Webhallen under all kritik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

davyp3!
Vilka kredikort finns det då som är gratis?
Till oss som inte har hittat något allt jag hittat dom gånger jag tittat runt kostar en avgift per mån,år (visst ibland är det gratis det första året,etc MEN det vill inte jag kalla gratis).

Dvs kortet ska inte kosta ett skit om jag så har det i 30år och det ska inte finnas några avgifter (varken procentuellt heller fast) för mig vid små (heller stora) betalningar.
Och sen ska det helst även inte inebära några kostnader för butikerna,etc vid köp,betalningar vilket det idag inte går att hitta vad jag vet.

Detta för att JAG vill inte sponsra banken med pengar på något som dom tjänar extremt bra på dvs minskad kontant hantering och alla dessa förbannade avgifter.

Personligen använder jag Statoils mastercard eftersom de var bäst när jag jämförde för ett antal år sedan.
Dock innebär alla kreditkort en aningen högre avgift för butiken, men det är inte i närheten av vad Amex och Diners tar.

Kortet har iaf. ingen årsavgift.

Förresten kostar samtliga kort för butiken, men det skiljer väldigt mycket beroende på vilket avtal de har med inlösande bank, samt vilket kort som används.

Kolla på t.ex. compricer.se för jämförelse och lite annan nyttig info.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Skrivet av grizzly666:

davyp3!
Vilka kredikort finns det då som är gratis?
Till oss som inte har hittat något allt jag hittat dom gånger jag tittat runt kostar en avgift per mån,år (visst ibland är det gratis det första året,etc MEN det vill inte jag kalla gratis).

Dvs kortet ska inte kosta ett skit om jag så har det i 30år och det ska inte finnas några avgifter (varken procentuellt heller fast) för mig vid små (heller stora) betalningar.
Och sen ska det helst även inte inebära några kostnader för butikerna,etc vid köp,betalningar vilket det idag inte går att hitta vad jag vet.

Detta för att JAG vill inte sponsra banken med pengar på något som dom tjänar extremt bra på dvs minskad kontant hantering och alla dessa förbannade avgifter.

Så vad finns det för gratis alternativ då?
Faktura via internetbank? Inte gratis.
Kontanter i en fysisk plånbok? inte gratis.

Det är sparpengar i madrassen och sedelbunt i hatten som gäller för dig antar jag?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Inte första gången som posten strular. Min förra beställning bestående av två kolli blev levererade med en veckas mellanrum trots att de åkte med samma bil ifrån ursprungsstället.
"Vet inte vart de kan ha tagit vägen" tyckte postombudet.
Försök att ringa posten och prata med en riktig människa är ju helt lönlöst och man blir bara förbannad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motsols:

Jag förstår inte hur ni alla orkade läsa hans post.
Bara första meningen innehöll 10 kommatecken och två frågetecken! Inte förrän det tredje frågetecknet avslutades meningen.

Småfel gör mig inget men det där var jobbigt att försöka läsa.

Menar du mig???? tyvärr har jag Dyslexi och då blir meningar helt tokiga tyvärr.

Visa signatur

Mvh Andy

Permalänk
Medlem
Skrivet av S2Andy:

Hallå, jag behövde en ny laptop och hittade en jag blev intresserad utav hos Webhallen, beställde den förra veckan och ordern skickades iväg direkt, fick kolliid osv, men spårar jag paketet så står det fortfarande att Webhallen elektronisk förhands information mottagen, har stått så sedan mitten på förra veckan och har varigt i kontakt med Webhallen förra veckan samt denna veckan utan att få löst det, först när jag var i kontakt med dom fick jag svar först i går (måndag) med massa frågetecken om har jag verkligen inte fått min dator ännu?, jag svarade på mailet och berätta hur det låg till IGEN men fortfarande inte fått svar, ringde dom i förrgår berätta ännu en gång hur det låg till och dom förstog inte vad som hänt men skulle återkomma senast 17:00, ringde dom i går igen och samma svar, men ingen återkom, ska det verkligen vara så svårt få tag i Webhallen? samt att få rätsida på vart datorn tar vägen? den har ju uppenbarligen inte lämnat lagert enligt posten, behöver verkligen en laptop snarast, kan man få dom att anullera ordern fast den är såkallad skickad? jag har bett om det iallafall men dom vet inte hur dom ska lösa det och som sagt när dom inte svarar på mail eller ringer upp när dom säger det så står jag här i en dum situation, behöver en dator ska man våga gå köpa någon annan stans? eller risk för denna helt plötsligt om 1 månad dyker upp?

