Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

Någon som lyckats komma in i online-läget på ps3 ikväll?

Nope, jag kan komma in i Solo Session, men om jag vill göra några "Contact"-uppdrag så bara står den och tuggar på downloading. Trodde det var internet först men så verkar inte fallet vara.

Det är väl många som spelar nu. Spelar amerikaner också på samma servrar som vi gör? I så fall är ju svaret där.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Jepp det stendog strax innan 18

Permalänk
Medlem

Alltså hur spelar man med varandra? Står bara att vi måste klara tutorialen, hur lång är den egentligen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk

Ngn som vill spela?
Adda
GT: iAce v2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Alltså hur spelar man med varandra? Står bara att vi måste klara tutorialen, hur lång är den egentligen?

Skickades från m.sweclockers.com

Spela klart inledningen av spelet där de fake'ar mikes död. Direkt efter han snackat med psykologen så går du till menyn. Start knappen på ps3 och sen till Online tabben. Tyvärr så fungerar det itne just nu ändå så du får vänta.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oggaaaa:

Alltså hur spelar man med varandra? Står bara att vi måste klara tutorialen, hur lång är den egentligen?

Skickades från m.sweclockers.com

Inte alls långt. Ett race och sen göra ett mission typ. Köpa lite kläder och sno en bil som blir din egen.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Inte alls långt. Ett race och sen göra ett mission typ. Köpa lite kläder och sno en bil som blir din egen.

Jaha, men det har jag ju gjort. Men när vi ska invitea varandra så står det att vi inte gjort klart tutorialen...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Avstängd

Ahh då är det nog det ozo64 skrev. Singleplayer tutorialen.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Samma här! :@

Edit: Jag är inne, dock med ny gubbe men skit i det. Nu kan man ju spela iaf

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

Aha ni menar online-tutorialen. Ingen aning där faktiskt

Permalänk
Medlem

Spelade inte igår så patchen kanske kom då, men hursomhelst så funkar allt kanonbra efter patchen! (på xbox).

Förresten vad är det för soper online :)? Körde ett halvmediokert race och slog världsrekord :P.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFall:

Samma här! :@

Edit: Jag är inne, dock med ny gubbe men skit i det. Nu kan man ju spela iaf

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-...

Permalänk
Medlem

Online tutorialen är ett race, döda lite langare och hämta ett paket , köpa kläder och sen köra 1 team deathmatch. Sen är man i full gång . Tips kör host på deathmatch för det kan bugga om man kör join. Annars så tar man bara upp mobilen går till Quick mission och join deathmatch om det nu finns i tutorial.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Funkar online idag på ps3? Min gubbe som jag gjorde för två dagar sen var borta när jag kom in igår. Är inte så taggad på att köra igenom den där tutorialen flera gånger så kanske väntar tills de får allt att fungera.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Nu fungerar Online för mig på PS3. Men laddtiderna är fantastiskt dryga.

Permalänk
Medlem

Mitt vägrar ladda. Stått och tuggat i 10 minuter nu *suck*

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Svara på det själv. Det går inte att köra det längre. Det har blivit patchat.

FELFELFEL, går visst..
För att restarta, först lika (Y) sen tryck på RT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SplashTerror:

FELFELFEL, går visst..
För att restarta, först lika (Y) sen tryck på RT.

Ok jag är itne tillräckligt hög lvl för att prova själv men folk på nätet hävdar att det inte funkar längre. Får se sen när jag nått lvl 15

Permalänk
Medlem

Tjo ni som undrar hur ni ska kunna spela med kompisar och vill så gärna göra det, följ min guide här om Tutorial för att få tillgång till den funktionen.

1. I början skapar du en karaktär och sedan börjar ett intro och där möter du en snubbe och han skjutsar dig till en plats.

2. När du är framme så ska du gå in mot en rund blå markerad grej på marken för att köra ett race antingen ensam eller med andra.

3. När du har nått mållinjen så ska du få ett första uppdrag att åka ner mot en plats och skjuta ner ett gäng fiender och sedan fånga en väska som en av fienderna hade och överlämna till snubben du mötte i början.

4. När du har fullbordat uppdraget är det dags att köpa kläder som du ska ha på dig och testa.

5. Nu efter kläders köpen så ska du råna en matbutik genom att vifta med pistolen så att kassörskan ger dig pengar och eftersom att du rånar så får du Stjärnor poliser efter dig och det gäller att fly och få stjärnorna bort så är det klart.

6. När du har lyckats fått bort poliserna så kommer mobilen att ringa och då ska du åka in till ett garage (Kom ihåg att ta en bil) och ormlackera bilen och en massa andra grejer ska du göra.

7. Sen när du har gjort det så kommer sista uppdraget då blir du uppringd och du ska åka mot ett ställe, som har en blå markerad rund ring och kliva ur bilen så är det klart, då har du tillgång till att köra med kompisar och en massa andra funktioner.

