Ghost Recon: Future Soldier

Permalänk
Medlem

Ghost Recon: Future Soldier

Tjenare. Tänkte bara se hur intresset ligger för detta spel här på sweclockers. Själv tycker jag det ser riktigt kul ut och av vad jag har hört av några beta testare så behövdes det ganska mycket team play för att lyckas bäst.

Så tänkte bara, är det många här som tänker skaffa sig detta på pc ? Isåfall kanske man kunde dra ihop något och spela tillsammans.

Mvh basse

Permalänk
Medlem

Inga tankar?

Permalänk

Jag kommer kanske köpa det, dock inte på release dagen. Ska till mycket för att jag ska köpa det samma dag som ett spel kommer ut, det är nog bara Mafia 2 och L.A Noire som lockat mig till närmaste spelaffär back 2 topic, fick en beta-key av en vänlig själ här på forumet, kan säga att det är riktigt kul, tog ett tag innan jag förstod hur man bytte attachments på vapnen etc... Dock definitivt värt ett köp!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av BubbaRayz:

Jag kommer kanske köpa det, dock inte på release dagen. Ska till mycket för att jag ska köpa det samma dag som ett spel kommer ut, det är nog bara Mafia 2 och L.A Noire som lockat mig till närmaste spelaffär back 2 topic, fick en beta-key av en vänlig själ här på forumet, kan säga att det är riktigt kul, tog ett tag innan jag förstod hur man bytte attachments på vapnen etc... Dock definitivt värt ett köp!

Skickades från m.sweclockers.com

Skoj, kul att höra. Jag är sugen på något riktigt team play lir och det verkar ju som detta är något åt det hållet. Spelade du betan på pc ? Isåfall hur tyckte du det var? Alltså var portningen bra osv ?

Permalänk
Medlem

kommer köpa det, men inte på release då jag inte har pengar till det

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av basseofc:

Skoj, kul att höra. Jag är sugen på något riktigt team play lir och det verkar ju som detta är något åt det hållet. Spelade du betan på pc ? Isåfall hur tyckte du det var? Alltså var portningen bra osv ?

Ja, betan var på pc Tycker att det flöt på bra, tog såklart ett tag att hitta en match eftersom inte många spelade under betan, inget jag inte kan leva med iofs.. Team play är det definitivt, man kan hjälpa sina lagkamrater på flera sätt samtidigt som de hjälper en tillbaka. Jag spelade själv då mina kompisar varken hade en key eller ville testa... Kommer säkert att bli dubbelt så kul om man kör premaid!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av BubbaRayz:

Ja, betan var på pc Tycker att det flöt på bra, tog såklart ett tag att hitta en match eftersom inte många spelade under betan, inget jag inte kan leva med iofs.. Team play är det definitivt, man kan hjälpa sina lagkamrater på flera sätt samtidigt som de hjälper en tillbaka. Jag spelade själv då mina kompisar varken hade en key eller ville testa... Kommer säkert att bli dubbelt så kul om man kör premaid!

Skickades från m.sweclockers.com

Okej gött! Skulle ju vara kul om några personer från swec kunde dra ihop något lag i Ghost R: Fs. Känns som man skulle kunna få sig några glädje timmar där Jag kommer antagligen köpa det på realesen för av någon anledning är jag super hypad över detta, ingen aning varför, men om det nu är så att ni köper spelet kan ni ju skriva här så kanske man kan dra ihop något ?

Permalänk
Skrivet av basseofc:

Okej gött! Skulle ju vara kul om några personer från swec kunde dra ihop något lag i Ghost R: Fs. Känns som man skulle kunna få sig några glädje timmar där Jag kommer antagligen köpa det på realesen för av någon anledning är jag super hypad över detta, ingen aning varför, men om det nu är så att ni köper spelet kan ni ju skriva här så kanske man kan dra ihop något ?

Ja, det kan jag göra! När är release date?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av BubbaRayz:

Ja, det kan jag göra! När är release date?

