Permalänk
Skrivet av Lambi:

Nämen se där! AP-fläktar original, tjusigt

Yes! Sitter som standard i "Special Edition". Bra flås i dom kan jag säga...

Skrivet av asdarn:

Vart fick du tag i extra skruvar till ditt PnP?

Jag kör faktiskt bara med två på varje sida. Men ta med en av dina skruvar och åk till din lokala järnhandel så fixar dom det. Alternativt att du skickar ett mail till Corsair och fråga snällt om dom inte kan skicka några extra... Läst att många har gjort på det viset.

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem

ser sjukt bra ut

Permalänk
Medlem

Inte illa chassi!:)
Gillar rotationen på moderkortet stark, finns alldeles för få chassin som har det så.

Permalänk
Medlem

Jäkligt snyggt bygge. 5p

Permalänk

Nils på MDPC har precis skickat min sleeve nu. Förhoppningsvis kan man börja pilla med det i veckan.

Skrivet av edvinc:

ser sjukt bra ut

Tackar!

Skrivet av HerrFisk:

Inte illa chassi!:)
Gillar rotationen på moderkortet stark, finns alldeles för få chassin som har det så.

Ja, det gör under för luftcirkulationen! Utan tvekan det bäst kylda chassit jag haft i mina ägor.

Skrivet av htux:

Jäkligt snyggt bygge. 5p

Tusen tack!

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem

Lyckad färgmatchning Snyggt

Permalänk

Snyggt !
5p

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt 5p här med

Permalänk
Medlem

Helt galet snyggt, cleant, inte för mycket heller. grymt! 5p!

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Avstängd

Vackert! Mycket vackert!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Väldigt, väldigt röd insida, men snygg är den iallafall.

Kan du ta lite fler bilder på skönheten? Vore kul och se hur alla kablar hur ut från datorn.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Tusen tack för alla positiva kommentarer!

Skrivet av Gascogne:

Väldigt, väldigt röd insida, men snygg är den iallafall.

Kan du ta lite fler bilder på skönheten? Vore kul och se hur alla kablar hur ut från datorn.

Absolut kan jag fixa bilder på det! Jag hade tänkt vänta med uppdatering tills min sleeve kommer. Och jag hoppas innerligt att den kommer imorgon så man har lite helgpyssel.

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Avstängd

Har du lackerat insidan själv?

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Skrivet av piddeman:

Har du lackerat insidan själv?

Nope, det är det som är det "speciella" med Limited Edition förutom AP fläktar som standard.

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk

Mysig dator du har xD

Visa signatur

•••• ¨˜”°ºIntel I7-6700k 4.0ghz - 16gb Ram - GTX 980ti 6gbº°”˜¨ ••••

Permalänk

riktigt snyggt chassi och fina bilder, smart med jämförelsen mot en fläkt och iphone.. kanske lite skryt men men.. 5p

Permalänk

Fick idag min belysning till chassit. Dock kommer inga bilder tas då ett av rören var av. Så det blir reklamation dessvärre...

Och för er nyfikna själar blir det vit belysning. Har någon en bra idé på hur man eventuellt kan dämpa styrkan på cold cathoder? Vill inte ha för skarpt ljus och är därmed lite orolig att det kan bli för ljust?
Är f.ö ett vanligt, billigt Revoltec kit...

Skrivet av meandeath:

riktigt snyggt chassi och fina bilder, smart med jämförelsen mot en fläkt och iphone.. kanske lite skryt men men.. 5p

Skryt vet jag inte då iPhone är en tämligen ordinär mobiltelefon numera? Men jag tackar hjärtligt för betyget!

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiralkinder:

Skryt vet jag inte då iPhone är en tämligen ordinär mobiltelefon numera? Men jag tackar hjärtligt för betyget!

+1

10p lätt!
Dock hade jag tänkte och gjort snarlika med rött och svart -.-
Men men, det man själv har tänk, lär man anta att 1000 andra har tänkt

Visa signatur

Never say sorry. It's a sign of weakness

Permalänk
Medlem

Snyggt, stilfullt. Hur mycket har du fixat till det själv? Vad jag kunde var det mesta orginal men med en väl valda komponenter.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

enda man kan klaga lite på är kablarna men det blir nog awesome när det är sleevat
väntar med betygsättning tills dess ^^

EDIT: hade själv försökt färga fläktkablarna till de nedre fläktarna med något svart för att dom inte ska synas lika väl

Permalänk
Medlem

Nya bilder nu hörru!

Permalänk
Medlem

När blire uppate döh?

Permalänk
Medlem

Kan du ta fler bilder på ditt gamla chassie? Snyggt som fan för övrigt 5p!

Permalänk

Har bytt upp mig från mitt gamla HX620 nu och införskaffat ett Enermax Revolution 85+ 1050W. Så det får bli till att beställa mer sleeve och lägga ytterligare några dagar...

Skrivet av Goo5e:

Kan du ta fler bilder på ditt gamla chassie? Snyggt som fan för övrigt 5p!

Ska gräva fram det och se om jag inte kan knäppa lite bilder på det. Tack och bock förresten! Kul o höra!

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiralkinder:

Ska gräva fram det och se om jag inte kan knäppa lite bilder på det. Tack och bock förresten! Kul o höra!

Riktigt nice faktiskt Gillar att man får AP fläktar med Och cosmos chassiet MÅSTE man bara se

Och gillar att du skaffat ett fetare nätagg, men undrar varför du skaffar så kraftigt... Uppdate pågång...?

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt blev det med sleevningen;D
lite synd att rött/svart är så vanligt här på swec...:;/

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Medlem

Snyggt snyggt! Vote done.

Var har du köpt chassit ? Finns den limiterade versionen kvar att köpa ?

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

En fråga, finns detta fortfarande i handel? Och vart hittade du din? Oops blev 2 frågor

Visa signatur

"Vad fan är det som händer? Herregud.." - Emil B

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Och gillar att du skaffat ett fetare nätagg, men undrar varför du skaffar så kraftigt... Uppdate pågång...?

Tanken är det ja.

Skrivet av Toobe-x:

riktigt snyggt blev det med sleevningen;D
lite synd att rött/svart är så vanligt här på swec...:;/

Ja, visst är det vanligt... Kan dock trösta dig med att slevven på Enermax kommer skilja sig.

Skrivet av running_wild:

Snyggt snyggt! Vote done.

Var har du köpt chassit ? Finns den limiterade versionen kvar att köpa ?

Skrivet av Strogvor:

En fråga, finns detta fortfarande i handel? Och vart hittade du din? Oops blev 2 frågor

Jag köpte mitt genom Komplett. Det verkar dock inte finnas kvar några i affärerna... Skulle möjligtvis vara om man orkar leta i Tyskland eventuellt?

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiralkinder:

Jag köpte mitt genom Komplett. Det verkar dock inte finnas kvar några i affärerna... Skulle möjligtvis vara om man orkar leta i Tyskland eventuellt?

okej tack! ser awsome ut :3

Visa signatur

"Vad fan är det som händer? Herregud.." - Emil B