Vad retar ni er mest på i BF3?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av candyraver:

De e väl jävligt konstigt man måste göra jobbet för någon som inte reder ut att använda sin egen hjärna... är det bara socialdemokrater på detta forumet?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/?post-check-sum=...

Haha, herregud, du visar fortfarande VANILLA BF3.
EN ENDA är av DLC.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/?post-check-sum=...

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Annars trycker man på X engång.

Äh, bara jobbigt att flytta handen från Space. Bekvämare att sätta Toggle på ctrl.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrutalSwede:

Äh, bara jobbigt att flytta handen från Space. Bekvämare att sätta Toggle på ctrl.

Varför flytta handen från space?
Du trycker på X med pekfingret/långfingret.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Här e lite fler rush-servers EG men det är lite skandal det inte är fler..

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Varför flytta handen från space?
Du trycker på X med pekfingret/långfingret.

Det är ju ännu jobbigare. att ha crouch (toggle) på ctrl betyder att jag inte behöver flytta några fingrar mer än nödvändigt (Pekfingret till R för att ladda och ringfingret till Q för spot).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrutalSwede:

Det är ju ännu jobbigare att ha crouch (toggle) på ctrl betyder att jag inte behöver flytta några fingrar mer än nödvändigt (Pekfingret till R för att ladda och ringfingret till Q för spot).

Skickades från m.sweclockers.com

Hur ofta ska du trycka på R samtidigt som X? XD

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Hur ofta ska du trycka på R samtidigt som X? XD

Jag har ju pekfingret på D annars

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Dessa tjat om att man fuska o hacka så fort det gå bra för en...

Visa signatur

Chassi:Taurus CPU:Intel Core i9 9900K MB:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING SSD:Samsung 1tb HDD:3TB + Extern:5.5TB RAM:Corsair VENGEANCE LPX 2666MHz 32gb GPU:ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC PSU:BeQuiet Kraft 700 Ljud:logitech Z-5500/Corsair VOID Wireless RGB Vit Skärm:Acer Predator x34"

Permalänk
Avstängd

Det enskilt största och absolut viktigaste problemet med BF3 är avsaknaden av mod-support.
Alla som hängt med sen BF1942 håller nog med.

Faktum är att utan dåtidens moddar skulle inte BF vara vad det är idag.

BF1942-modden Desert Combat gjorde ett sånt avtryck i communityn att studion som utvecklade modden togs in under dice regi för att hjälpa till med BF2.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hur jävla svårt kan det vara att inte särskriva?!

Permalänk
Medlem

Att kollisionerna fortfarande är buggiga, både på land och i luften. Man får hoppas på att det är åtgärdat i 3.5.

Permalänk

Ryssar...

Visa signatur

Moderkort:Asus Sabertooth Z77 Processor:i5 3570K 4.1 Ghz RAM:Corsair 8GB Vengeance 1600Mhz Processor kylare:Corsair Hydro H100i Nätaggregat:Corsair HX 750W 80+ Gold Modulär Grafikkort:Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB Super Overclock Ljudkort:Asus Xonar D2X/XDT SSD:Samsung SSD Basic 840-Series 250GB Hårddisk:1TB Seagate Barracuda 7200rpmSkärm:Acer 24'' GD245HQAbid 120Hz Chassi:NZXT Tempest 410 Elite Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeadPixel:

Ryssar...

+1

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk

Folk som bailar från jets för de vet att de kommer dö, svinaktigt värre!

Permalänk

att bli skjuten bakom hörn </3 och att det knappt finns några Armored kill servrar :c

Permalänk
Medlem

att bli skjuten bakom hörn, men det som stör mig mest just nu är folk som står bakom kanter och man inte ser dom men dom ser dig och kan döda dig (tror dom kallar de clipping) SJUKT störande. FIXA!

