Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Ja det är nog bara du

Nej men, det är inte överdrivet många som gillar den stilen. Är ju lite speciell.

Nu var det ju camber vinkeln jag menade, men jag tycker det är bra att bilarna rullar än står stilla och skrotas än vilket skick det är på bilarna. En som kör sin alfa varje dag i inte perfekt skick har mer creed hos mig än den som drar bilen på släp till bilträffen.

Permalänk

Den där bubblan är bland det mest klockrena jag sett på länge!

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Man kan inte annat än att älska vinklen på bakhjulen!
Riktigt snygg "ratlook" bubbla!

Tackar Kallas även för "Hoodride" av någon anledning som jag inte känner till.

Skrivet av nmc:

Nu var det ju camber vinkeln jag menade, men jag tycker det är bra att bilarna rullar än står stilla och skrotas än vilket skick det är på bilarna. En som kör sin alfa varje dag i inte perfekt skick har mer creed hos mig än den som drar bilen på släp till bilträffen.

Ja du får ju tycka vad du vill om cambern såklart, kan även meddela att bilen är i toppskick annars och att den är precis som den ska vara

Skrivet av Universalia:

Den där bubblan är bland det mest klockrena jag sett på länge!

Kul att du gillar den!

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av CruiZin:

Ja du får ju tycka vad du vill om cambern såklart, kan även meddela att bilen är i toppskick annars och att den är precis som den ska vara

http://i.imgur.com/dKYkS.jpg

http://i.imgur.com/1Rgxr.jpg

Den ser bara onormal ut, men är den korrekt inställt så varför inte Vad kul, då är det ju faktiskt lite roligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Ja, dom går sönder

Jag hann krocka min innan den gick sönder

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Den ser bara onormal ut, men är den korrekt inställt så varför inte Vad kul, då är det ju faktiskt lite roligt

Det finns en stor subkultur med olika "stance" på bilar.

Inget jag är insatt i direkt men det är häftigt.

I mitt tycke är camber lite väl negativ på bubblan kanske, men i övrigt är bilen SJUKT läcker!!!
Massa respekt till CruiZin

Dessa ser feta ut i mitt tycke: http://juiceboxforyou.com/wp-content/uploads/2010/06/esrjryde...
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01561/04...
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/I...
Var några snabba exempel, finns bättre om man googlar.
Ursäkta för off topic

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Jag tycker det bara ser efterblivet ut, men det kanske bara är jag?

Du är inte ensam

Permalänk
Medlem

Lutningen blir ju sådan när man sänker en bubbla

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Uberfet bubbla!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

http://www.garaget.org/Jojje_
Ford Mustang GT -05

Chevrolet Monza -75

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Snyggt snyggt, exakt samma som min. Samma fälgar (vinterfälgar just nu).
330 -03a har jag, 9500mil.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Hedersmedlem

säg var det inte den monzan som fick sina svarta ränder ALLDELES för långt isär från första början?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solstice^:

säg var det inte den monzan som fick sina svarta ränder ALLDELES för långt isär från första början?

Visst var det den.
Det var ett grymt missförstånd mellan lackeraren som jag hade pratat med, och hans chef, som kom in med helt andra bilder till lackeraren efter att jag hade pratat med honom (lackeraren).

Edit: Här har du tråden.
Tyvärr så finns inte dom gamla bilderna med de första stripesen kvar.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=106023

Edit2: Hittade en bild som någon annan postat.
Ta bort den stora stripen i mitten, så såg min bil ut då. Panik..

Permalänk
Hedersmedlem

ja usch, tur att det ordnade sig! såg för jäkligt ut innan.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CruiZin:

Tjena

Här har ni min gamla Golf 3:a VR6. Åh vad jag saknar den bilen

Och här har ni min Bubbla från -61

Jag älskar den

Sen har jag ett par andra bilar också, men dom är obetydliga

Löjligt fet! Hur många grader camber?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Uberfet bubbla!

Thanks dude!

Skrivet av Mr_Flash:

Löjligt fet! Hur många grader camber?

