Klarar min dator av crysis 2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

har typ samma problem
måste köra de i 720p på lägsta (å crossfire fungerar) annars laggar de som i ett helvete
de första crysis (fick jag inte corssfire att fungera på) kan jag dra på 1080p allt på max nästan (inte aa har jag för mig, bara lite om jag kommer ihåg rätt)
i 2'an med hardcore i 1080p får jag 20fps med crossfire å de laggar som ett helvete (känns som typ 10 fps)
crossfire gör typ ingen skillnad, båda korten jobbar 100% men de känns inte som de alls
crysis 1 flyter bättre med ett kort än vad crysis 2 kör med 2 kort för mig

Konstigt, kollidera maxar spelet nu efter att ha startat om datorn när han installerade spelet.
Med crossfire borde du kunna maxa det ; /

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Skrivet av Uzor:

Konstigt, kollidera maxar spelet nu efter att ha startat om datorn när han installerade spelet.
Med crossfire borde du kunna maxa det ; /

Vad jag har hört så är det buggigt med Sli och crossfire på Crysis 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kollidera:

Vad jag har hört så är det buggigt med Sli och crossfire på Crysis 2.

japp det är det

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]