Ska aldrig beställa från Webhallen IGEN, kan dom inte ta hand om kunderna och svara och höra av sig när dom lovar det ska dom fan inte ha några kunder,
och även om det skulle vara Postens fel i detta fallet så skulle webhallen bara skickat en ny till mig och lösts det senare med posten.

Har nu äntligen fått min laptop och enligt Webhallen var det samma laptop som varit på villovägar men vart dom hittade den har dom inte svarat på.
Fick ett nytt kollinummer iallafall och jag tror dom slarvat bort den första och nu skickat en ny helt enkelt, tråkigt bara att man ska behöva tjata osv för att det ska lösa sig, en normal butik hade direkt dom märkt något vart på tok bara skickat en ny för att inte drabba kunden och angående ersättning påpekade jag men ännu ej fått svar.

Visa signatur

Mvh Andy

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Vilka kredikort finns det då som är gratis?

Jag har både Visa och Mastercard från SEB utan att betala för dom. Men fick/tog korten när jag var student och då kostade det inget. Jag har fortfarande inte behövt betala för dom. Kort som annars är gratis vet jag inget om tyvärr.

Permalänk
Medlem

Jag har bara goda erfarenheter av webhallen, beställer dock alltid till butik och hämtar där. Tråkigt att det strulat sig för dig!

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

har också haft goda erfarenheter av webhallen beställde cpu kylare freezer 13 pro 2 dagar innan julafton 2011 :3 den kom dagen efter jag beställt ^^ bara och be farsan hämta ut den så var den hemma och redo för installation

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

davyp3!
Vilka kredikort finns det då som är gratis?
Till oss som inte har hittat något allt jag hittat dom gånger jag tittat runt kostar en avgift per mån,år (visst ibland är det gratis det första året,etc MEN det vill inte jag kalla gratis).

Dvs kortet ska inte kosta ett skit om jag så har det i 30år och det ska inte finnas några avgifter (varken procentuellt heller fast) för mig vid små (heller stora) betalningar.
Och sen ska det helst även inte inebära några kostnader för butikerna,etc vid köp,betalningar vilket det idag inte går att hitta vad jag vet.

Detta för att JAG vill inte sponsra banken med pengar på något som dom tjänar extremt bra på dvs minskad kontant hantering och alla dessa förbannade avgifter.

Länsförsäkringar erbjuder sina kort gratis, de gick precis över till VISA nu också. Jag har iofs inge kredit på mitt, men jag betalar inget för mitt kort, borde gälla detsamma även för kredit.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Hmm jag hittar bara detta på länsförsäkringar.
Priser för kort
Bankkort Privat 225 kr/år
Ungdomskort 0 kr
Kreditkort Privat 195 kr/år
Betalkort Visa 225 kr/år
Och mer detaljerat https://www.lansforsakringar.se/SiteCollectionDocuments/Bank/... (Gäller från och med 2012-06-12).

Så jag antar att det är ungdomskort du har heller fick du nåt erbjudande om att teckna ett kort gratis ett år heller nåt sånt vilket är ganska vanligt.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Hmm jag hittar bara detta på länsförsäkringar.
Priser för kort
Bankkort Privat 225 kr/år
Ungdomskort 0 kr
Kreditkort Privat 195 kr/år
Betalkort Visa 225 kr/år
Och mer detaljerat https://www.lansforsakringar.se/SiteCollectionDocuments/Bank/... (Gäller från och med 2012-06-12).

