SweC BF3 event #2 (Reality, PW only)

Permalänk
Medlem

"Place in queue: 65" HAHA FML

Permalänk
Hedersmedlem

Skönt, fick "loadingbuggen"

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Skönt, fick "loadingbuggen"

Love it! Jag orkar inte köa så jag hittade någon fight training server så jag kan äga ut er uppe i luften nästa event.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Skönt, fick "loadingbuggen"

Samma här. /facedesk

Kul event.
Dock tyckte jag att rundorna va lite väl för korta och att slagen va över innan den ens riktigt hann börja.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

fan också...glömde bort tiden igen..

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Storm Trooper || Moderkort: MSI Z170A Gaming M7 || CPU: Intel Core i7-6700K
|| GPU: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC 4GB || PSU: Corsair RM850W || RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz || HDD: Caviar Blue 1TB || SSD: Samsung EVO 840 500GB || Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av phreec:

Samma här. /facedesk

Kul event.
Dock tyckte jag att rundorna va lite väl för korta och att slagen va över innan den ens riktigt hann börja.

Me to...

Tack för ikväll :). Var riktigt kul med teamplay. Synd bara att det inte gick att komma in på Mumble.

Permalänk
Medlem

3dje plats nu, woop!

Permalänk
Medlem

NEEEEEEEEJ!!!! NEEEEEJ!!!! Jag var nummer 1 och när jag skulle få joina skulle plötsligt Origin uppdateras och så blev jag 50+ igen! Jag vill inte vara med längre!

Permalänk
Medlem

är nummer 52 i kö. skoj skoj men fan va krig de ska bli

Visa signatur

PC: MOBO asus crosshair v : CPU amd 1100t : GPU sapphire Dirt 3 editon 6950 2 gig x 2 : RAM corsair vengeance 16 gig 1600 mhz : PSU corsair AX 850 : CHASSI nzxt phantom : CPU kylare corsair H60

Permalänk
Medlem

Men fuck battlelog och origin ! var plats 1 och fick '' something went wrong'' nu plats 30

Permalänk
Hedersmedlem

Something went wrong. Men kom igen! Låt mig spela.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

0:6 på Kharg Island riktigt tajt

Permalänk

mina 2 cent:

*För korta rundor
*Inte ranked = waste of time

annars rätt kul och folk samspelade till en viss del

Permalänk
Avstängd

Nja.. Krävs fan större banor, är kaos!

Permalänk
Medlem

Tyckte det var rikitgt roligt mot slutet när jag hamnade i en mumblegrupp och squad som snackade lite

Dock skulle det somsagt vara mer tickets. och helst typ 48 spelare totalt.

Älskade att köra Support och ställa sig på strategiska ställen med bipod och suppressa eller bara täcka en gata.

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

*Inte ranked = waste of time

Detta måste jag faktiskt säga till om

Så som jag ser det, så om servern inte är raknad, så slipper man massa P12 som bara går efter poäng, och faktiskt hjälper teamet istället. Hänger du med på hur jag tänker?

Ang. för korta rundor måste jag faktiskt hålla med om, ~500 tickets brukar vara perfekt.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

mina 2 cent:

*För korta rundor
*Inte ranked = waste of time

annars rätt kul och folk samspelade till en viss del

Klart det inte är ranked om man har password! lite d som var poängen med eventet ^^

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

Detta måste jag faktiskt säga till om

Så som jag ser det, så om servern inte är raknad, så slipper man massa P12 som bara går efter poäng, och faktiskt hjälper teamet istället. Hänger du med på hur jag tänker?

Ang. för korta rundor måste jag faktiskt hålla med om, ~500 tickets brukar vara perfekt.

Att hjälpa laget = poäng
Bättre samspel och lagspel = mer poäng

förstår du hur jag tänker?

Permalänk
Hedersmedlem

Loadingbugg, igen. Nu ger jag upp för ikväll.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Skulle vilja tackar er alla för en rickigt trevlig kväll med trevliga personer att prata med! Ser fram emot fler events

Visa signatur

Dator: FD Define S | i7 5820k | Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 | AMD Fury X | MSI X99A GAMING 9 | CM V1000 | Samsung 850PRO 256GB | 3TB WDRED
NAS: FD Node 304 | Pentium G3220 | 2X WD RED 2TB + 2X HGST 4TB | 16GB 1600MHz | FreeNAS

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Skönt, fick "loadingbuggen"

Jag med nu

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Deltar nog i nästa event, men skulle uppskatta ifall det hölls under en fredag/lördag eller nu under lovet.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

Att hjälpa laget = poäng
Bättre samspel och lagspel = mer poäng

förstår du hur jag tänker?

Sure. Men när stats är ute ur bilden så brukar det finnas mindre folk som baserar sina moves efter KDR och annan trams. Inget sparas så inget förlorat, bara ren underhållning och samspel.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Hedersmedlem

Tack för många tighta och bra matcher, allihop! Alltid kul att spela med så mycket duktigt folk!

Under kvällens gång ökade vi tickets från 75 till 200 % i några steg, eftersom vi precis som ni insåg att det inte alls funkade som vi hade tänkt oss med få tickets.

Permalänk
Medlem

Har inte tillgång till min sign-dator denna vecka. Annars skulle jag varit med!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk

Underbara regler! Kör gärna de här hela tiden, då kommer i alla fall jag spela betydligt oftare på er server.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

Var skitkul, man nästan ''Tvingade'' fram teamplay. Inte som något dåligt då utan jag hade riktigt kul när jag satt och spelade. Som alltid så sitter den där widL och pangar en ;).

Riktigt kul med event som det här men lite mer tickets till nästa gång!

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Loadingbuggen verkar vara spridd, fick den jag också nu.

Permalänk
Medlem

Happ, och så fick jag DC. Då viker jag undan och ger plats åt någon annan, det var skoj så länge det varade!

Permalänk
Medlem

Inställningarna gjorde spelet lite bättre.
Men banorna sätter stopp för teamwork och känsla trots det.
Känns skönt, vi undrade lite om det skulle fungera med bättre inställningar, nu vet vi och det är bara att lägga spelet på hyllan utan att behöva ha känslan att det fanns något mer att hämta.

Sen så missar man ju större delen av poängen med mumble när man inte kan prata med folk utanför squaden.