synka mina bilder/sms och dylik. Har använt dropbox längre, har alla mina dokument där och gillar tjänsten mer, tycker den är smidigare och enklare. Gillar inte riktigt inofficiella appar, bara 6tag

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Skrivet av frizzy10:

Använder skydrive till att synka mina bilder/sms och dylik. Har använt dropbox längre, har alla mina dokument där och gillar tjänsten mer, tycker den är smidigare och enklare. Gillar inte riktigt inofficiella appar, bara 6tag

Själv tycker jag de är ganska lika så länge man har dokument för sig själv, ska man dela så är dropbox bättre eftersom så gott som alla har det. Håller med om att jag helst använder officiella program, vill inte lämna ut lösenord och användarnamn till inofficella program...

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

Jag gillar generellt Nokia och funderar på att köpa Nokia 920 men känner att det blir lite av stort nerköp från S4
Eller vad säger ni?

Visa signatur

AMD Ryzen 3950X, G.SKill Trident Z Neo 128GB / 3600MHz C16
Gigabyte X570 AORUS MASTER
Gigabyte AORUS M.2 NVMe Gen4 SSD / 1TB
Samsung 970 EVO Plus series SSD 2TB M.2, Samsung SSD 860 QVO 4TB
Operativsystem är - OpenSuse Thumbelweed Linux!!!

Permalänk

Det bästa jag gjort i mitt live i telefon väg är att gå till WP testat s3 , iphone 4s/5 , nexus 4 och jag personligen älskar Lumia 920 jag har.

Har danske bank som har egen app annars finns BankID som pappa kör med fungerar fin fint.

Körde med dropbox men kör numera med skydrive då det är smidigare med WP.
Kanon bra batteritid lätt 2 dagar för mig som små surfar / smsar, lyssnar musik till och från jobbet och spelar lite lite grann ibland.
Kvalite på apparna gemfört med android (personligt) , strular aldrig funkar bara utan lagg eller fördröjning.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Szajda:

Jag gillar generellt Nokia och funderar på att köpa Nokia 920 men känner att det blir lite av stort nerköp från S4
Eller vad säger ni?

har du S4 har du typ ingen anledning att byta.

Jag har 920 älskar den

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

Har du tänkt använda Facebook chatten så undvik Windows Phone den fungerar extremt dåligt. Problemet med Windows Phone är inte i första hand att appar saknas utan kvaliten på dom som finns.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk

Windows Phone är bättre än konkurrenterna på många sätt och har ett fantastiskt flyt och smidigt gränssnitt. Men gillar man att anpassa sin telefon och göra den unik är det inte helt rätt, och inte heller om man gillar att ligga i framkant med de senaste apparna.

För de flesta räcker det dock mer än gott och väl så jag tycker du ska prova. Finns en motsvarighet till Bankdroid som heter Bankhubben, fungerar på samma sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Jag spelar inget på min mobil alls så jag förstår inte vad du menar med "leksak".
Tar väl en del bilder, men använder den mest för surf, musik och social media och kollar en del filmklipp.

Läste att det idag finns ca 175k appar till WP8 vilket absolut inte är litet, men inte mycket heller jämnfört med tex iOS och Android.
Det verkar tyvärr inte som att det finns någon app för Swedbank som jag har vilket är riktigt uselt.

Eller finns det något som Bankdroid till WP8 så man kan se saldo på telefonen smidigt?

Om du saknar en swedbank app så pinnar du bara : https://mobilbank.swedbank.se/banking/swedbank/index.html som en tile på starkskärmen och voila du har en app som ser ut och fungerar precis som android & ios appen.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Skrivet av Hymer:

Om du saknar en swedbank app så pinnar du bara : https://mobilbank.swedbank.se/banking/swedbank/index.html som en tile på starkskärmen och voila du har en app som ser ut och fungerar precis som android & ios appen.

Extremt underskattat när det inte finns app.

Skrivet av intro18:

Har du tänkt använda Facebook chatten så undvik Windows Phone den fungerar extremt dåligt. Problemet med Windows Phone är inte i första hand att appar saknas utan kvaliten på dom som finns.

Vet inte vad du lyckats med men inte vart med om någon gång den integrationen har misslyckats fungerar sjukt smidigt och en av dom stora anledningar jag gillar WP.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av TwiceFire:

Extremt underskattat när det inte finns app.

Vet inte vad du lyckats med men inte vart med om någon gång den integrationen har misslyckats fungerar sjukt smidigt och en av dom stora anledningar jag gillar WP.

Samma kör W8.1 nu över allt utom datorn i sign pga av andra anledningar.

Men laptop
Platta
telefon
Skit nice allt rockar allt funkar hur bra som helst

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av gamefreak:

Själv tycker jag de är ganska lika så länge man har dokument för sig själv, ska man dela så är dropbox bättre eftersom så gott som alla har det. Håller med om att jag helst använder officiella program, vill inte lämna ut lösenord och användarnamn till inofficella program...

Jo det håller jag med om men ajg är så van att abra slänga in mina dokument i dropbox. Ja, just därför tycker jag det är konstigt att de inte har utvecklat en officiell applikation till WP8. Tycker argumentet att WP8 är för litet inte gäller längre.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Avstängd

Är du inte beroende utav appar så är ju WP8 ett bra OS, skulle jag köpa en ny mobil i dagsläget skulle jag köpt en Lumia 920.

Permalänk
Skrivet av tvelander:

Samma kör W8.1 nu över allt utom datorn i sign pga av andra anledningar.

Men laptop
Platta
telefon
Skit nice allt rockar allt funkar hur bra som helst

Instämmer kör dock bara dator med w8.1 och mobil då jag ej har något mer , men inget strul rocksolid! Vart även ledsen när jag hade Iphone 5 där pappas lumia typ 620 var snabbare i princip allt.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Läste att det idag finns ca 175k appar till WP8 vilket absolut inte är litet, men inte mycket heller jämnfört med tex iOS och Android.

Vill bara säga att efter ett och ett halvt år med en android telefon kan jag bara konstatera att dom flesta appar på play store är ren dynga.
Vem som helst som orkat gå genom Android For Dummies kan lägga upp en app där, och det är inte alltid en bra sak.
Main stream apparna finns till alla plattformar.

Permalänk
Skrivet av TwiceFire:

Vet inte vad du lyckats med men inte vart med om någon gång den integrationen har misslyckats fungerar sjukt smidigt och en av dom stora anledningar jag gillar WP.

Facebook appen som Microsoft har gjort har inga notifikationer till chattmeddelanden om dom nu inte har fixat det under hösten?
Kopplar man Facebook till meddelandeappen så kan man räkna med att inte alla meddelnaden tas emot. Detta är ett problem som väldigt många har som om det funkar för dig så ska du vara glad.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz