Den stora tråden om Windows Phone

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

Vad har du för operatör? Samt, vad har du för version just nu? Det hittar du under 'Om' eller 'About' i inställningarna.

Telia medan jag väntar på mitt nya Telenor micro sim. Vilket de tog hutlösa 250:- för :s

OS version 7.10.8107.79

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köpte nyligen en HTC titan då min omnia 7 gick sönder, antagligen pågrund av kalla sverige -.- så garantin lär ju inte funka. Anyway.

När jag skulle synca med Zune då jag hade en uppdatering så kunde jag inte connecta telefonen, den bara att jag skulle disconnecta telefonen starta om den och pröva igen. Efter ca. 2h letande hittade jag iaf ett sätt som fungerade för mig! Ställ fram tiden typ 1, 2 månader när zune är på, stäng av zune, koppla bort telefonen. Koppla sedan på telefonen igen och det bör fungera!

Permalänk

Vet att det var någon som frågade efter TrueCaller i denna tråd, verkar som det kommit nu http://www.wpcentral.com/truecaller-heading-marketplace

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk

Microsoft har kontaktat utvecklare som har en applikation som inte kommer kunna köras med Tango lurar. Endast 5% applikationer rör det sig om vilket är bra. Dessa applikationer kommer man inte kunna se i Marketplace om man kör med en Tango lur. Hoppas de kan jobba ner den procenten ytterliggare!

http://www.wpcentral.com/microsoft-begins-contacting-develope...

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk

Slipper vi få alla varför funkar inte det och det på min mobil? JAg ger det 0 i betyg osv... Rätt bra om du frågar mig...

Lumia 800 är etta i Finland för februari månad och den är även etta bland smartphones i ryssland..

Haha läs detta

Alex Hanff, a prominent privacy campaigner based in Lancaster, England, has filed a claim against Google at the small claims court for around £400 to replace his HTC Desire.

The action is a response to Google’s recent privacy changes, which would pool data from Google’s various services, including Android location data, so the company can build up a more precise profile to sell to advertisers.

“The changes are a significant infringement of my right to privacy and I do not consent to Google being able to use my data in such a way,” said Alex Hanff, calling the changes an unfair change in contract terms andwhich will force Mr Hanff to buy a new smartphone.

...Mr Hanff said that he will replace his Android device with a Windows Phone smartphone.

“There’s not much choice but I wouldn’t want to be subject to Apple’s privacy policy and Microsoft’s seems the least threatening at the moment,” he said.

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Någon annan som har fått problem med Office hub?
Min omnia 7 kan inte starta den utan skiten bara crashar
Inte hittat något om det problemet förutom nån tysk som spelat in crashen på youtube ^^

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Skrivet av kalleidol:

Slipper vi få alla varför funkar inte det och det på min mobil? JAg ger det 0 i betyg osv... Rätt bra om du frågar mig...

Lumia 800 är etta i Finland för februari månad och den är även etta bland smartphones i ryssland..

Haha läs detta

Alex Hanff, a prominent privacy campaigner based in Lancaster, England, has filed a claim against Google at the small claims court for around £400 to replace his HTC Desire.

The action is a response to Google’s recent privacy changes, which would pool data from Google’s various services, including Android location data, so the company can build up a more precise profile to sell to advertisers.

“The changes are a significant infringement of my right to privacy and I do not consent to Google being able to use my data in such a way,” said Alex Hanff, calling the changes an unfair change in contract terms andwhich will force Mr Hanff to buy a new smartphone.

...Mr Hanff said that he will replace his Android device with a Windows Phone smartphone.

“There’s not much choice but I wouldn’t want to be subject to Apple’s privacy policy and Microsoft’s seems the least threatening at the moment,” he said.

Lite sent svar kanske.

Vet inte om du svarade på mitt inlägg? Du verkade väldigt defensiv. Jag skrev klart och tydligt att det var bra.....

Och angående att Google "övervakar" oss så är Microsoft garanterat inte oskyldiga där i heller. De har låst in kunderna i sitt Windows monopol på datorer tror du inte de kollar folk där? Speciellt när de har över 80% marknadsandelar.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Lite sent svar kanske.

Vet inte om du svarade på mitt inlägg? Du verkade väldigt defensiv. Jag skrev klart och tydligt att det var bra.....

Och angående att Google "övervakar" oss så är Microsoft garanterat inte oskyldiga där i heller. De har låst in kunderna i sitt Windows monopol på datorer tror du inte de kollar folk där? Speciellt när de har över 80% marknadsandelar.

