Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
Blizz har sagt att AA kommer :=)

Härligt Nån källa på det? Vad tycker ni annars om grafiken i spelet =)?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Det är nog bara för er som keys kommer till.
Sitter fortfarande utan key, eller något vän med betan.

Visa signatur

E8600 > 2500k > 7700k > 12700k
2xHD4850>960ti>1070>1080ti>4070 Super

Permalänk

Kollade lite tidigare och har fortfarande inte haft tur o få nyckel *snyft*
Men tänkte kolla nu igen och kommer ej in på battle.net ._.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haker
Det är nog bara för er som keys kommer till.
Sitter fortfarande utan key, eller något vän med betan.

Du är inte ensam i den låååånga väntan... *suck

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Medlem

har väntat i flera veckor

Permalänk

Det är helt jäkla sjukt.....
En polare som signa in sig till betan för ca1-2 veckor sedan har fått en invite......
Helt sjukt.

Permalänk
Medlem

Samma här, har inte fått en beta-invite, och dessutom så har de inget stöd för Mac i detta stadie i vilket fall. Så jag kommer att få vänta ett tag, om jag ens kommer in. Troligtvis blir det när spelet släpps. T_T

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
Blizz har sagt att AA kommer :=)

Härligt, hoppas Vsync kommer också, funkar inte att forca i CCC :(:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RekiN
Samma här, har inte fått en beta-invite, och dessutom så har de inget stöd för Mac i detta stadie i vilket fall. Så jag kommer att få vänta ett tag, om jag ens kommer in. Troligtvis blir det när spelet släpps. T_T

Om du verkligen vill spela så lär du ju slänga in windows med boot camp på din mac

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk

Frågan är om man ska köpa en MAC för att få en chans överhuvudtaget i betan.

Permalänk
Medlem

Hahaha även jag måste väll få retas lite med er! Jag signade för 1 vecka sedan och var tror ni jag fick idag? Ja just det SC2 betan Trodde det först var ett aprilskämt men tydligen inte

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Hahaha jag måste väll få reta er lite här! Jag signade för 1 vecka sedan och var tror ni jag fick idag? Ja just det SC2 betan Trodde det först var aprilskämt men tydligen inte

Var exakt samma sak för min polare. Jag nästan tvingade honom till att signa o tillslut gav han med sig, o han fick också beta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holydwarf
Var exakt samma sak för min polare. Jag nästan tvingade honom till att signa o tillslut gav han med sig, o han fick också beta.

haha x) bara att hoppas att din polare får en friend inv så får han ge den till dig=)

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

och till alla er som har missat den
http://eu.battle.net/matchmaking.html

bästa i år imo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
haha x) bara att hoppas att din polare får en friend inv så får han ge den till dig=)

Mjo, fast jag är riktigt lycklig ändå. För att min polare är inte så värst intresserad av SC2. Så han låter mig låna hans acc o spela på Kört placement matches och hamnade i silver league ;P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holydwarf
Mjo, fast jag är riktigt lycklig ändå. För att min polare är inte så värst intresserad av SC2. Så han låter mig låna hans acc o spela på Kört placement matches och hamnade i silver league ;P

haha men då är det ju lugnt ju

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crom
Håller helt med om att man inte ska buffa tornen "för mycket" men tidigare var de helt värdelösa och nu är dom iaf användbara.

att föra in en miss chance för units nedanför ramper håller jag också helt med om att borde göras men det hade inte löst problemet med tornen eftersom alla baser inte är uppe på en ramp

Nej alla baser ligger inte uppe på en kulle men din main gör alltid det. Det är liksom inte GG automatiskt för att man gör 1 litet misstag och hamnar lite efter.
Sen om man vill expa så beroende på kartan är expen olika lätt att försvara.

Permalänk

Sweet, loggade in en snabbis idag och kollade mailen, råkade visst ha fått en beta invite jag med Så jag har iten kommit iväg på ett jobb jag skulle göra nu, men han jag skall jobba med får skylla på Blizzard helt enkelt

Kan dock inte se om jag fått nån friend invite, hur ser man det?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Samma sak här, fick en beta invite igår Nu skall det gejmas!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
Blizz har sagt att AA kommer :=)

Najs Men har du någon källa på det också?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Vad tycker ni annars om grafiken i spelet =)?

Grafiken är passande/mysig, eller hur man ska säga.

Shader effekterna visar vad dem går för här. Dem passar extra bra på Zerg då dem har slemmiga byggnader och varelser, då ser dem extra slemmiga ut med glänsiga shader effekter. Det ökar stämmningen i spelet.

