Permalänk

2 paket. det ena har jag väntat på i över 1 månad nu tack vare en fördröjning som uppstod när de gjorde en prishöjning och folk bara välde in med panik beställningar för att spara några kronor, samt ett till paket, snäppet större som jag kommer att få vänta på i, ja gud vet hur länge. det första paketet lär ju skickas om nån vecka och innehåller runt 1000 figurer och det andra paketet har drygt 1300 figurer samt flaggor och annat.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Väntar på denna tidning ska ramla in i brevlådan.

Permalänk
Medlem

Väntar på en klocka från Japan

Permalänk
Medlem

Slängde ihop en beställning på ett gäng CD-skivor igen.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som upplever att det är och varit väldigt lång leveranstid på kinapaketen (aliexpress mm) under hela året?
Jag väntar på ett 10-tal paket/brev och det ser ut som att det att de blir liggandes på arlanda i flera veckor numera innan de skickas vidare till mig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av xlr8:

Är det bara jag som upplever att det är och varit väldigt lång leveranstid på kinapaketen (aliexpress mm) under hela året?
Jag väntar på ett 10-tal paket/brev och det ser ut som att det att de blir liggandes på arlanda i flera veckor numera innan de skickas vidare till mig...

http://i67.tinypic.com/in7kn8.jpg

Beror på vilket Frakt sätt man väljer. Själv väljer jag alltid aliexpress frakt och beställde 23 Maj flertal saker. Fick 3 av 4 paket inom 2 veckor. 4 paketet ligger nu i Malmö.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Tycker mitt 780 börjar få lite problem att hänga med i div spel, så fick bli att köpa ett Asus GTX1080 nu när Dustin hade det för ett bra pris.
Kommer förhoppningsvis på måndag eller tisdag

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Är det någon som väntar på ett paket av katastrofen postnord som kan kolla en grej.
På postnord.se när man spårar paket på Försändelseinformation.
Under mottagare ska det stå hela adressen eller bara en del av den?

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Inaktiv

Inväntar totalt 6st nya Amiibos:

Permalänk
Medlem

Elektriska truckar att sätta på min Loaded Dervish Sama bräda!

Onan X3 beställda från e-boardstore.se

Verkar som det kommer ta ett tag dock, skickas från kina :/

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk

Jag beställde precis ett 32GB Flashair W-04 via en japansk proxy-handelsplats då de inte finns att tillgå ännu någon annanstans.

Ska bli spännande och se hur det går.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Inväntar en Sega Dreamcast!
Med lite tur anländer den nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Inväntar en Sega Dreamcast!
Med lite tur anländer den nästa vecka.

Har själv en multi-x moddad hemma sen några år med ett 30-tal japanska spel, mest för att omslagen och spinens skull. Lätt min favoritkonsol genom alla tider, synd att den gick ett så snabbt öde till mötes.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RVX:

Har själv en multi-x moddad hemma sen några år med ett 30-tal japanska spel, mest för att omslagen och spinens skull. Lätt min favoritkonsol genom alla tider, synd att den gick ett så snabbt öde till mötes.

Skickades från m.sweclockers.com

Nice!
Jo, japanska spelen har verkligen fått läckra boxar. Sen att varje regions spelboxar ser ganska annorlunda är rätt intressant med tycker jag.

Jo, det var en brutalt häftig konsoll när den släpptes, en 180 från Saturn (som jag ändå gillar på sätt och vis) och de hade övertaget ett bra tag. Dock var Sony med första Playstation förstås dominerande men skillnaden grafikmässigt mellan spel på konsol i och med Dreamcast varierade mycket där just Dreamcast var det givna valet.

Mycket bra spel som i de flesta fall dykt upp på andra plattformar under åren men jag har ändå känt suget efter äkta varan. Jag hoppas fortfarande, alla dessa år senare, att Sega känner sig manade att återvända igen. De må vara en bra publisher men deras egna titlar var i mitt tycke ändå bäst på deras egna hårdvara. Är ju inte svårare än att höra av sig till AMD och få en liknande SoC som Microsoft och Sony använder i respektive konsol. Sedan kan de ju utnyttja det faktum att de redan sammarbetar rätt tätt med Valve och deras Steam. En Sega Dreambox?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Nice!
Jo, japanska spelen har verkligen fått läckra boxar. Sen att varje regions spelboxar ser ganska annorlunda är rätt intressant med tycker jag.