Visa signatur

[ RAM 16GB Corsair DDR4 2133 ] [MOBO MSI Z170-S02 ] [CPU i7 6700K@4.8, H80i kylare ] [GPU Geforce GTX 1080 STRIX 8GB ] [PSU 700W, BeQuiet Kraft ] [ SSD 240GB Samsung 850 EVO-Series, Lagring: 3TB ] [Monitor ASUS ROG Swift PG278Q ]

Permalänk
Medlem

att bli kickad från servern för att man har bättre score än admin eller att man dödar admin för ofta

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

  1. klicka i Premium (De flesta har detta!)

  2. Radera REGION inställningen

  3. Klicka i "Free slots" -> "Full" .. köa 1-5 platser går snabbt på 64 servrar

Detta borde ger fler resultat

Permalänk
Avstängd

Att bli kickad för cheat pga att man är grymt bra är smickrande första gången, men inte när det händer varje dag

Visa signatur
Permalänk

Att man blir kickad för att man har för hög ping :3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fpsmannen88:

Att man blir kickad för att man har för hög ping :3

... Är bra med tanke på DICEs grymma net-code

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Avstängd

KDR och Accuracy autokick.. men hallå retardadmins vi kanske bara är grymt bra!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Att man inte kan se vilket "fire mode" du har på vapnet när du spelar på hardcoreservrar!

Visa signatur

Stationär: Corsair 750D | Asus Z97-A | Chieftec Nitro Series 950 Watt | i7 4790K @ 4.6Ghz | Corsair H115i | 16 GB DDR3 Corsair Vengence @ 1600Mhz | Gigabyte Aorus GTX 1080Ti | Samsung 850 EVO 500 GB | 2x Intel 320 series 120 GB SSD | AOC g2460Pg | Logitech G810 Orion Spectrum | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

KDR och Accuracy autokick.. men hallå retardadmins vi kanske bara är grymt bra!

Eller som mig totalt värdelösa men faktiskt tycker om att spela Metro å blir ändå autokickad för man har för hög K/D?

Dock retar jag mig på den värdelösa kompenseringen av PING, riktigt löjligt att man tömmer ett mag i någon "hen" vänder sig om ett skott å man är död. Sen när man blir återupplivad har man 30/31 skott kvar i magget, så fruktansvärt irriterande.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av '[Giz:

;13592221']att bli skjuten bakom hörn, men det som stör mig mest just nu är folk som står bakom kanter och man inte ser dom men dom ser dig och kan döda dig (tror dom kallar de clipping) SJUKT störande. FIXA!

Ja det där är riktigt störande! Det händer ibland att jag börjar skjuta på någon och sen försvinner han bakom ett hörn , jag laddar om vapnet och då jag får kill för han fastän att jag har skjutit mer på honom efter han försvann bakom hörnet. Och ibland händer samma sak mot mig . Hoppas dom har det fixat i Bf4

Edit: Såhär https://www.youtube.com/watch?v=adfgUL5aM0I

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Jets som strafar infanteri. Löjligt och menlöst.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Avstängd

Vet inte hur många idioter som kallade mig hacker under denna runda

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1/6432...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Vet inte hur många idioter som kallade mig hacker under denna runda

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1/6432...

vad är din hemlighet då

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Avstängd

Inte lämna något åt slumpen, i kombo med att ha ett sjätte sinne för att hålla kolla på var fiende helis är/kommer vara. Samt en bra aim med minigun

Att vara en realtidsstrategiker är viktigare än många tror

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har kollat men kan inte se vart (eller om man ens kan) ändra så att man lägger c4 på m1 och sen detonerar på m2, vet inte hur många gånger jag ska detonera och jag lägger ut en ny c4 sen i panik spränger för att inte missa killsen.

Går det att ändra?

Visa signatur

Lenovo y500 |....

Permalänk
Medlem

Att man kan halka på en sten och dö.
Första gången jag blev dödad av Bad luck var det för att en tanks sprängde en sandsäcks barrikad och en av säckarna träffade mitt huvud, såg så ut för både mig och min polare i alla fall. Det var ju lite roligt.
Men när det händer på samma sten i floden på Caspian flera gånger om så blir man ju lite lack... stukade soldaten foten eller vad då?