Anonymous attackerar svenska webbplatser

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Highfly:

Det är dumt att tro att en hel grupp är dum.

Det de gör har ju näst intill ingen skadlig effekt för varken svensson eller samhället. I mina ögon är det uppenbart att det är publiciteten de vill åt för att väcka frågan om nedladdning och övervakning (i motsats till att låta det bli en naturlig accepterad del i samhället med tillslag mot t ex nedladdningssidor). Om det de gör är rätt är en annan sak (jag tycker inte de gör rätt).

Varför? Du kan ju inte påstå att det de gör är speciellt smart och genomtänkt. Det finns inget av det de gör som leder till något bra och absolut inte rätt väg att uppnå deras mål, ingen som är varken "rädd" för dem eller tar dem seriöst

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem

När fan ska Sverige ge sig och sluta attackera TPB?? Förhelvete

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Medlem

http://www.svd.se/naringsliv/natattackerna-har-tjuvstartat_75...

Börsen nästa mål för nätattackerna

Hoppas deras egna föräldrar förlorar stort ifall dom har någon som kan gå till förlust där.
jävla finniga fjortisar som sitter och luktar gammal jävla billypizza i r*ven.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KillaHappy:

De märks verkligen att ingen av er har läst artikeln tydligt och inte heller kollat denna länk! http://anonsweden.se/natsabotorerna-jagas-av-riktiga-anonymous/

Och det hade du gjort menar du eller? Märkligt, med tanke på att du inte var den första att posta länken.

Permalänk
Medlem

Skulle de inte byta ut delar av sidan också? Då hade jag blivit lite imponerad, men bara lite....

Anonymous är ett gäng scriptkiddies i mina ögon.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Varför? Du kan ju inte påstå att det de gör är speciellt smart och genomtänkt. Det finns inget av det de gör som leder till något bra och absolut inte rätt väg att uppnå deras mål, ingen som är varken "rädd" för dem eller tar dem seriöst

Skickades från m.sweclockers.com

Läs andra delen av min post så har du mitt svar. Jag tror de gör detta för uppmärksamhet så att frågan om nedladdning och övervakning kan hållas aktuell i samhället. Inte för att orsaka substantiell skada eller skrämmas. Om det når sitt mål? Nja, delvis. Om deras mål hade varit att skrämmas så når de inte sitt mål nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulblade:

sättet i sig är bra då det tystas ned något otroligt senast tiden. sidor,texter,raporter som blir redigerade altenativt borttagna utanför det vanliga. ett bra exempel är tbp målet som tystats,redigerats,förnekats,använding av medel som inte ens är lagliga för att dom större aktörerna att se fläckfria ut. men allt jäv,alla lagar som finns i landet? kul att se att lagarna som är satta blir överträda av lagsättarna själv.lagar som inte existerar leder till en dom för den lagen? och för att imorgon redigera och hitta på en både bisar och löjlig förklaring som vilken 12åring sitter och skrattar åt då det är så sjukt uppenbart.
hoppas dethär blossar upp i fruktansvärd takt och visar att det dom som ska upprätthålla lagarna är totalkorupta och kasta skit på dom som bär ansvaret utan att peka åt höger eller vänster för att alltinera sanningen.
ett uppror som borde tagit plats och satt ner en fot redan för ett bra tagsen, här är en super changs att köra över företag och även större makter för att visa att lagen är inte bara ensidig. rätt ska vara rätt. kan dom använda lagen till sin fördel varför kan vi andra inte vända och vrida precis lika mycket som motpartnen? GO WILD !

Nu är du väldigt konspiratorisk. Har du några fina källor på det här?

Att kalla Sverige korrupt är också roligt om man jämför med majoriteten av andra länder, där det är helt accepterat.

Och till slut: Jag kan inte se att något skulle bli bättre för att regler bryts, bara för att andra bryter mot dom. Sån mentalitet kanske fungerar i sandlådan.

Visa signatur

Phenom II x4 955, Radeon 4870 1 GB, 4GB DDR3 1333MHz, Corsair VX 550W

Permalänk
Medlem

Bra, några som vågar göra något, istället för bara whina när alla sidor dras ner och censuren närmar sig kina med stormsteg.

Sätt hårt mot hårt, och vad ska dom göra på lagligt sätt tycker ni folk då? Inte ett skit som går att göra, visa att "viktiga" (finns inga sådana i sverige) sidor kan tas ner lika enkelt som dom censurerar vårt internet.