Så jag antar att det är ungdomskort du har heller fick du nåt erbjudande om att teckna ett kort gratis ett år heller nåt sånt vilket är ganska vanligt.

Det är ju konstigt, jag har gratis varje år, inte bara första. De ändrade det nån månad innan jag gick över till länsförsäkringar, min fader och bror har samma bank, och haft det längre, de betalar inget alls för kortet. Just nu har jag Mastercard, de har ju bytt till Visa, men jag har inte aktiverat de kortet än bara ^^

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Min erfarenhet av webhallen är att mycket försvinner ut ur dörrarna, har varit med om flera ggr man beställt, kommit dit och sen visat sig att dom inte hittar prylarna, tur som fan man inte redan betalat vid det läget.

Fixa svinnet istället som snor grejorna...

Permalänk

Kan säga att du inte är ensam om detta, beställde min dator i förra veckan och än idag har den inte skickats... Har vart i telefonkontakt med dom de senaste 3 dagarna och dom vet inget om min order. Jag avråder alla som har planer på att beställa elektronik från detta företag. Första kontakten med dom hade jag i onsdags och då hade dom inte ens behandlat beställningen dvs. 6 dagar efter jag lagt ordern. Nästa gång jag beställer en laptop så får det bli från inet.se eller kanske möjligen komplett.se (aldrig haft problem med dom).

Permalänk
Inaktiv

Jag kanske är lite off-topic nu men jag undrar när fan mina datordelar jag beställde kommer. Jag beställde dom i söndags och dom hade inte grejerna i lager och skrev till mig i ett mail att dom skulle skicka grejerna från sina butiker till sitt postorderlager. Nu har det nästan gått en vecka och jag har fortfarande inte fått delarna, men däremot ett mail där det stog så här:

Citat:

"Din order kommer troligen vara redo att skickas nästa vecka,
beroende på om leveranserna kommer som de skall."

Och på deras sida så står det Beställningsvara på vissa av mina delar, vad betyder det?? och kommer mina delar verkligen komma nästa vecka på tisdag eller onsdag? Om dom inte skickar på måndag eller Tisdag kommer jag avbeställa därifrån (för jag tänker inte vänta en vecka till) och handla från Komplett istället för dom har iallafall grejerna i lager... Är det nån som vet hur lång tid det tar för Komplett att skicka datordelar? ett grafikkort, ram-minnen, processor, kylare, DVD och hårdisk?

Svara snälla!

Permalänk
Medlem

Bra tänkt! Jag har nyttjat mitt Volvokort till vissa inköp, räntefritt 45 dagar, inga avgifter överhuvudtaget.

Skrivet av davyp3:

Tips: Använd kredikort (finns bra som är gratis) när du handlar online så slipper du ligga ute med pengar. Du är dessutom skyddad vid eventuell konkurs.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 9700k@4.9 Ghz | Moderkort: ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Ram: 2x8 GB DDR4 Corsair 3000Mhz | GPU: Gigabyte Windforce 2X OC RTX 2060 | Chassi: NZXT H500i | PSU: Corsair HX750i | CPU Kylning: Noctua NH-D15

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195981:

Jag kanske är lite off-topic nu men jag undrar när fan mina datordelar jag beställde kommer. Jag beställde dom i söndags och dom hade inte grejerna i lager och skrev till mig i ett mail att dom skulle skicka grejerna från sina butiker till sitt postorderlager. Nu har det nästan gått en vecka och jag har fortfarande inte fått delarna, men däremot ett mail där det stog så här:

Och på deras sida så står det Beställningsvara på vissa av mina delar, vad betyder det?? och kommer mina delar verkligen komma nästa vecka på tisdag eller onsdag? Om dom inte skickar på måndag eller Tisdag kommer jag avbeställa därifrån (för jag tänker inte vänta en vecka till) och handla från Komplett istället för dom har iallafall grejerna i lager... Är det nån som vet hur lång tid det tar för Komplett att skicka datordelar? ett grafikkort, ram-minnen, processor, kylare, DVD och hårdisk?

