Ghost Recon: Future Soldier

Permalänk
Medlem

Funkar fint för mig. Inte hunnit spela så mkt än dock men snyggt och välgjort.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem
Skrivet av palusa:

Funkar fint för mig. Inte hunnit spela så mkt än dock men snyggt och välgjort.

Skickades från m.sweclockers.com

Varför funkar det för alla andra utom mig. Kan inte spela mer än 2 minuter innan allt hakar upp sig och blir "svarar inte..." Sedan kan jag inte heller ansluta till någon server online... konstigt som fan är detta.

Permalänk
Medlem

Spelet är typ ospelbart på datorn i sign, ska det verkligen vara så krävande? Dessutom sparas inte mina inställningar, jag sänker grafiken i option, startar kampanjen, det hackar som tusan så jag går åter in i option, och då har inställningarna ändrats tillbaka till high, wtf?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Jag har "köpt" spelet och jag tycker faktiskt det är rätt okej. Jag är inget större fan av 3-person-shooters, men det här är faktiskt helt okej. Det är som någon tidigare skrev här i tråden att det är kul i måttliga mängder, max 1 uppdrag åt gången.

Det flyter på hur bra som helst. Sitter med en 2500k och ett asus gtx 570 och kör på högsta inställningar med directx11 och allt det där, och det laggar inte det minsta.

Det ända jag kan klaga på är typ att storyn känns lite tunn, även om jag inte har kört speciellt mycket.

För att sammanfatta spelet så är det ett helt okej med lite unika gameplay saker som man inte ser i andra spel, däremot skulle det kunna kännas lite mer utmanande och roligare, och just nu ligger priset på en hyffsad nivå (250 kr ungefär).

EDIT: Jag har bara kört singleplayer pga mitt "köp".

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk

Köpte spelet när det släpptes och det var nästintill ospelbart för mig och polaren. Men som av en slump så installerade jag om det igår. Och till min glädje ser jag att Steam uppdaterar spelet med en 2gb stor patch.
Läser patch-notesen lite innan jag startar spelet. Och nog fan har dom fått ordning på det för mig iaf. Högre fps, bättre grafik och har inte stött på några buggar än.

(kunde önskat mig några fps till dock)

Så till er som haft det ospelbart. Prova nu igen.
Tycker spelet är riktigt underhållande. Storyn är dock bara slå dövörat till

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linusenen:

Så till er som haft det ospelbart. Prova nu igen.
Tycker spelet är riktigt underhållande. Storyn är dock bara slå dövörat till

Håller med Linusenen! Efter patch v1.4 (som kom igår 13/8) så fungerar spelet hyffsat. Inte alla buggar är borta men klart mycket mer spelbart nu. De har lovat ytterligare en patch inom kort samt en del grattis DLC som plåster på såren.

Jag vill vara lite ofin och passa på att fråga om folk är intresserade att spela tillsammans vilket gör spelet så mycket roligare. Vi på Tactical Gaming.net är ett skönt gäng som spelar GR:FS (plus en hel del andra spel). Är någon intresserad så svarar jag gärna på frågor och funderingar, bara att höra av sig.

Här har ni lite mer information:

Tactical Gaming - About us
TG was created in November 2004 to bring together like-minded gamers from around the globe and from multiple platforms (PS3, 360, PC, and Mobile Devices), to provide them Head Quarters (web site) where they can share their backgrounds, experience, and interests in teamwork and tactics. With our Warfare and Sports franchises, we have over 2000+ active members. If you wish to become a member, simply visit our site and register at TacticalGaming.net

We are a Military Style Clan, this basically means that we are very organized and get whatever job we have committed ourselves to done. We are one of the few clans that have a fully-functioning Squad system which is very similar to that of which real military forces use. Chain of Command structure is also heavily based on that of the United States Military.

What does Tactical Gaming have to offer?
As previously stated, we are heavily based off the Military and thus are very efficient and organized. This is something we are very proud of. With our squad based system it ensures that no member is forgotten or left behind, every member is taken care of accordingly via our Chain of Command. With this system it also gives us the opportunity to reward members for a variety of things such as the following: Good conduct, Volunteering, Contributing, and many, many others. We find with these awards that it give our members an incentive to achieve and go above and beyond the Call of Duty. For the more advanced players or those wishing to further their skills as a player we offer training sessions, competitive matches and inter-clan tournaments/scrimmages often giving you the chance to win prizes.