Hoppas min guide hjälpte.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Ok jag är itne tillräckligt hög lvl för att prova själv men folk på nätet hävdar att det inte funkar längre. Får se sen när jag nått lvl 15

Dom hävdar att gårdagens patch fixade det, det gjorde det MEN de har kommit på en ny bypass..
När det är klart, tryck på Like sen på RT så restartar den. Jag har runt 600k nu och är level 23.

Permalänk
Skrivet av Sebastian R:

Tjo ni som undrar hur ni ska kunna spela med kompisar och vill så gärna göra det, följ min guide här om Tutorial för att få tillgång till den funktionen.

1. I början skapar du en karaktär och sedan börjar ett intro och där möter du en snubbe och han skjutsar dig till en plats.

2. När du är framme så ska du gå in mot en rund blå markerad grej på marken för att köra ett race antingen ensam eller med andra.

3. När du har nått mållinjen så ska du få ett första uppdrag att åka ner mot en plats och skjuta ner ett gäng fiender och sedan fånga en väska som en av fienderna hade och överlämna till snubben du mötte i början.

4. När du har fullbordat uppdraget är det dags att köpa kläder som du ska ha på dig och testa.

5. Nu efter kläders köpen så ska du råna en matbutik genom att vifta med pistolen så att kassörskan ger dig pengar och eftersom att du rånar så får du Stjärnor poliser efter dig och det gäller att fly och få stjärnorna bort så är det klart.

6. När du har lyckats fått bort poliserna så kommer mobilen att ringa och då ska du åka in till ett garage (Kom ihåg att ta en bil) och ormlackera bilen och en massa andra grejer ska du göra.

7. Sen när du har gjort det så kommer sista uppdraget då blir du uppringd och du ska åka mot ett ställe, som har en blå markerad rund ring och kliva ur bilen så är det klart, då har du tillgång till att köra med kompisar och en massa andra funktioner.

Hoppas min guide hjälpte.

Hur tror du någon har kunnat gjort det där? Tror du inte spelet har en en guide -.-?
Varför skapar du en guide när spelet har en egen?

Permalänk

Några som vill köra Violent Duct med mig? Jag är över level 15 så jag kan hosta, man får 9k per 2-4 minut.
Jag har runt 600k just nu, det kommer bli patchat snart.. Vet att folk tycker att det är tråkigt att fuska till sig pengar, MEN detta är på Online + att det kommer bli patchat!!!
Adda mig om ni vill köra (Xbox 360)

GT: iAce v2

Permalänk
Medlem
Skrivet av SplashTerror:

Hur tror du någon har kunnat gjort det där? Tror du inte spelet har en en guide -.-?
Varför skapar du en guide när spelet har en egen?

Dagens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SplashTerror:

Hur tror du någon har kunnat gjort det där? Tror du inte spelet har en en guide -.-?
Varför skapar du en guide när spelet har en egen?

Jaha, var inte jag snäll nog menar du?

Jag gör det enklare för det var varit många som har klagat på det här med Tutorial att de inte kan joina friends, fast dom har klarat av allt.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

Är det någon fler än jag som knappt hör när folk pratar online?
Väldigt dålig ljudkvalitet.
Kan det bero på headsetet?
Använder en bluetooth öronsnäcka med mic.

Permalänk
Skrivet av MathNinja:

Är det någon fler än jag som knappt hör när folk pratar online?
Väldigt dålig ljudkvalitet.
Kan det bero på headsetet?
Använder en bluetooth öronsnäcka med mic.

Jag tycker helt tvärtom, i alla andra spel på Xbox, som GTA 4 och CoD t.e.x så är ingame ljudkvaliteten asdålig, på GTA 5 är den as bra tycker jag..
Med ett vanligt X360 headset.

Permalänk

Suck! Level 10 och grindat ihop över 50.000 Nu är alt borta :/
Undrar om den kommer tillbaka om några dagar eller om man måste skapa en ny.
Stor lägga ner känsla nu.

Visa signatur

Windows 10 64 Corsair AX 860
CPU i7 6700K @ 4,00GHz Geforce RTX 3080
MSI Z170A SLI Plus Corsair DDR4 2800MHz 16GB 4x4GB
NVMe Samsung SSD 950 Samsung SSD 860 EVO 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper_83:

Suck! Level 10 och grindat ihop över 50.000 Nu är alt borta :/
Undrar om den kommer tillbaka om några dagar eller om man måste skapa en ny.
Stor lägga ner känsla nu.

Samma sak hände mig, ingen idé att spela online tills det är fixat.

Permalänk
Medlem

Hmm hoppas mitt inte gått sönder. Precis köpt lägenhet för 125000