Suck, here we go again.....Nej, MS monitorerar inte vad folk gör, den diskussionen hölls för 7-8 år sen. Använd valfri sökmotor för att hitta information om det men jag slänger in följande länk ifall du tänkt använda den som börjar med G. 7-8 år är ungefär så lång tid som Google ligger efter i mognadsgrad så det är inget konstigt.

http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2012/02/20/google-bypassin...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Lite sent svar kanske.

Vet inte om du svarade på mitt inlägg? Du verkade väldigt defensiv. Jag skrev klart och tydligt att det var bra.....

Och angående att Google "övervakar" oss så är Microsoft garanterat inte oskyldiga där i heller. De har låst in kunderna i sitt Windows monopol på datorer tror du inte de kollar folk där? Speciellt när de har över 80% marknadsandelar.

Tro mig, om Windows loggade vad som gjordes på persondatorer så skulle det för det första finnas program som blockerade det och Linux skulle förmodligen vara ett mer välanvänt OS hos större företag som har företagshemligheter på sina datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Lite sent svar kanske.

Vet inte om du svarade på mitt inlägg? Du verkade väldigt defensiv. Jag skrev klart och tydligt att det var bra.....

Och angående att Google "övervakar" oss så är Microsoft garanterat inte oskyldiga där i heller. De har låst in kunderna i sitt Windows monopol på datorer tror du inte de kollar folk där? Speciellt när de har över 80% marknadsandelar.

Du får gärna utveckla "De har låst in kunderna i sitt Windows monopol på datorer"

Permalänk
Medlem

Sjuk djävla deal 3 har på sina telefoner. 349:- för 3Total. Läser man om abonnemanget så skall ju den snabbaste surfen ingå också.

Är det väldens bästa telefon-deal?

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Lite sent svar kanske.

Vet inte om du svarade på mitt inlägg? Du verkade väldigt defensiv. Jag skrev klart och tydligt att det var bra.....

Och angående att Google "övervakar" oss så är Microsoft garanterat inte oskyldiga där i heller. De har låst in kunderna i sitt Windows monopol på datorer tror du inte de kollar folk där? Speciellt när de har över 80% marknadsandelar.

Skillnaden mellan Google och Microsoft är ju att Googles affärsidé är ju att övervaka dess användare - det är så de tjänar pengar. Tror du verkligen att Google kan erbjuda sina tjänster gratis utan vidare? Deras infrastruktur kostar miljarder i drift och de måste tjäna in de pengarna på annat sätt. Således är det inte Google som är produkten, utan det är DU. Genom att veta mer om dig kan de ta mer betalt från annonsörer osv.

Microsoft har en helt annorlunda affärsidé. Där betalar man istället en fast summa för Windows och den summan blir snarare en garant att de inte kommer övervaka dig. För om det skulle komma fram att Microsoft övervakar sina användare så skulle ingen längre vilja betala för Windows.

Google Analytics skapade Google för att kunna följa dig på vilken sida du än besöker, samma med Google Chrome. När de sedan vet allt om dig kan de visa relevanta annonser via Google AdSense. Boom! Där har du deras affärsidé.

Det finns en anledning till att IE9 är den webbläsare som har bäst Tracking Protection.

Edit: Kan också tillägga att Microsoft i vissa fall faktiskt "övervakar" användaren. Man kan alltid välja att skicka felrapporter till Microsoft när datorn kraschar. Detta är dock något man måste kryssa i innan. Och om jag inte minns fel så skickar den aldrig med namn på dokumment osv. utan bara sådant som är relaterat till orsaken till att datorn kraschade. Lite komiskt, men tydligen ska vissa virusmakare ha råkat avslöja sig den vägen när de har utvecklat viruset.

Permalänk
Skrivet av legis:

Suck, here we go again.....Nej, MS monitorerar inte vad folk gör, den diskussionen hölls för 7-8 år sen. Använd valfri sökmotor för att hitta information om det men jag slänger in följande länk ifall du tänkt använda den som börjar med G. 7-8 år är ungefär så lång tid som Google ligger efter i mognadsgrad så det är inget konstigt.

http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2012/02/20/google-bypassin...

Nej men de håller fast folk i sitt monopol. Ska jag köpa en dator idag speciellt om det gäller en bärbar måste jag betala för licensen vare sig jag vill ha det eller inte. Men jag antar att det är okej med dig?

Skrivet av Sir. Haxalot:

Tro mig, om Windows loggade vad som gjordes på persondatorer så skulle det för det första finnas program som blockerade det och Linux skulle förmodligen vara ett mer välanvänt OS hos större företag som har företagshemligheter på sina datorer.