What do I need to join?
Joining is very simple. You need a platform to play on (PC, PS3 or XBOX 360) and a computer to post on our forums. You also need to be 16 years of age or older. Just about anyone can join Tactical Gaming, when you first join you'll have to go through training and before you know it you'll be starting your TG career. So go for it, sign up today and lets see what you got!

Head Quarters: http://www.tacticalgaming.net/
About us: http://www.tghq.org/tghq/homepage.php
Why join us: http://tghq.org/tghq/jointg.php

If you register or need more information, please reply here stating so. Also if you register please post so saying here what game and platform you registered for. This allows me to claim you as a recruit and so we can track where a lot of our new members are coming from.

Additional Info
Our Ghost Recon Division has just opened and is only one of 14 games that Tactical Gaming currently supports! We will be looking for dedicated individuals interested in leading and taking responsibility within the Division to help us grow.

Permalänk
Medlem

Jag har nu provat spela igen men samma problem uppstår. När jag spelade mellan ca 1-5 min hackar spelat upp sig och tabbar tillslut ner sig självt och det kommer upp en ruta där det står "Grafikdrivrutin ..... har slutat fungera". Någon som har lösningen på det?

Tycker det är dumt att jag inte kan spela det än efter så långt efter realese.

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Jag har nu provat spela igen men samma problem uppstår. När jag spelade mellan ca 1-5 min hackar spelat upp sig och tabbar tillslut ner sig självt och det kommer upp en ruta där det står "Grafikdrivrutin ..... har slutat fungera". Någon som har lösningen på det?

Tycker det är dumt att jag inte kan spela det än efter så långt efter realese.

Riktigt tråkigt att höra Just sådana problem har jag inte haft med spelet. Senaste drivrutinerna för grafikkortet? Senaste drivrutiner för allt i datorn? Operativ systemet? Såg lite snabbt att de arbetar för att stödja Windows XP vilket de inte gör för tillfället tydligen.

Lycka till

Permalänk
Medlem

Senaste drivisar för grafik har jag. Sen för allt annat i datorn det vet jag faktiskt inte haha :). Kanske är det som är problemet.
tack för tipsen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Senaste drivisar för grafik har jag. Sen för allt annat i datorn det vet jag faktiskt inte haha :). Kanske är det som är problemet.
tack för tipsen!

Nej, det har inget med XP att göra, har Win 7 och får samma problem.

Så frågan är vad du har för Grafikkort och drivrutin? För jag har ett GTX 590 med den senaste drivrutinen 304.79 BETA och det står lite här och där att det är den drivrutinen som spökar, så folk har fått backa till någon äldre drivrutin. En bekant som har ett AMD 5870 får inte detta problem, dock kan han få det ibland, men inte lika ofta som jag får det och jag får dess utom gröna pixlar på skärmen ibland innan den krashar.

Så det har inget med OS:et att göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Nej, det har inget med XP att göra, har Win 7 och får samma problem.

Så frågan är vad du har för Grafikkort och drivrutin? För jag har ett GTX 590 med den senaste drivrutinen 304.79 BETA och det står lite här och där att det är den drivrutinen som spökar, så folk har fått backa till någon äldre drivrutin. En bekant som har ett AMD 5870 får inte detta problem, dock kan han få det ibland, men inte lika ofta som jag får det och jag får dess utom gröna pixlar på skärmen ibland innan den krashar.

Så det har inget med OS:et att göra.

Jag har också Win 7.
Jag har ett GTX 580. Med drivisarna som är innan 304.79. Har provat med 79 också men ingen skillnad. Har också provat med äldre men samma resultat. Ingen skillnad för mig oavsett drivisar. Vill verkligen spela spelet för det lilla jag får spela är det riktigt underhållande men detta är ju bara sjukt. Borde få pengarna tillbaka eller något

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Jag har också Win 7.
Jag har ett GTX 580. Med drivisarna som är innan 304.79. Har provat med 79 också men ingen skillnad. Har också provat med äldre men samma resultat. Ingen skillnad för mig oavsett drivisar. Vill verkligen spela spelet för det lilla jag får spela är det riktigt underhållande men detta är ju bara sjukt. Borde få pengarna tillbaka eller något

Ok, då får du nog göra som jag vänta till de släpper en patch eller att Nvidia släpper en ny drivrutin som rättar till det:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Ok, då får du nog göra som jag vänta till de släpper en patch eller att Nvidia släpper en ny drivrutin som rättar till det:(

ja, det är väl enda alternativet antar jag