All cred åt Anonymous, även om dom har en hel del amatörer som medhjälpare.

Permalänk
Medlem

Önskar det var lulzsec som förklarade krig istället, då hade det blivit roligare än lite randoms som DDoS:ar hemsidor...

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av huxflux:

det gynnar ingenting förutom att några stackars tekniker måste stanna kvar på jobbet senare än normalt en fredag och att media får nåt smarrigt att skriva om. Regeringar ger inte efter för terrorism, varför skulle de ge efter om någon sänker deras hemsida? Finns också andra kontaktvägar om man nu verkligen måste åt informationen som finns på webbsidan.

På vilket sätt är detta terrorism om jag får fråga? för att någon korrupt politiker säger det? För att de blockerar lite någon skit sida? Det här är närmast än protest i skada. Dvs, lite irriterande i värsta fall.

Att sedan svenskar verkar gilla att staten kör över de och ignorerar egna lagar är en annan femma. Får väl bli dalarna som senast man skulle tvinga staten att förbättra sig då resten verkar vara fega kräk mest.

Permalänk
Hedersmedlem

Rensat tråden. Det här är inte en tråd för att diskutera fildelning, googles reklam eller något annat än vad nyheten beskriver. Var trevliga mot varandra också

Moderator Shimonu

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shimonu:

Rensat tråden. Det här är inte en tråd för att diskutera fildelning, googles reklam eller något annat än vad nyheten beskriver. Var trevliga mot varandra också

Moderator Shimonu

Så tog du bort det roliga

Jag vet att det var mot en regel men ibland kan man inte hålla sig

Permalänk

Är inte kunnig inom hackare, attacker osv... jag har för mig att Sony blev hackade av Anonymous och de spred information om användaruppgifter. Stämmer det ?

Lyssnar på radio om detta och stör mig rätt rejält på att det inte är någon kunnig om detta som är radio pratare.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon127948:

På vilket sätt är detta terrorism om jag får fråga? för att någon korrupt politiker säger det? För att de blockerar lite någon skit sida? Det här är närmast än protest i skada. Dvs, lite irriterande i värsta fall.

Att sedan svenskar verkar gilla att staten kör över de och ignorerar egna lagar är en annan femma. Får väl bli dalarna som senast man skulle tvinga staten att förbättra sig då resten verkar vara fega kräk mest.

"FN har i ett halvt sekel utan framgång försökt komma fram till en definition av terrorism som alla medlemsländer kan enas om. 2004 lade FN:s dåvarande generalsekreterare Kofi Annan fram ett förslag som går ut på att terrorism är en handling som syftar till att döda eller allvarligt skada civila eller icke-stridande, med avsikt att skrämma en befolkning eller utöva tvång på en regering eller en internationell organisation"."

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon127948:

På vilket sätt är detta terrorism om jag får fråga? för att någon korrupt politiker säger det? För att de blockerar lite någon skit sida? Det här är närmast än protest i skada. Dvs, lite irriterande i värsta fall.

Att sedan svenskar verkar gilla att staten kör över de och ignorerar egna lagar är en annan femma. Får väl bli dalarna som senast man skulle tvinga staten att förbättra sig då resten verkar vara fega kräk mest.

Skrivet av Justbecause:

"FN har i ett halvt sekel utan framgång försökt komma fram till en definition av terrorism som alla medlemsländer kan enas om. 2004 lade FN:s dåvarande generalsekreterare Kofi Annan fram ett förslag som går ut på att terrorism är en handling som syftar till att döda eller allvarligt skada civila eller icke-stridande, med avsikt att skrämma en befolkning eller utöva tvång på en regering eller en internationell organisation"."

Skickades från m.sweclockers.com

Precis som ni skriver så är det inte frågan om terrorism om man ska tro experterna där en gemensamn nämnare majoriteten av länder är eniga om så krävs hot om våld som minimum eller våldshandligar.

Att DDoS:a en sida som visar lite info för allmänheten så den är nere i några timmar kan inte anses vara annat än civil olydnad och det finns redan lagar mot denna form av illegal handling utan att dra till emd antiterroristlagar och skicka folk te gutanamo.

En sak om man saboterar infrastruktur, tex ser till att 112 inte fungerar genom att ge sig på detta. Då får man anses vara medveten om att folk kommer dö som följd.