Jo det skulle det kanske. Men Linux hade inte växt ändå för är det något Microsoft försöker förhindra med alla medel är det att Öppen Källkod ska bli stort och att alla har ett fritt val. Men så är det inte.

Skrivet av rymz:

Du får gärna utveckla "De har låst in kunderna i sitt Windows monopol på datorer"

Ja vad tror du? Sist jag kollade hade Windows 90% marknadsandelar och det är inte hälsosamt. Alla snackar om att konkurrens är bra men när det gäller Windows välkomnar alla ett monopol med inlåsta standarder från Microsoft.

Skrivet av Spindel:

Skillnaden mellan Google och Microsoft är ju att Googles affärsidé är ju att övervaka dess användare - det är så de tjänar pengar. Tror du verkligen att Google kan erbjuda sina tjänster gratis utan vidare? Deras infrastruktur kostar miljarder i drift och de måste tjäna in de pengarna på annat sätt. Således är det inte Google som är produkten, utan det är DU. Genom att veta mer om dig kan de ta mer betalt från annonsörer osv.

Microsoft har en helt annorlunda affärsidé. Där betalar man istället en fast summa för Windows och den summan blir snarare en garant att de inte kommer övervaka dig. För om det skulle komma fram att Microsoft övervakar sina användare så skulle ingen längre vilja betala för Windows.

Google Analytics skapade Google för att kunna följa dig på vilken sida du än besöker, samma med Google Chrome. När de sedan vet allt om dig kan de visa relevanta annonser via Google AdSense. Boom! Där har du deras affärsidé.

Det finns en anledning till att IE9 är den webbläsare som har bäst Tracking Protection.

Edit: Kan också tillägga att Microsoft i vissa fall faktiskt "övervakar" användaren. Man kan alltid välja att skicka felrapporter till Microsoft när datorn kraschar. Detta är dock något man måste kryssa i innan. Och om jag inte minns fel så skickar den aldrig med namn på dokumment osv. utan bara sådant som är relaterat till orsaken till att datorn kraschade. Lite komiskt, men tydligen ska vissa virusmakare ha råkat avslöja sig den vägen när de har utvecklat viruset.

Som sagt får jag välja på Google ( som främjar Öppen Källkod ) eller Microsoft som gör allt för att förhindra Öppen Källkods framfart då väljer jag Google alla dagar i veckan om jag måste välja mellan dessa två.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Jo det skulle det kanske. Men Linux hade inte växt ändå för är det något Microsoft försöker förhindra med alla medel är det att Öppen Källkod ska bli stort och att alla har ett fritt val. Men så är det inte.

Och om ett företag helt väljer bort Windows, vad fan ska då Microsoft göra åt saken hade du tänkt? Menar du alltså på fullt allvar att allt är en enda stor konspiration där Microsoft har full koll på alla utan att ha någon egentlig anledning, dessutom så är inte detta ett välkänt faktum.

Ska du presentera så radikala saker som du gör så bör du ha väldigt bra källor för att backa upp vad du säger. Jag har aldrig tidigare brytt mig särskilt mycket om dina inlägg här i men nu är det ju bara löjligt. Vill du fortsätta så rekommenderar jag dig att skapa en ny tråd i ett annat forum för den här diskussionen är redan OffTopic.

Permalänk
Skrivet av Sir. Haxalot:

Och om ett företag helt väljer bort Windows, vad fan ska då Microsoft göra åt saken hade du tänkt? Menar du alltså på fullt allvar att allt är en enda stor konspiration där Microsoft har full koll på alla utan att ha någon egentlig anledning, dessutom så är inte detta ett välkänt faktum.

Ska du presentera så radikala saker som du gör så bör du ha väldigt bra källor för att backa upp vad du säger. Jag har aldrig tidigare brytt mig särskilt mycket om dina inlägg här i men nu är det ju bara löjligt. Vill du fortsätta så rekommenderar jag dig att skapa en ny tråd i ett annat forum för den här diskussionen är redan OffTopic.

Säger inte att de har full koll på alla däremot har de säkert en viss koll dock inte i samma mån som Google. Radikala saker? Är väl ganska välkänt att Microsoft inte är glada för öppen källkod? Jag ska inte skriva här mer nu på ett tag. Försöker man skriva positivt om Windows Phone åker man på klagomål ändå.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Säger inte att de har full koll på alla däremot har de säkert en viss koll dock inte i samma mån som Google. Radikala saker? Är väl ganska välkänt att Microsoft inte är glada för öppen källkod? Jag ska inte skriva här mer nu på ett tag. Försöker man skriva positivt om Windows Phone åker man på klagomål ändå.