Haha ingen aning faktiskt, men det lutar en del På nya däck så slits det bara på en liten del i alla fall, kan se om ja kan ta något kort på dom gamla för jag ska fixa nya nu innan sommaren. Igen.

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

S70:n 2,5 SE 144hk

Haft den i 2veckor nu! Får se hur mycket man gör till sommaren!
Men har planer på svarta ljusinsatser, xc-grill, större fälgar.
Någon helg framöver ska slutsteget och ett par 6.5" högtalare in för att kunna njuta ännu mer utav P2

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

S70:n 2,5 SE 144hk

Haft den i 2veckor nu! Får se hur mycket man gör till sommaren!
Men har planer på svarta ljusinsatser, xc-grill, större fälgar.
Någon helg framöver ska slutsteget och ett par 6.5" högtalare in för att kunna njuta ännu mer utav P2

http://www1.garaget.org/archive/159/158928/282673/282673-2653...

http://www1.garaget.org/archive/159/158928/282673/282673-2653...

Åh, den där 10 ventilarn är ett riktigt monster till motor.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Åh, den där 10 ventilarn är ett riktigt monster till motor.

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av Loki:

http://zombiehunter.se/dump/IMG_0021.jpg

Subaru Legacy B4 RSK.
Fyrhjulsdrift, dubbelturbo, 280hk är roligt på snö.

Lätt fräckaste bilen!

Permalänk
Medlem

Lugna sig, alla kan ju inte ha glorious Saab B234

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Lugna sig, alla kan ju inte ha glorious Saab B234

Den är väll inte så mkt bättre? xD

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Den är väll inte så mkt bättre? xD

2.3l 4'a på 200 hk så nej, men betydligt piggare än en sugmotor.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Skrev på papprena i fredags och får den i början av maj.
Bilden är tagen ifrån firman jag beställde ifrån och min kommer se exakt likadan ut.

Fler bilder

Permalänk

Kan inte normala folk sluta hänga på garaget.org (eller zatzy för den delen)?
Dessa sidor är till för knubbiga volvoraggare som hänger på donken varje lunch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maverickgoose:

Kan inte normala folk sluta hänga på garaget.org (eller zatzy för den delen)?
Dessa sidor är till för knubbiga volvoraggare som hänger på donken varje lunch.

Och med den logiken är sweclockers en sida för knubbiga nördar som dricker joltcola varje dag? Det är inget fel att hänga på garaget om man är intresserad utav sånt.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Och med den logiken är sweclockers en sida för knubbiga nördar som dricker joltcola varje dag? Det är inget fel att hänga på garaget om man är intresserad utav sånt.

Ja, är man en knubbis som gillar donken och volvo så får man självklart hänga på garaget och snacka grovsnus!

Permalänk
Medlem
Skrivet av maverickgoose:

Ja, är man en knubbis som gillar donken och volvo så får man självklart hänga på garaget och snacka grovsnus!

. Min bild av den hemsidan är att det finns många som har seriösa byggen och intressanta bilar sen finns det självklart "volvoraggare" också men vad är det för fel med det? Gillar du dom inte så behöver du inte prata med dom. Tror vi skiter i en vidare diskussion eftersom tråden handlar om att visa bilder.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av maverickgoose:

Ja, är man en knubbis som gillar donken och volvo så får man självklart hänga på garaget och snacka grovsnus!

Är man en svettig, finnig nörd som gillar hentai och fleshlights så får man självklart hänga på sweclockers och snacka brudproblem!

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

. Min bild av den hemsidan är att det finns många som har seriösa byggen och intressanta bilar sen finns det självklart "volvoraggare" också men vad är det för fel med det? Gillar du dom inte så behöver du inte prata med dom. Tror vi skiter i en vidare diskussion eftersom tråden handlar om att visa bilder.

Det infekterar hela forumet. Galet låg nivå på dessa forum.
Märkesforum fungerar betydligt bättre (i alla fall de jag använder mig av).

End of discussion