Firefall betakeys samling.

Permalänk
Medlem

Firefall betakeys samling.

Tjenare!
Eftersom att jag inte hittade någon liknande tråd angående det kommande mmo-fps spelet firefall så skapade jag denna tråd.

Tråden är fokuserad på att dela med sig utav betakeys, och eftersom att man själv får 5st "friend" keys när man själv registrerar sin nyckel så bör det snart finnas mängder med betakeys över

För övrigt kan alla playstar medlemmar få en egen nyckel via deras hemsida, själv så kan jag inte registrera mig på deras sida eftersom att mitt person nummer redan är upptaget på något konstigt sätt (?)

Anyway, några simpla regler som vi kan följa är väll att hålla oss på topic och inte diskutera spelets mekanik och upplägg, alltså bara be om nycklar, eller för de som är snälla och delar med sig utav sina kan meddela att de har x antal nycklar kvar, sen får resten hållas via PM.

Jag får börja att säga att jag skulle uppskatta en betanyckel väldigt mycket!:)

Hoppas denna tråd lyckas
Med vänlig hälsning, Edlar.

Permalänk
Medlem

Jag skulle också väldigt gärna vilja ha en betanyckel ^^
Hoppas på någon vänlig själ där ute

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

fingers crossed * ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag har 3 stycken jag kan ge bort, släng iväg ett pm bara!

EDIT: Tyvärr är alla slut nu :/

Visa signatur

Jag reserverar mig för att ha helt åt helvete fel
Rigg: i5 12600K | RTX 3070 Ti | 32GB RAM
Server: i7 6700 | Quadro P2000 | 32GB RAM | 72TB
Labbsever: 2x Xeon X5650 | 48GB RAM

Permalänk
Medlem

Håller tummarna.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

För att få yttligare lite fart på tråden så delar även jag ut 3st nycklar pm'a mig så ordnar vi det

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om denna http://bit.ly/YEoInu

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Ett extra tips är ju att folk faktiskt reggar sig på deras hemsida och ökar chansen för en invite Får någon en över så tar jag gärna en!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Detsamma här. är reggad som betatestare men inte fått invite ännu.
Har ni key över. snälla skicka ett pm här

Visa signatur

Dator: Taurus eSport GTX680 CPU:Intel i7-3770K GPU:EVGA GTX 680 2048 MB Moderkort: ASRock Z77 RAM: Corsair Vengeance LP 2x8192 MB 1600Mhz CHASSI: Silverstone Sugo SG08B 600W SSD: Samsung 840 250 GB HDD: 3TB 7200RPM

Permalänk
Medlem

Har en del nycklar över, vill nån ha en invite är det bara att PM:a mig med er e-mail. Först till kvarn.