Sen är det coolt med Deph Of Field också som används flitigt i 3D porträtten för varje enskild enhet. Märks bäst för Siege Tank, där föraren håller handen nära kameran så den blir suddig, och huvudet är skarpt (eftersom kameran är fokuserad på huvudet).

Dem dynamiska skuggorna är najs också, allting i spelet kastar skugga. Förutom att det är dynamiska skuggor i själva spel-världen så är det även dynamiska skuggor i enheternas 3D porträtt. När en del enheter vrider mycket på huvudet i 3D porträttet så ser man den dynamiska skuggan som rör sig över ansiktet.

Vad som kunde bli bättre därimot är texture kvalitéten på vissa ställen. Marken på vissa banor är nästan pinsamt dålig, och det fast jag kör med högsta grafikinställningar på allt (Ultra).
Explosioner kunde bli lite bättre också tycker jag, dem känns lite tunna på nått sett.

Förutom grafik, så måste jag säga att bakgrundsmusiken in-game äger tycker jag. Varje ras har en egen musik, det är bra och häftig musik som passar varje ras, det gör också att olika raser blir mer intressanta att spela som.

- Protoss har mystisk rymd-aktig musik, passar väldigt mycket till deras högteknologiska rymd-samhälle.

- Terran har rock-aktig männsklig musik, men väldigt bra gjord då den har djup i sig, kommer t.ex in fiol-instrument då och då som passar väldigt bra in.

- Zerg har har den här typiska alien-musiken. Den är på nått vis långsam med hårda enskilda toner, den är också hård, kall, och lite skräckinjagande.

Mycket välgjort spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HyperTech
- Terran har rock-aktig männsklig musik, men väldigt bra gjord då den har djup i sig, kommer t.ex in fiol-instrument då och då som passar väldigt bra in.

Terran har väl typ Blue-grass, inte rock?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Terran har väl typ Blue-grass, inte rock?

Ja det är sant, rock är det ju inte precis, men det är en del rock-aktiga toner/instrument inblandade. Påminner lite om rock iaf.

Blue-grass påminner Terrans musik väldigt mycket om därimot, det håller jag med om.

Permalänk

Fortfarande ingen nyckel för mig.

Permalänk
Inaktiv

Har tre bnet konto med spel på och ändå ingen nyckel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kylig
Nej alla baser ligger inte uppe på en kulle men din main gör alltid det. Det är liksom inte GG automatiskt för att man gör 1 litet misstag och hamnar lite efter.
Sen om man vill expa så beroende på kartan är expen olika lätt att försvara.

Nej på Kulas Ravine är din main inte uppe på en kulle... och jag tvivlar också på att blizzard kommer att göra varenda en ny karta som kommer ut på det viset...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HyperTech
Ja det är sant, rock är det ju inte precis, men det är en del rock-aktiga toner/instrument inblandade. Påminner lite om rock iaf.

Blue-grass påminner Terrans musik väldigt mycket om därimot, det håller jag med om.

Sydstatsrock eller Countryrock skulle jag nog snarare kalla Terran soundtracket. I stil med Lynyrd Skynyrd, Allman Brothers Band osv. Bluegrass är mycket mer banjo och "dixieaktigt" med 30-40 tals sound.

http://www.youtube.com/watch?v=nFl0nlHaWa4

Permalänk

Går ganska bra o lira!
10W / 7L i silver league.. Ganska nöjd faktiskt ^^

Permalänk

åh va underbart!!
Har min beta nyckel nu
Lite elakt att skicka ut mailet den första april dock
Tänker nog köra novicematcher i någon vecka, litar inte riktigt på det här ladder systemet ännu.
Vad tycker ni som har spelat ett tag, får man möta players på samma nivå som en själv?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3D kyld med en Arctic Freezer A35 | 32GB DDR4 | RTX 2070 Ventus | Corsair CX550M | Intel 660P 1TB + WDSN850 1TB | Asus TUF B550M-Plus Wifi | låda: Cooler Master NR400 | Skärm: Dell U2312HM + AOC Q3279VWFD8 | Ljud: Denon AVR-1513 Förstärkare | Cerwin Vega! VE-5M Frontar | Yamaha YST-SW012 Sub | Arturia Keylab essential 61 | Urbanista Berlin blåtandslurar som jag köpte på båten..

Permalänk

jodå det är skitkul, adda gärna erik.akasinnes om du behöver en gubbe att lira med:) är väl inget proffs direkt men ändå!

Permalänk
Medlem

haha, nu har min lillebror fått en beta key och han har aldrig kört SC, han tyckte det såg kul ut när jag spelade och skapade ett konto på bnet för någon vecka sen...dom verkar dela ut keys helt random.

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.