För att nåt ska anses vara terrorism bör hot om våld eller helst våld förekomma (gisslan, tortyr, avrättningar av civila) för att uppnå ett politiskt mål. Saknas politisk motivation eller möjlighet för samhället att välja om det vill tillmötesgå "terroristerna" så är det frågan om det är terrorism och inte nåt helt annat. Flesta anser nog att 911 var en terroratak men å andra sidan ges inte USA nåt direkt val där och terroristerna i fråga anser att det är ett Krig och att dom måste vinna. Krig innebär att civila dör så ja man kan väl kalla det en krigsförbtyrelse då istället. men det blir än mer luddigt just med politisk motivation eller inte och hur det ter sig. Men hot om våld är absolut minimum anser dom flesta experter är en gemensam faktor.
Nu har ju självklart Al-quida ett gemensamt politisk mål som terror grupp så at kalla 9/11 för terrorattentat är väl helt OK med.

Men som sagt fråga om definition men ordet terrorism är urlakat som bara den i dag och ska användas för rena skit brott så man kan inte ta ordet seriöst lägre. 9 av 10 nyhetsrapportering om terrorism är nåt helt annat och hade för 15 år sedan rubricerats för vad det var och terrorism hade inte ens varit i åtanken.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pa1983:

Precis som ni skriver så är det inte frågan om terrorism om man ska tro experterna där en gemensamn nämnare majoriteten av länder är eniga om så krävs hot om våld som minimum eller våldshandligar.

Att DDoS:a en sida som visar lite info för allmänheten så den är nere i några timmar kan inte anses vara annat än civil olydnad och det finns redan lagar mot denna form av illegal handling utan att dra till emd antiterroristlagar och skicka folk te gutanamo.

En sak om man saboterar infrastruktur, [/b]tex ser till att 112 inte fungerar genom att ge sig på detta.[/b] Då får man anses vara medveten om att folk kommer dö som följd.

För att nåt ska anses vara terrorism bör hot om våld eller helst våld förekomma (gisslan, tortyr, avrättningar av civila) för att uppnå ett politiskt mål. Saknas politisk motivation eller möjlighet för samhället att välja om det vill tillmötesgå "terroristerna" så är det frågan om det är terrorism och inte nåt helt annat. Flesta anser nog att 911 var en terroratak men å andra sidan ges inte USA nåt direkt val där och terroristerna i fråga anser att det är ett Krig och att dom måste vinna. Krig innebär att civila dör så ja man kan väl kalla det en krigsförbtyrelse då istället. men det blir än mer luddigt just med politisk motivation eller inte och hur det ter sig. Men hot om våld är absolut minimum anser dom flesta experter är en gemensam faktor.
Nu har ju självklart Al-guida ett gemensamt politisk mål som terror grupp så at kalla 9/11 för terrorattentat är väl helt OK med.

Men som sagt fråga om definition men ordet terrorism är urlakat som bara den i dag och ska användas för rena skit brott så man kan inte ta ordet seriöst lägre. 9 av 10 nyhetsrapportering om terrorism är nåt helt annat och hade för 15 år sedan rubricerats för vad det var och terrorism hade inte ens varit i åtanken.

...fast 112 behöver man inte sabotera, det fungerar redan dåligt, i alla fall ambulansdelen så länge SOS Alarm har hand om det...fast det är helt offtopic

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Justbecause:

"FN har i ett halvt sekel utan framgång försökt komma fram till en definition av terrorism som alla medlemsländer kan enas om. 2004 lade FN:s dåvarande generalsekreterare Kofi Annan fram ett förslag som går ut på att terrorism är en handling som syftar till att döda eller allvarligt skada civila eller icke-stridande, med avsikt att skrämma en befolkning eller utöva tvång på en regering eller en internationell organisation"."

Skickades från m.sweclockers.com

Du inser att vilken sorts protest mot regeringen som helst faller under den definitionen av terrorism? Det var Sverige som ville trycka igenom EU lag som sa att prat mot regeringen var terrorism! Inser du hur helt jävla sjukt en sådan formulering är då delen om våld lätt glöms bort?

Regeringen måste tåla att man pratar illa om den och att folk protesterar när de är missnöjda med vad den gör i deras namn! Demokrati betyder att vi är alla ansvariga för vad regeringen gör även om vi inte tycker om de ansvaret.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JayDee:

Nu är du väldigt konspiratorisk. Har du några fina källor på det här?

Att kalla Sverige korrupt är också roligt om man jämför med majoriteten av andra länder, där det är helt accepterat.

