Permalänk
Medlem

Logitech G5 och G7 och MX610 ?

Tjena,

Bläddra lite på vår distrubutörs sida och såg att dom listat Logitech möss som heter G5, G7 och MX610.

Logitech G5 Laser Mouse
Logitech G7 Cordless Laser Mouse
Logitech MX610 Cordless Laser Mouse

Hittade dock inte någon info på Logitechs egen sida.

Någon som vet något om dessa ?
Just G5:an verkar intressant ifall det är som MX1000 fast med sladd.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Aldrig hört talas om dem. Kommer väl ut inom de närmaste veckorna?

Edit: http://www.team-aaa.com/news/comment.php?news_id=4587&offset=...

http://forum.tt-hardware.com/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1...

En hel serie anpassat för gamers om jag fattade franskan rätt

G1
G3
G5
G7
G15 - tangentbord

Permalänk
Gäst

Läste lite som hastighast på jobbet nu i veckan om nya produkter ifrån Logitech.Enligt broschyren så släpps en ny version av möss och tagentbord under hösten.Dock inte något slutdatum.Men jag har för mig att Logitech brukar släppa produkter runt Oktobermånaden.
Ska bli spännande och se om MX1000 kommer med sladd eller inte.

Permalänk
Medlem

Kanske det inte blir någon Copperhead då för dessa ska ju passa folk med större händer bättre..inte lika kasst platta som razers produkter vad jag läst och tangentbordet kanske kan bli något oxå..eller vid närmare titt så ser bordet inte mycket ut att ha..vadå onödigt men en LCD display aja flashigt värre då kanske vissa tycker..

Sen har det ju bara den vanliga trista utformningen av knappar så inte alls lika läckert som The Claw eller Zboard så detta skippar jag nog men musen tar jag vilken dag som helst!

Permalänk

Fan vad skönt en G5 & G7 (trådlös) ska vara i samma färg som mx500. Wohoooo fan vad skönt så man slipper modda min nuvarande mus..

Nu blec jag sugen på ett G15 tangentbord också

[edit]
Är det jag som har fel på mina ögon eller har G5 & G7 bara en knapp på sidan? Då rök ju den nästan direkt....:(

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Ogillar mössens placeringen av den extraknappen på sidan. Om man vill trycka på knappen måste man lyfta tummen från insjunknaden och då har man inte längre något bra grepp om musen. Skulle vilja att de placerar den som på Dual optical, d.v.s. under tummen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aKuBaBu
Ogillar mössens placeringen av den extraknappen på sidan. Om man vill trycka på knappen måste man lyfta tummen från insjunknaden och då har man inte längre något bra grepp om musen. Skulle vilja att de placerar den som på Dual optical, d.v.s. under tummen.

Håller med. Men det konstigaste är att dom har tagit bort 1knapp på sidan.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Det är med all säkerhet dubbelfunktion på knappen, beroende på om man trycker på fram- eller bakkant på knappen.
Eller att man drar knappen frammåt och bakåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Det är med all säkerhet dubbelfunktion på knappen, beroende på om man trycker på fram- eller bakkant på knappen.
Eller att man drar knappen frammåt och bakåt.

Får hoppas det för nu har man vant sig vid att använda dom två knapparna på MX serien.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

är inte så intresserad av mössen. gillar inte den designen när man spelar. men någon som vet något mer om tangentbordet? det verkar vara nice.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet när dom släpps i butik? Tagentbordet och mössen ser intressant ut, men det kommer att bli dyrt.

EDIT: Såg på komplett att G5 skall kosta 699sek - lite väl dyrt för mig. Preliminärt skulle den släppas den 16/9.

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311940&cks=SER

Permalänk

G7 ska kosta 1000:- Sen verkar den bara ha 1 knapp på sidan skandal....>=(

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2