Jo, det var en brutalt häftig konsoll när den släpptes, en 180 från Saturn (som jag ändå gillar på sätt och vis) och de hade övertaget ett bra tag. Dock var Sony med första Playstation förstås dominerande men skillnaden grafikmässigt mellan spel på konsol i och med Dreamcast varierade mycket där just Dreamcast var det givna valet.

Mycket bra spel som i de flesta fall dykt upp på andra plattformar under åren men jag har ändå känt suget efter äkta varan. Jag hoppas fortfarande, alla dessa år senare, att Sega känner sig manade att återvända igen. De må vara en bra publisher men deras egna titlar var i mitt tycke ändå bäst på deras egna hårdvara. Är ju inte svårare än att höra av sig till AMD och få en liknande SoC som Microsoft och Sony använder i respektive konsol. Sedan kan de ju utnyttja det faktum att de redan sammarbetar rätt tätt med Valve och deras Steam. En Sega Dreambox?

En dreambox.... Det vore nåt du

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Väntar på en ny iPad Pro. Någon som vet hur leveranstiderna brukar vara från Apple Store?

Permalänk
Skrivet av DasIch:

Väntar på en ny iPad Pro. Någon som vet hur leveranstiderna brukar vara från Apple Store?

Senaste ipaden tog runt 10-12 dagar att få. Men det har varit så om man lägger på gravyr tar det någon dag ytterligare.

Men logga in. De brukar ha information om hur det ligger till med ens beställningar.

Permalänk
Medlem

Väntar på lite produkter från Bollnäs Bilvård
Lite schampo och rengöring till inredningen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av myusername:

Senaste ipaden tog runt 10-12 dagar att få. Men det har varit så om man lägger på gravyr tar det någon dag ytterligare.

Men logga in. De brukar ha information om hur det ligger till med ens beställningar.

Apple anger 3 veckors leveranstid men jag har hört att de brukar vara snabbare än angivet datum. Jag hoppas ju såklart att så ska vara fallet.

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket CD-skivor igen.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Väntar på min Elephone S7 kinamobil. Beställde via deras mellanlager i England. Glömde det var midsommar så trodde jag skulle få det i fredags..

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Administrativ avgift

Väntar på all min enorma vattenkylning som ska passa i NCASE m1

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Avstängd

Jag och DHL har tydligen inte samma uppfattning om vad expressfrakt betyder.

Citat:

14 Försändelse hålls kvar AXAMO - SWEDEN 14:54

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Väntar på en Haglöfs Astral III Jacket, som är en present till quinnan min.
Sen fick jag tag på en Philips S9711/31 rakapparat, på Kompletts rea. Dags att byta ut min gamla Phillips..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

Beställde Microsoft Xbox One Wireless Controller V2+Wireless Adapter (PC) (Original) klockan 4 imorse.
Beräknat leveransdatum är 2017-06-29. Man tycker ju att det borde kunna gå att få det samma dag när det ska levereras 8.3km som tar 10 minuter att köra, men tyvärr blir det aldrig så :^)

Permalänk
Medlem

Ahh så jäkla fin! Är bra sugen på en SARB033 eller 035 dock har jag kär i Tissot Visodate.

Väntar själv på en Seiko SKX007! Fick hem armband till den idag, camo-mocka och ett vintage läder, hoppas mockan passar annars vet jag att lädret kommer sitta jävligt bra på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Ahh så jäkla fin! Är bra sugen på en SARB033 eller 035 dock har jag kär i Tissot Visodate.

Väntar själv på en Seiko SKX007! Fick hem armband till den idag, camo-mocka och ett vintage läder, hoppas mockan passar annars vet jag att lädret kommer sitta jävligt bra på den.

Gött, var nära på SARB035 (är fortfarande) men det gröna drog mig till denna. Ska till Japan snart och titta lite mer på Grand SEIKO och se om det kan vara ett framtida köp.

Permalänk
Sötast

Har denna månad beställt över 30 artiklar från olika säljare på ebay och ett par andra sidor xD Avierna har börjat trilla in nu och har hämtat ut två paket änsålänge

Mest smått och gott till mig, barnen och till morsan, priset hamnar totalt under 3000kr

Permalänk
Medlem

Sitter här och trycker på F5 för trackingsidan i väntan på mitt paket. Drömmer om leverans innan helgen.
Vad finns i paket? Inget mindre än en LEGO Ideas 21309 NASA Apollo Saturn V