Skickades från m.sweclockers.com

Realesen ska vara några dar eller någon vecka efter releasen på ps3/xbox tror jag. Om jag har för mig rätt är releasen på ps3/xbox nu 24/25 maj ungefär och jag tror att på pc ska den komma ca 14-15 juni Kan ha fel, hittar bara ps3/xbox release dates...

Permalänk
Skrivet av basseofc:

Realesen ska vara några dar eller någon vecka efter releasen på ps3/xbox tror jag. Om jag har för mig rätt är releasen på ps3/xbox nu 24/25 maj ungefär och jag tror att på pc ska den komma ca 14-15 juni Kan ha fel, hittar bara ps3/xbox release dates...

Okej, då kommer jag nog behöva vänta en månad minst. Åker till Torquay i tre veckor med en kompis den 25:te eller något sånt så jag behöver spara pengar till mat osv.. Men det lär ju komma till steam så jag kan ju adda dig där så ser du ju om jag har köpt det?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tror ni jag kommer kunna köra spelet på höga inställningar med mitt system?

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Skrivet av Sh4dy:

Tror ni jag kommer kunna köra spelet på höga inställningar med mitt system?

Klarade av högsta på betan (high) med en 2500k och 560ti 448 så ja, det tror jag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av BubbaRayz:

Okej, då kommer jag nog behöva vänta en månad minst. Åker till Torquay i tre veckor med en kompis den 25:te eller något sånt så jag behöver spara pengar till mat osv.. Men det lär ju komma till steam så jag kan ju adda dig där så ser du ju om jag har köpt det?

Skickades från m.sweclockers.com

Aa gör det. Blottar mitt vackra steam namn för alla här nu (a). Adda "Stockfallet"
Det enda jag är orolig över är att det ska vara en dålig port man får. Eftersom de från första början inte tänkte göra spelet till pc så känns de som de bara hastigt slängt ihop något så de kan få betalt Hoppas jag har fel.

Om det är några fler som skulle vilja dela med sig av sina upplevelser av betan till spelet så skulle det uppskattas väldigt mycket!

Permalänk
Medlem

Är med sjukt taggad på det Det släpps nu på Torsdag (28/6) och har förbokat det! Kommer bli sjukt nice

Visa signatur
Permalänk

Riktigt taggad faktiskt köpte det nyligen , håller på ladda ner det. Köpte det från Cdon.com

köpt det
Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwiceFire:

Riktigt taggad faktiskt köpte det nyligen , håller på ladda ner det. Köpte det från Cdon.com

Återkom när du hunnit testa och berätta hur första intrycket är Mitt är påväg hem men sitter på jobbet så får duktigt vänta ^^

Visa signatur
Permalänk

Kan om ca 20min

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk

Får lite random crasher vet ej varför dock men annars riktigt roligt mycket teamwork krävs.

Styrningen är lite konstig i början men går fort vänja sig.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

kul att många säger det är en äkta portning.. borde ha köpt det till ps3 ändå då :/ chansade till pc denna gång men verkar ju ha vart ett misstag. Menmen får väl prova på de själv nu och se vad jag tycker

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

kul att många säger det är en äkta portning.. borde ha köpt det till ps3 ändå då :/ chansade till pc denna gång men verkar ju ha vart ett misstag. Menmen får väl prova på de själv nu och se vad jag tycker

Gör det, är väldigt intresserad av att höra flera åsikter!

Permalänk
Medlem

inte överdrivet imponerad av spelet. Det är kul, men sällan i större doser än ett uppdrag åt gången. Animationer etc. är väldigt välgjorda, och grafiken är snygg när den fungerar. Dock tenderar den att bugga lite för när jag går inomhus, då blir det fel på ljussättningen och det sär ut som ett spel från år 2000 på Low Settings på väggarna. Prestandan är inte på Top, kan spela alla spel i 1080p på High i DX11 som jag har provat (BF3, Max Payne 3, Crysis 2 mfl) utan större problem, men GRFS känns som att det är låst till 30fps.

