Permalänk
Medlem

borde finnas fler som du. utan tvekan 5p för detta

Permalänk
Medlem

härligt väldigt juligt av dig och alla andra som skänkte delar.

Permalänk
Medlem

Mycket fin tanke. Känns bra att veta att det finns så trevliga människor. Det blir 5 P direkt.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

En given femma!

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem

TUmme Upp!

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Medlem

fick du lite milf då ??

Permalänk
Medlem
Skrivet av albin98:

fick du lite milf då ??

Albin lille! Har många kommentarer att ge dig, men inga som lämpar sig för detta forum! Tror du behöver skaffa dig en tjej! Själv gift sedan många år och mycket lycklig utan behov av några milfar!

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Medlem

När det är dator bytte om 3 år, så är det här som gäller!

Med tanke på att alla spel går igenom konsoler först, så kommer mina delar hålla ett par år till, så varför slänga den liksom, tack för en bra ide

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Avstängd

faith in humanity restored

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

5 riktigt tunga poäng från Tollen, det är du värd!

Permalänk
Avstängd

Blev nyfiken på hur modern hennes ser ut nu..

5p oavsett!

Permalänk
Medlem

En klar 5 poängare!

Visa signatur

Intel 2500k--Nvidia GTX 570--MSI P67A-C45 B3--Samsung 830 128gb--Fractal Design Define R4 Black Pearl--1tb seagate--Antec 650w--Cooler Master Hyper 212 evo

Permalänk

Tror det är första gången jag ger ut poäng här på galleriet. Du får lätt mina 5p!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X, 16 GB RAM, RTX 2080Ti, Meshlicious

Permalänk

RKfreestyler

5p av mig med, kanske dags för Swec medlemmarna att göra en ny insats då detta var 2011?

Visa signatur

🎮 → Core i9 10900K • Gigabyte RTX 3080 • 64GB DDR4 • MSI MPG Z490 Carbon EK X
🖥️ → Skärm: Acer XZ350CU Curved 35"• 🥽 → VR: Ocolus rift S
💻 → Laptop: Alienware Area 51M
🎧 → Corsair Void PRO wireless
🖱️ → Alienware AW558 | ⌨️ → Razer blakcwidow chroma v2

Permalänk
Medlem

Grymt, lätt 5p. Blev riktigt glad att se detta. Fantastiskt gjort av dig och alla som skänkte något för att hjälpa till!

Visa signatur

JAFFE | Galleri > JAFFES mancave på vinden

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk

Lätt fem poäng! Sweclockers fick mig nästan att lipa med detta galleri!

Visa signatur

| Xeon 5650 @ 4.3GHz | EK Custom Watercooling | Asus Rampage III Extreme | 6 GB | GTX 980 | 120GB + 256GB SSD | Corsair 900D | AX-850 |

Permalänk
Medlem

Fan vad fint! Ska gå upp på vinden och se vad jag kan donera nästa år. Ska bara försöka komma ihåg det.

Permalänk
Medlem

Fan! råkade ge 4 poäng när jag skulle ge 5

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem

Mer av detta. Har haft massa saker hemma dock inget för tillfället. Hade lätt gett bort massa.

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem

Gud va bäst! Jättekul att se generositeten hos många

Bäst vore ju förstås om vi levde i ett samhälle där en ensamstående mamma med två barn skulle ha råd att ge sin dotter en dator i julklapp i alla fall en begagnad. Men i brist på det så värmer det i hjärtat med sådant här.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]