Svara snälla!

Vad sa butiken när du kontaktade dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

OKQ8 har också dom ett kostnadslöst kreditkort (Visa), det funkar precis som Statoilkortet dvs du får kredit till slutet på månaden. Du får också 1% återbäring på alla köp du gör på kortet (undantaget är kontantuttag samt köp från konkurrerande bensinbolag).
Se dock till att betala din räkning i tid.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Hmm jag hittar bara detta på länsförsäkringar.
Priser för kort
Bankkort Privat 225 kr/år
Ungdomskort 0 kr
Kreditkort Privat 195 kr/år
Betalkort Visa 225 kr/år
Och mer detaljerat https://www.lansforsakringar.se/SiteCollectionDocuments/Bank/... (Gäller från och med 2012-06-12).

Så jag antar att det är ungdomskort du har heller fick du nåt erbjudande om att teckna ett kort gratis ett år heller nåt sånt vilket är ganska vanligt.

Skrivet av Tozzi:

Det är ju konstigt, jag har gratis varje år, inte bara första. De ändrade det nån månad innan jag gick över till länsförsäkringar, min fader och bror har samma bank, och haft det längre, de betalar inget alls för kortet. Just nu har jag Mastercard, de har ju bytt till Visa, men jag har inte aktiverat de kortet än bara ^^

Man slipper avgiften på korten om man är förmånskund.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Skrivet av anon195981:

Jag kanske är lite off-topic nu men jag undrar när fan mina datordelar jag beställde kommer. Jag beställde dom i söndags och dom hade inte grejerna i lager och skrev till mig i ett mail att dom skulle skicka grejerna från sina butiker till sitt postorderlager. Nu har det nästan gått en vecka och jag har fortfarande inte fått delarna, men däremot ett mail där det stog så här:

Och på deras sida så står det Beställningsvara på vissa av mina delar, vad betyder det?? och kommer mina delar verkligen komma nästa vecka på tisdag eller onsdag? Om dom inte skickar på måndag eller Tisdag kommer jag avbeställa därifrån (för jag tänker inte vänta en vecka till) och handla från Komplett istället för dom har iallafall grejerna i lager... Är det nån som vet hur lång tid det tar för Komplett att skicka datordelar? ett grafikkort, ram-minnen, processor, kylare, DVD och hårdisk?

Svara snälla!

Om mailet kom i den här veckan så står det ju faktiskt uttryckligen att det inte skickas från dem förrän nästa vecka.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av davyp3:

Vad sa butiken när du kontaktade dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Dom sa: "Din order kommer troligen vara redo att skickas nästa vecka,
beroende på om leveranserna kommer som de skall."

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av gaminggirl:

Om mailet kom i den här veckan så står det ju faktiskt uttryckligen att det inte skickas från dem förrän nästa vecka.

Så betyder det att det kommer nästa vecka också eller om 2 veckor? med tanke på att dem har ledigt på Midsommarafton?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195981:

Jag kanske är lite off-topic nu men jag undrar när fan mina datordelar jag beställde kommer. Jag beställde dom i söndags och dom hade inte grejerna i lager och skrev till mig i ett mail att dom skulle skicka grejerna från sina butiker till sitt postorderlager. Nu har det nästan gått en vecka och jag har fortfarande inte fått delarna, men däremot ett mail där det stog så här:

Och på deras sida så står det Beställningsvara på vissa av mina delar, vad betyder det?? och kommer mina delar verkligen komma nästa vecka på tisdag eller onsdag? Om dom inte skickar på måndag eller Tisdag kommer jag avbeställa därifrån (för jag tänker inte vänta en vecka till) och handla från Komplett istället för dom har iallafall grejerna i lager... Är det nån som vet hur lång tid det tar för Komplett att skicka datordelar? ett grafikkort, ram-minnen, processor, kylare, DVD och hårdisk?