Och till slut: Jag kan inte se att något skulle bli bättre för att regler bryts, bara för att andra bryter mot dom. Sån mentalitet kanske fungerar i sandlådan.

bara för att korruption inte är accepterat i Sverige betyder det inte att det inte finns..

Men dom flesta som har ett par år på nacken vet hur myndighetsmissbruk är vanligt bland alla småsinta byråkrater.. vi behöver inte gå in på mer detaljer om det visserligen.. och då pratar vi inte toblerone eller så..

Visa signatur

NZXT 810 Switch, Corsair AX860i, Maximus V Formula, I7 3770K ,Asus GTX 680, Corsair vengance 1866Mhz 32gb Ram, Samsung 850 Pro 256Gb, Samsung 840 basic 500Gb, WD 2Tb Caviar Green,120GB, Komplett vattenkylning

Permalänk
Medlem

Fast vad jag förstått så är Anonymous ingen organiserad organision... att det är ett namn som vem som helst kan ta om de vill vara anonyma. Så varför påstår folk hela tiden att det är "höga ledare" och att det ha "information från riktiga..." o.s.v?

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon127948:

Du inser att vilken sorts protest mot regeringen som helst faller under den definitionen av terrorism? Det var Sverige som ville trycka igenom EU lag som sa att prat mot regeringen var terrorism! Inser du hur helt jävla sjukt en sådan formulering är då delen om våld lätt glöms bort?

Regeringen måste tåla att man pratar illa om den och att folk protesterar när de är missnöjda med vad den gör i deras namn! Demokrati betyder att vi är alla ansvariga för vad regeringen gör även om vi inte tycker om de ansvaret.

...och därför ska vi DDoS:a hemsidor för att visa vem som egentligen "bestämmer", eller vad vill du ha sagt? Dessa töntar har ingen respekt, de får ingen respekt och de har ingen kontroll över något hur mycket de än vill tro det, de är ett gäng fjantar som inte ens törs stå får vad de själva tror på, jag respekterar ingen eller deras handlingar hur goda de än är så länge de döljer sig bakom en löjlig mask...med det sagt så betyder det inte att jag anser att just dessa töntars handlingar är goda så de kommer ändå inte förtjäna min respekt även ifall de tar av sig maskerna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akarr:

bara för att korruption inte är accepterat i Sverige betyder det inte att det inte finns..

Men dom flesta som har ett par år på nacken vet hur myndighetsmissbruk är vanligt bland alla småsinta byråkrater.. vi behöver inte gå in på mer detaljer om det visserligen.. och då pratar vi inte toblerone eller så..

Tror nog fortfarande att han vill ha källor, annars så är det du påstår inte mycket av värde.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tcntad:

Fast TPB har inga servrar hos PRQ längre...
Och som det är bekräftat så hade var det strömavbrott för TPB

Poäng till dig där, jag snöade helt in på Tankafetast.

Permalänk

We R the PEOPLE - skanderades för något år sedan av dessa grupper som numera skiter högakningsfullt i alla å envar som inte har samma ideal lr tänk som dem....

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Justbecause:

...och därför ska vi DDoS:a hemsidor för att visa vem som egentligen "bestämmer", eller vad vill du ha sagt? Dessa töntar har ingen respekt, de får ingen respekt och de har ingen kontroll över något hur mycket de än vill tro det, de är ett gäng fjantar som inte ens törs stå får vad de själva tror på, jag respekterar ingen eller deras handlingar hur goda de än är så länge de döljer sig bakom en löjlig mask...med det sagt så betyder det inte att jag anser att just dessa töntars handlingar är goda så de kommer ändå inte förtjäna min respekt även ifall de tar av sig maskerna

Skickades från m.sweclockers.com

De DDoSare sidor som en protest. De har inte slagit mot något som är samhällsviktigt eller hur? Det här är som en protest framför riksdagen eller liknande. Minimalt irriterande och inget mer.
Den dagen de slår mot viktiga saker kan du börja gnälla om att de går överbord.

Vad du än säger så är dessa töntar emot att staten bryter mot sina egna lagar för att fjäska för USA. Jag vet att det är populärt att slicka amerikansk röv i Sverige men det betyder inte att det är smart eller etiskt att göra det. Sverige har redan visat flera gånger att lagar och regler inte gäller när man ska fjäska för USA, det otroliga (rätt ord är nog: tragiska) är att folket ignorerar det hela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Läkarn:

Fast vad jag förstått så är Anonymous ingen organiserad organision... att det är ett namn som vem som helst kan ta om de vill vara anonyma. Så varför påstår folk hela tiden att det är "höga ledare" och att det ha "information från riktiga..." o.s.v?