Bara för att man säljer ett Operativsystem som är closed source så betyder det ju inte att man hatar Open Source till den grad att man, som du antyder, skulle se till att företag valde Windows framför Linux. Genom vad? mutor? jag vet inte riktigt hur du tänkte där faktiskt.

Permalänk
Medlem

Funderar lite på ett extra stort batteri till min Optimus 7 men är tveksam pga saker man läst om sådana (att de är farliga, att de inte lever upp till vad de lovar osv) Någon som har tips på batterier man kan köpa (gärna som ni själva testat och kan bekräfta är bra) typ 200kr tänkte jag mig:)

Skrivet av Swedish Berserk:

Säger inte att de har full koll på alla däremot har de säkert en viss koll dock inte i samma mån som Google. Radikala saker? Är väl ganska välkänt att Microsoft inte är glada för öppen källkod? Jag ska inte skriva här mer nu på ett tag. Försöker man skriva positivt om Windows Phone åker man på klagomål ändå.

På sättet du skriver känns det ju som att du vill bli påhoppad av folk som är på bråkhumör, kom gärna och skriv om wp7 men håll snacket om MS monopol och övervakning till andra trådar;)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av Sir. Haxalot:

Bara för att man säljer ett Operativsystem som är closed source så betyder det ju inte att man hatar Open Source till den grad att man, som du antyder, skulle se till att företag valde Windows framför Linux. Genom vad? mutor? jag vet inte riktigt hur du tänkte där faktiskt.

Du kan tex läsa History Of Linux avsnitt competition from Microsoft på wikipedia här:

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Linux#Competition_fro...

"As free software - especially Linux - became more popular, industry incumbents such as Microsoft started to see it as a serious threat. This was shown in a leaked 1998 document, confirmed by Microsoft as genuine, which came to be known as the first of the Halloween Documents.
Microsoft once compared the GPL to "a cancer", but has since stopped using this analogy. Indeed, Microsoft has long since softened its public stance towards open source in general, in recognition of the fact that open source is today an important part of the Microsoft Windows ecosystem. However, at the same time, behind the scenes, Microsoft's actions have not been as favourable towards the open source community"

Microsoft är inte snälla punkt slut.

Källa:

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_free_software#Microso...

Skrivet av jOnÄTÄn:

Funderar lite på ett extra stort batteri till min Optimus 7 men är tveksam pga saker man läst om sådana (att de är farliga, att de inte lever upp till vad de lovar osv) Någon som har tips på batterier man kan köpa (gärna som ni själva testat och kan bekräfta är bra) typ 200kr tänkte jag mig:)

På sättet du skriver känns det ju som att du vill bli påhoppad av folk som är på bråkhumör, kom gärna och skriv om wp7 men håll snacket om MS monopol och övervakning till andra trådar;)

Vill inte bli påhoppad men lite intressant att disskutera bara. Sen dåligt av mig att ta det här vilket jag ber om ursäkt för.

Läste att Sony kanske ska lansera Windows Phone lurar. Intressant tycker jag.

http://pocketnow.com/windows-phone/rumor-has-it-sony-is-prepa...

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Säger inte att de har full koll på alla däremot har de säkert en viss koll dock inte i samma mån som Google. Radikala saker? Är väl ganska välkänt att Microsoft inte är glada för öppen källkod? Jag ska inte skriva här mer nu på ett tag. Försöker man skriva positivt om Windows Phone åker man på klagomål ändå.

http://www.microsoft.com/en-us/openness/
http://www.zdnet.com/blog/open-source/top-five-linux-contribu...
Och det som är mest intressant (ur användarperspektiv):
http://coapp.org/index.html

Så du får nog uppdatera din bild om Microsoft.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Vill inte bli påhoppad men lite intressant att disskutera bara. Sen dåligt av mig att ta det här vilket jag ber om ursäkt för.

Läste att Sony kanske ska lansera Windows Phone lurar. Intressant tycker jag.

http://pocketnow.com/windows-phone/rumor-has-it-sony-is-prepa...

Angående sony ska lansera Wp7 grejer är jag tveksam det har varit snack om det och kommit upp nya rykten med jämna mellanrum, Dom hade i slutet av 2010 en prototyp att visa upp men av någon anledning sket dom i att lansera. Men det skulle inte vara fel om dom lanserade dom har ju hyffsade kameror och vissa trevliga lurar (xperia Active osv )

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av Spindel:

http://www.microsoft.com/en-us/openness/
http://www.zdnet.com/blog/open-source/top-five-linux-contribu...
Och det som är mest intressant (ur användarperspektiv):
http://coapp.org/index.html

Så du får nog uppdatera din bild om Microsoft.