Svara snälla!

Komplett är snabba, 1-2 dagar efter beställning, dock gillar jag inte deras fraktpriser så var ett tag sedan jag köpte något där.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av rinosaur:

Komplett är snabba, 1-2 dagar efter beställning, dock gillar jag inte deras fraktpriser så var ett tag sedan jag köpte något där.

Hur mycket är frakten på? såg bara att momsen var 1000:- när jag hade valt delarna där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Det är Posten..Har haft ett j*vla strul med paket hela 2012, varenda paket har blivit försenat som jag har beställt förutom från Inet (Inet all the way!)
Och förra året när jag beställde en stationär dator tog det 1 MÅNAD innan jag fick den efter att den har åkt igenom de flesta länen i Sverige...

Kan nog stämma. Har aldrig haft problem med paket tidigare (2008-2011) men i år blev två paket från Gymgrossisten försenade och ytterligare ett blev felsorterat och hamnade ca 40 mil fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Skrivet av anon195981:

Så betyder det att det kommer nästa vecka också eller om 2 veckor? med tanke på att dem har ledigt på Midsommarafton?

Det beror helt på när under veckan de skickar, skickar de tidigt i veckan kan det komma, skickar de onsdag torsdag är det mindre troligt. Bästa är väl att ringa dem och fråga när de tror du kan ha varorna hos dig (inom vilken tidsram).

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av gaminggirl:

Det beror helt på när under veckan de skickar, skickar de tidigt i veckan kan det komma, skickar de onsdag torsdag är det mindre troligt. Bästa är väl att ringa dem och fråga när de tror du kan ha varorna hos dig (inom vilken tidsram).

Ok, tack så mycket för hjälpen ska maila dom nu och får väl hoppas på att få ett svar på måndag, annars ringer jag bara dit helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Hmm jag hittar bara detta på länsförsäkringar.
Priser för kort
Bankkort Privat 225 kr/år
Ungdomskort 0 kr
Kreditkort Privat 195 kr/år
Betalkort Visa 225 kr/år
Och mer detaljerat https://www.lansforsakringar.se/SiteCollectionDocuments/Bank/... (Gäller från och med 2012-06-12).

Så jag antar att det är ungdomskort du har heller fick du nåt erbjudande om att teckna ett kort gratis ett år heller nåt sånt vilket är ganska vanligt.

Skrivet av Nikken:

Man slipper avgiften på korten om man är förmånskund.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Jisses, inte ens en vecka försenat och du börjar redan klaga och prata om kompensation. (för vad, "sveda och värk?")

Jag försvarar inte Webhallen, men att börja spamma (det är iallafall det intrycket jag fick) deras kundtjänst med e-brev och telefonsamtal efter mindre än en vecka är lite, jag vet inte riktigt...barnsligt?

Ja, det är otur att det tog extra lång tid för dig att få ditt paket, men det kan hända alla.
Att däremot starta en egen topic på Sweclockers om ämnet och raga över Webhallen, överreagerar du inte lite?
Slutligen så är det inte "under all kritik" att sega en vecka med en försändning - testa propshop eller liknande, där pratar vi månader.

I vilket fall, grattis till att det löste sig till slut.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S2Andy:

Menar du mig???? tyvärr har jag Dyslexi och då blir meningar helt tokiga tyvärr.

Jag ber så mycket om ursäkt.
Trodde att du var någon som inte brydde sig om att kontrolläsa sin post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motsols:

Jag ber så mycket om ursäkt.
Trodde att du var någon som inte brydde sig om att kontrolläsa sin post.

Det är starkt att kunna be om ursäkt ;).

Jag gör så gott jag kan det lovar jag er alla men tyvärr kan jag tänka mig att det bli lite svårläst ibland men hoppas ni kan ha överseende med detta och ser bortom felen det man vill ha sagt.

Visa signatur

Mvh Andy