Realtidsuppdatering vid citering?

Permalänk
Medlem

Realtidsuppdatering vid citering?

Vad jag förstår så är sweclockers byggt från grunden, och inte baserad på nån sorts mall från andra forum...eller jag kanske har fel här?
Hur som, och jag är osäker på om denna funktion finns, men tror inte det så jag frågar istället:
Finns det några planer på att implementera (antar att det det kallas realtidsuppdatering?) i forumet? Med det menar jag att när man är inloggad och blir citerad, att det då uppdateras i realtid? Dvs citattecknet blir orange utan att man behöver refresha sidan.
Hoppas @Jreklund förstår vad jag menar, vet att vissa andra forum har denna funktion. Men då man ser liknande funktioner på en del andra sajter så inser man att själva forumet (förutom logotyper och färg) är i princip identiska, vilket får en att tro att dom är byggda kring en färdig mall istället för att som här då man byggt upp allting själv. Vilket jag förstår ur en säkerhetsaspekt och definitivt föredrar.

TLDR, är detta nånting ni fått önskemål om tidigare? 😀

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Alla rader (nästan) är skrivit in-house sedan version 6.0 släpptes 2015. Funktionen du frågar efter är inte implementerat och det finns ingen beställning på att implementera något som kontinuerligt kontrollerar om notifikationerna uppdaterats sedan du uppdaterade sidan.

Jag är osäker om vi fått in liknande önskemål tidigare, det finns inte brist på bra idéer från er.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Alla rader (nästan) är skrivit in-house sedan version 6.0 släpptes 2015. Funktionen du frågar efter är inte implementerat och det finns ingen beställning på att implementera något som kontinuerligt kontrollerar om notifikationerna uppdaterats sedan du uppdaterade sidan.

Jag är osäker om vi fått in liknande önskemål tidigare, det finns inte brist på bra idéer från er.

Nej, jag var osäker på om det funnits. Tack för klargörandet 😀

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X