Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Nobby:

Hur ofta blir du stoppad av polisen när du kör omkring med den bilen?

Det har aldrig hänt. Peppar peppar.....

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jönas:

färg? rost

Permalänk
Medlem

Alltså så rostig är inte saaben, men jag förstår inte hur saab tänkte när man satte plastkanter på skärmarna.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Alltså så rostig är inte saaben, men jag förstår inte hur saab tänkte när man satte plastkanter på skärmarna.

Alla gör bort sig någon gång fast kan ju hålla med om att en modell som fanns från 1984-1998 bör få ett sånt problem åtgärdat under den tiden SKärmar är ju dock något som rostar på ganska många bilar. På 9-5an rostar tanklocket ganska mycket istället. Ganska många som jag ser som har massa rost där iaf.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jönas:

Jag får ta kort på min kärra. Jag har ett ventilations hål i förardörren.

Permalänk

Jag vet varför era bilar rostar!!

SALT!!!!!!!!

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk

Audi 80 Nyrollad så

Lånar den av brodern min men ska köpa den när han inte behöver den längre.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

http://i515.photobucket.com/albums/t355/jontepojken/27.jpg
Audi 80 Nyrollad så

Lånar den av brodern min men ska köpa den när han inte behöver den längre.

Ni funderade aldrig på att kanske ta av listerna så att man inte tänker rollning även på håll eller bild?;)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Ni funderade aldrig på att kanske ta av listerna så att man inte tänker rollning även på håll eller bild?;)

Nej vem vill lägga ner massa arbete på en sketen audi som kostade 1000kr Rollningen gjorde vi för att täcka över rostprickar och slippa tvätta.
Men kan hända att jag snyggar till finliret när jag väl tagit över den får se om jag bryr mig mer om utseendet då, bilen i sig är rätt rolig

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Keeper of the Bamse

Denna pulka brukas i jobbet: inte min alltså.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Bytte ut min gamla japanare

Mot en Dieselcontainer.. Ser lite bättre ut på soppakontot nu

Permalänk
Medlem

Min icke-rostade volvo

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Nej vem vill lägga ner massa arbete på en sketen audi som kostade 1000kr Rollningen gjorde vi för att täcka över rostprickar och slippa tvätta.
Men kan hända att jag snyggar till finliret när jag väl tagit över den får se om jag bryr mig mer om utseendet då, bilen i sig är rätt rolig

Skulle det stå quattro på andra sidan luckan så fick du precis en fiende

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

Skulle det stå quattro på andra sidan luckan så fick du precis en fiende

Det är tyvärr bara en CL med GTE emblem och "vinge" årsmodell 1984

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Det är tyvärr bara en CL med GTE emblem och "vinge" årsmodell 1984

*phew*

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk

Två bilder bjuder man på då

940 97 SE LTT ECC Skogsgrön. Den är jäkligt mörkgrön. Nästan till det blåa hållet.
Uppställt laddtryck. Farthållare och larm och en hel del annan rolig utrustning.
Rätt så bra utrustad. Finns en tråd om den här.

http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil...

Min gamla bil som kanske blir vinterbil i år.
740 89 GL med GLE lack. Elhissar 4x elfläkt och 531 vx3

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Det är väl dags att uppdatera med lite nya bilder..

och ja, jag har kvar den gamle hurven än, och den är fortfarande laglig och besiktigad så som det ska vara.

bilderna är klickbara om man nu vill se fanskapet i större bild...

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk

Alfa Romeo Giulietta, helt underbar bil.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Cyber Judas:

Mitt faderskap har haft sin ett par månader nu, han beställde en vecka efter Sverigepremiären. Blev det en 170hkr? Utrustning? Har du problem vid rödljusen när du har stop'n'go - eller vad det heter - på?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Skrivet av Cyber Judas:

Jag är på hån-humör idag, men det där är verkligen en sån penisförlängare man köper när man passerat 40.
Antingen behåller man 740'n eller så köper man en exotisk bil

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

Mitt faderskap har haft sin ett par månader nu, han beställde en vecka efter Sverigepremiären. Blev det en 170hkr? Utrustning? Har du problem vid rödljusen när du har stop'n'go - eller vad det heter - på?

170 hästarn it is, sportpaket 1, blue & me, parkeringssensor. Inga problem med stop'n'go.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyber Judas:

Vacker tingest jag är bra sugen på att skaffa en sån när min trotjänare som i år varit i min ägo i 10 år har gjort sitt.
http://imageshack.us/photo/my-images/842/30168396185433931541223.jpg/

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Skrivet av Don_W:

Vacker tingest jag är bra sugen på att skaffa en sån när min trotjänare som i år varit i min ägo i 10 år har gjort sitt.
http://imageshack.us/photo/my-images/842/30168396185433931541223.jpg/

Hade också en 156:a innan Giuliettan, och en 164:a innan det.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyber Judas:

Hade också en 156:a innan Giuliettan, och en 164:a innan det.

Det är väl lite så har man väl fått smak för det fina fortsätter man gärna. Min har gett mig mycket huvudvärk och tom plånbok då och då men ändå vill man ha en till efter denna..

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Skrivet av Don_W:

Det är väl lite så har man väl fått smak för det fina fortsätter man gärna. Min har gett mig mycket huvudvärk och tom plånbok då och då men ändå vill man ha en till efter denna..

Precis, har man en gång kört Alfa vill man aldrig gå tillbaka till något så intetsägande och könlöst som volvo.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Avstängd

Giuliettan är verkligen vacker, hade gärna köpt en med QV motorn....

Utan hjärta är bilar bara maskiner vet ni väll.

Permalänk
Medlem

VW Jetta II -92 som jag tog över januari 2010. Bilen tjänar mig mycket väl. Dricker ca 0.7 blandad körning. Rätt rolig att köra med bra gasrespons, dock ingen racer med 90hk(ny). Utrustning är hydralservo, vacumstyrt centrallås och rumpvärme. Höll nästan på att glömma fotventilationen(kolla bild), går inte att ersätta en varm sommardag. Förövrigt bästa maffia bilen någonsin, den är diskret och du får lätt in 2-3 lik i bagaget.

Permalänk
Hedersmedlem

jasså du har också lite ventilation, inte lika illa som min hurv dock

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Skrivet av nmc:

VW Jetta II -92 som jag tog över januari 2010. Bilen tjänar mig mycket väl. Dricker ca 0.7 blandad körning. Rätt rolig att köra med bra gasrespons, dock ingen racer med 90hk(ny). Utrustning är hydralservo, vacumstyrt centrallås och rumpvärme. Höll nästan på att glömma fotventilationen(kolla bild), går inte att ersätta en varm sommardag. Förövrigt bästa maffia bilen någonsin, den är diskret och du får lätt in 2-3 lik i bagaget.

http://forumbilder.se/images/8f2201190341P8015.jpg

http://forumbilder.se/images/7b2201191350P11f9.jpg

Mhmm.. Jetta MKII

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyber Judas:

Precis, har man en gång kört Alfa vill man aldrig gå tillbaka till något så intetsägande och könlöst som volvo.

Exakt så tänker jag med. Hjärtat och intresset i att inte vara som den stora massan tar över vad som vore plånboks förnuft. Men Körglädjen och fröjden att titta på sin bil kompenserar det.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 