Så allt de gjort tidigare ska bara glömmas? Till syvende och sist är de för stängd källkod och använder ibland öppen källkod tex HTML5. Det förändrar inte min syn att det är ett monopol företag. Jag vill ha konkurrens även bland operativsystem.

Om nu Microsoft är så bra som du säger varför går de tex inte över till opengl istället för att köra på sitt egna Direct X? Klart det handlar om att stänga inne en till deras plattform om man vill spela datorspel tex.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Så allt de gjort tidigare ska bara glömmas? Till syvende och sist är de för stängd källkod och använder ibland öppen källkod tex HTML5. Det förändrar inte min syn att det är ett monopol företag. Jag vill ha konkurrens även bland operativsystem.

Om nu Microsoft är så bra som du säger varför går de tex inte över till opengl istället för att köra på sitt egna Direct X? Klart det handlar om att stänga inne en till deras plattform om man vill spela datorspel tex.

Nej, givetvis ska man komma ihåg deras beteende förr men samtidigt måste man kunna förlåta dem (om de förtjänar det dvs).

En gång i tiden var Microsoft med i OpenGL men de ansåg att standardprocessen var för långsam så de skapade DirectX istället. OpenGL fungerar ju oftast på Windows ändå, men utvecklarna väljer oftast DirectX eftersom de helt enkelt tycker det är bättre (DX11, DirectCompute, C++AMP osv).

C++ AMP är för övrigt fritt för andra att implementera i t.ex. Linux osv.

Permalänk
Medlem

@Swedish Bersek: Intressant och nyttig diskussion. Men tycker inte den hör hemma i denna tråd. Starta en ny tråd om dina tankar gärna så att vi kan forstätta disktutera Windows Phone relaterade topics här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Angående sony ska lansera Wp7 grejer är jag tveksam det har varit snack om det och kommit upp nya rykten med jämna mellanrum, Dom hade i slutet av 2010 en prototyp att visa upp men av någon anledning sket dom i att lansera. Men det skulle inte vara fel om dom lanserade dom har ju hyffsade kameror och vissa trevliga lurar (xperia Active osv )

Största anledningen Sony inte släppte WP lur var nog konkurrensen mellan Xbox Live och PSN.

Permalänk
Skrivet av holmberg:

Sjuk djävla deal 3 har på sina telefoner. 349:- för 3Total. Läser man om abonnemanget så skall ju den snabbaste surfen ingå också.

Är det väldens bästa telefon-deal?

Tycker jag inte. 349x24=8376:-

Lumia 800 går att hitta under 4000 nu. Själv betalar jag 119kr/månad för mitt abonnemang hos tele2, utan någon som helst bindingstid. Då ingår 2GB surf, fria samtal och sms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arie:

Största anledningen Sony inte släppte WP lur var nog konkurrensen mellan Xbox Live och PSN.

Det har jag fått förklarat att det inte ska spela någon större roll för sony som gör Playstation och sony som gör telefoner är iprincip 2 olika bolag och dom bryr sig bara om att sälja så bra dom kan.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Det har jag fått förklarat att det inte ska spela någon större roll för sony som gör Playstation och sony som gör telefoner är iprincip 2 olika bolag och dom bryr sig bara om att sälja så bra dom kan.

Delvis korrekt. Men numera äger Sony 100% av Sony (Ericsson).

Dessutom har PlayStation-avdelningen flaggat för att Playstation Suite kan komma till iOS och Windows Phone. Värt att veta är att Playstation Suite bygger på Microsoft C# och man kan testköra spelen på Windows-dator Så skillnaden mellan XNA (som används för Xbox spel på Windows Phone) och Playstation Suite är inte så stor.

Man kan fråga sig varför Sony valde just Microsoft-teknologi, men ryktet säger att Playstation 4 ska vara väldigt "PC-aktig" och Sony säljer ju idag Sony datorer med Windows. Kanske ser de en framtid där de använder Windows i allt från Playstation, Sony-laptops till Sony telefoner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av infinity08:

Tycker jag inte. 349x24=8376:-

Lumia 800 går att hitta under 4000 nu. Själv betalar jag 119kr/månad för mitt abonnemang hos tele2, utan någon som helst bindingstid. Då ingår 2GB surf, fria samtal och sms.

Oj, ja det var ju också en kanondeal! Hur gick det till?

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Någon som har fått FW 8107.12070 officiellt via Zune?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1532852

Permalänk
Medlem

När får vi se något liknande i Sverige? Den här kommer ifrån Chile (!).

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E2OAjq...

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30