Permalänk
Medlem

tidningskungen

Jag tänkte prenumerera på en tidning och sökte efter erbjudanden på nätet, och hittade då denna sida: http://www.tidningskungen.se/

Dom har riktigt bra priser på många tidningar och jag blev sugen på typ 4st bara för det var så billigt... men som alltid när jag tycker att saker är för billiga så blev jag misstänksam och undrar nu om någon beställt via dom. Jag har letat lite och dom verkar legitima men som sagt, bra priser betyder ofta att något inte stämmer. Läste även deras användarvillkor och dom verkar ju inte vara något spam-företag heller.

Som sagt, någon med erfarenhet utav dom som vill kommentera?

Permalänk
Medlem

Ja, det ser onekligen intressant ut. Nu blev jag också intresserad av kritik från någon som testat

Permalänk

Dem är gröna. Beställt från dem ett flertal gånger funkar utmärkt.
Om alla inbitna datornördar går i från datorskärmen och slår på TVn så brukar dem sända reklam för tidningskungen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
Dem är gröna. Beställt från dem ett flertal gånger funkar utmärkt.
Om alla inbitna datornördar går i från datorskärmen och slår på TVn så brukar dem sända reklam för tidningskungen

Tack för svaret.. och jag blev nästan lite rädd för hur bra kommentaren där stämde, tror inte jag sett TV reklam på över ett år

Nu ska vi ha illustrerad vetenskap, DN, Datormagazinet och Elle (japp, den sista är till mig och resten till sambon )

Permalänk
Hedersmedlem

Nemas problemas, det är ett större bolag som driver både tidningskungen och tidningsbutiken. Mediafy Magazines AB, 12miljoner i omsättning o lite över 0,9miljoner i vinst 2008. Som i sin tur tillhör koncernen Medieutveckling Sverige AB.

Dom har även nått samarbete med mecenat.
Har själv beställt ifrån dom, funkar bra.

Permalänk
Avstängd

Har en annan policy = Det som spammar TV med reklam ska man bokotta, tillslut har dom inte råd att visa reklam

Fast det kommer aldrig att hända med tanke på att den sista idioten inte är född än.

Men en sak är sann, mycket reklam och varan är värdelös i verkligheten... TV-shop?

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p.nissen
Har en annan policy = Det som spammar TV med reklam ska man bokotta, tillslut har dom inte råd att visa reklam

Fast det kommer aldrig att hända med tanke på att den sista idioten inte är född än.

Men en sak är sann, mycket reklam och varan är värdelös i verkligheten... TV-shop?

Reklam är bra, syns man inte så finns man inte...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p.nissen
Har en annan policy = Det som spammar TV med reklam ska man bokotta, tillslut har dom inte råd att visa reklam

Fast det kommer aldrig att hända med tanke på att den sista idioten inte är född än.

Men en sak är sann, mycket reklam och varan är värdelös i verkligheten... TV-shop?

Du är korkad.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu är det Off-topic så det stänker om det och med tanke på att TS fått svar så...

* tråd låst *

Förresten, keychain: tvätta tangentbordet med såpa till nästa gång du gör ett inlägg i detta forum. Vi tolererar inte sådana omogna uttalanden.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.