Det är vad jag hört också.
Att det är helt randoms som ansluter sig och går under "anonymous" för att slippa ha ett namn utåt.

Permalänk

Dom här grabbarna som försöker DDoSa och leva rövare vet inte vad riktiga hackers är för något och är kapabla till.

Visa signatur

Apple MacBook Pro 15" Retina. 2,2 GHz Quad-Core Intel Core i7 Turbo Boost upp till 3,4 GHz, 16 GB 1600 MHz minne, 256 GB PCIe-baserad flashlagring, Intel Iris Pro Graphics.
Laptop 2. MSI GT 780DX, 17.3" LED matt (1920 x 1080), Intel Core i7-2670QM 2.2 - 3.1 GHz, Minne: 16 GB DDR3 1333MHz, NVIDIA GeForce GTX 570M 1.5 GB GDDR5, HDD Intel 320 SSD 120GB + 750 GB (7200 rpm).

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon127948:

De DDoSare sidor som en protest. De har inte slagit mot något som är samhällsviktigt eller hur? Det här är som en protest framför riksdagen eller liknande. Minimalt irriterande och inget mer.
Den dagen de slår mot viktiga saker kan du börja gnälla om att de går överbord.

Vad du än säger så är dessa töntar emot att staten bryter mot sina egna lagar för att fjäska för USA. Jag vet att det är populärt att slicka amerikansk röv i Sverige men det betyder inte att det är smart eller etiskt att göra det. Sverige har redan visat flera gånger att lagar och regler inte gäller när man ska fjäska för USA, det otroliga (rätt ord är nog: tragiska) är att folket ignorerar det hela.

Det kvittar vilka sidor de DDoS:ade, det rättfädigar inget ändå...och ja, Sverige slickar röv på USA, men alla länder som har affärsförbindelser slickar röv på varandra, men det har inget med dessa töntars handlingar att göra...och bara för att du inte läser på dessa sidor så finns det folk som gör och är intresserade av vad som står där, eller ska du och dom bestämma vilka sidor folk får läsa?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KillaHappy:

Märkligt? nej jag tog reda på fakta innan sweclockers postade artikeln av helt eget intresse.

Det märkliga tyckte jag låg i att du postar en länk som redan blivit postad ett par inlägg upp, och samtidigt tycker att det märks att andra inte läst tråden. Hade du trots allt läst tråden själv men ändå gör en repost av länken så tycker jag att även det är ett märkligt beteende. Så ja, märkligt, det var väl inte så svårt att förstå?

Skrivet av KillaHappy:

Skirv inget mer du är bara ett irritations objekt.

Tack det samma. Detta blir dock mitt sista inlägg i ämnet, det är ju trots allt inte speciellt on topic...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Justbecause:

Det kvittar vilka sidor de DDoS:ade, det rättfädigar inget ändå...och ja, Sverige slickar röv på USA, men alla länder som har affärsförbindelser slickar röv på varandra, men det har inget med dessa töntars handlingar att göra...och bara för att du inte läser på dessa sidor så finns det folk som gör och är intresserade av vad som står där, eller ska du och dom bestämma vilka sidor folk får läsa?

Skickades från m.sweclockers.com

Sverige slickar röv bara i en riktning (liknande för hela EU). Det är aldrig USA som slickar tillbaka.

Detta liknar en protest. När folk protesterar så stör det alltid någon person. Nästan alt du gör utanför ditt eget hus kommer störa någon. Protester stör alltid något men de är i nästan alla fall värda det hela.

Problemet här är att de opponerar intressen som äger media så att trycket blir inte på vad de opponerar utan på allt annat. Ärligt talat är det imponerande hur väl kontrollerade media är i Sverige.

Permalänk

Läste följande artikel på Aftonbladet och skrattade högt. Denna "Johan" verkar ju inte ha mycket vett innanför pannbenet. 18 år och går runt i gympakläder, går varken på gymnasiet eller arbetar (går säkerligen på soc) utan sitter hela dagarna framför datorn och tror han är en hacker bara för att han DDoS:ar. Vilket stolpskott. Men det är klart, sådana är ju alla som är med i Anonymous. Folk som lever på samhället. Parasiter.

Skrivet av Sh4dy:

När fan ska Sverige ge sig och sluta attackera TPB?? Förhelvete

När ska du skaffa dig ett arbeta och börja betala för din underhållning?