Storyn känns svagt sammanhängd, jag har precis gjort klart fängelse-uppdraget i Ryssland (ganska långt in) och jag har knappt en aning om hur alla uppdrag hänger ihop. Det finns någon typ av överhängande story, men den är inget att hänga i granen. Kul att pyssla med vapen och smyga runt och sjuta folk i tystnad, skön variation från CoD och BF där det är rätt mycket kaos, men som sagt, det misslyckas på ett par planer.

Det är kul, värt att spela om man gillar den kategorin spel, men jag ångar att jag köpte det till fullt pris redan. Borde väntat på en Steam-rea

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

inte överdrivet imponerad av spelet. Det är kul, men sällan i större doser än ett uppdrag åt gången. Animationer etc. är väldigt välgjorda, och grafiken är snygg när den fungerar. Dock tenderar den att bugga lite för när jag går inomhus, då blir det fel på ljussättningen och det sär ut som ett spel från år 2000 på Low Settings på väggarna. Prestandan är inte på Top, kan spela alla spel i 1080p på High i DX11 som jag har provat (BF3, Max Payne 3, Crysis 2 mfl) utan större problem, men GRFS känns som att det är låst till 30fps.

Storyn känns svagt sammanhängd, jag har precis gjort klart fängelse-uppdraget i Ryssland (ganska långt in) och jag har knappt en aning om hur alla uppdrag hänger ihop. Det finns någon typ av överhängande story, men den är inget att hänga i granen. Kul att pyssla med vapen och smyga runt och sjuta folk i tystnad, skön variation från CoD och BF där det är rätt mycket kaos, men som sagt, det misslyckas på ett par planer.

Det är kul, värt att spela om man gillar den kategorin spel, men jag ångar att jag köpte det till fullt pris redan. Borde väntat på en Steam-rea

http://www.wowhd.se/games/ghost-recon-4-future-soldier-pc/dp/...

Blir nog inte mycket billigare än så

Permalänk
Medlem

Detta är nog det sämsta pc spel jag köpt någonsin. Spelet hackar upp sig _HELA_ tiden för mig. Kan inte spela mer än 5 minuter. Hittar inga matcher. Dåliga kontroller. Ibland gör inte snubben som man vill... Sämsta spelet jag köpt för full pris. Tråkigt jag som längtat efter detta ett bra tag...

Permalänk

Tycker det är riktigt bra faktiskt

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

ghost recon future soldier coop

Absolut , jag har köpt det riktigt bra spel .
Är det någon som har köpt det och vill köra lite coop så adda mig gärna mitt nick är Dj1720

Spelvideo http://www.youtube.com/watch?v=SlelmW4b-xc&list=UUthO_78CktGQ...

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3

Permalänk
Medlem

Kollade på någon video från spelet, och det som fick det att bli en dealbreaker för mig är att spelet verkar göra allting åt dig.
I videon så synkade spelaren skott med övriga medlemmar. BANG. 4 döda ingen märker någonting, samt att han sen plockade fram ett litet flygande elände och flög runt med. Ingen märker någonting. Det där med synkade skott påminner lite om Splinter Cells mark and execute, och det känns bara som en löjlig grej och i det här fallet är det en dealbreaker att det över huvud taget finns med.
Känns för löjligt. Det blir ju ett halvautomatiserat spel liksom.

Har dock tankat det för att se om det är så illa som det mycket väl kan vara. Jag har ju ändå varit sugen på spelet sen det annonserades, och visar det sig att det är bra så beställer jag det direkt.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem

Jag kan inte ens spela spelet. Försökt i 1 dag nu. Laggar ihop sig totalt och måste stänga av det via en ctrl + alt+ del. Varje gång samma visa,..

Permalänk
Medlem

Hur fungerar spelet nu på PC ? någon som har spelet ?

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Jag spelar på pc, det jag skrev över dig är det jag upplever hela tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Jag spelar på pc, det jag skrev över dig är det jag upplever hela tiden

Ah ok, synd.. ser kul ut!

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.