Asus TUF 3080 (EJ LHR) - Säljes eller bytes till 3070 och upp

Permalänk
Medlem

Asus TUF 3080 (EJ LHR) - Säljes eller bytes till 3070 och upp

Hej,

Velade mellan bytes/säljes annons men får bli säljes med alternativ för inbyte.

Ett asus 3080 TUF (ej LHR), som jag kan tänka mig sälja eller byta mot ett LHR kort 3070 och uppåt - då jag skiter i mining.

Super bra skick osv. kvitto från Inet, januari 2021
knappt använd då jag inte fått tid till gaming en sen jag flytta till hus.. Överklockad finns inte på kartan för mig heller, inte haft ork eller tid att sätta mig in.

Finns även adaptrar för att deshrouda (fan adaptrar för att sätta noctua fans), då jag tidigare hade ett loque ghost chassi som den skulle passa i - men sket i det direkt då orginal kylaren är riktigt bra och jag köpte ett större chassi.

----------------------

Har mängder med bra marknadsreferenser här på forumet där jag sålt varor för över 100k sek under åren, har över 100 annonser här.
Bara att kontakta mig om detta om ni vill ha referenser (finns även mängder med enbart positiva marknadsreferenser i tråden för referenser här på swec.)

-----------------------

Säljer även en hel del andra grejer i min andra annons här:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1652904-m-itx-grejer-l...

Loque Ghost S1 Ash + coppar bracket, Corsair SF600, Noctua NH-L12, Samsung 970 EVO 1TB NVMe, 16GB Gskill TridentZ

+
Bluray spelare: Panasonic UB700 i orginal kartong, knappt använd..
En knappt använd Portabel AC: EXP34U338HW Electrolux ChillFlex Pro - Inköpt Juni 2021
En iRobot Roomba robotdammsugare: 866 (ej kvitto eller kartong kvar, helt nytt hepafilter)
En sån testvinnande monster studsmatta inköpt i sommras, som aldrig ens blev uppackad. finns i orginal kartong kvar + kvitto.. (BERG Favorit 430 Grå)

---

Prio på upphämtning i / nära varberg - samt flera inköp samtidigt.
Reserverar mig till att fritt välja bud och köpare som jag själv vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 000 kr Upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 11 000 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd

11100 + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 12 000 kr avhämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 13 000 kr Avhämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 13 500 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Asus TUF 3080 inköpt i slutet på nov + pengar?

Visa signatur

Game | Northwood P4 2.0 | XFX Geforce 6600Gt | 2st 256mb Cruical | 80gb+80gb extern | and a smile :)
HTPC | P3 1.0 | 256mb Cruical | 20gb | Wireless | Meedio

Permalänk
Medlem

13800:- + frakt

Permalänk
Medlem

13800 hämtar.

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 14 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 14 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 000 kr Hämtas (3mil bort)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nima2001:

Hej,

Velade mellan bytes/säljes annons men får bli säljes med alternativ för inbyte.

Ett asus 3080 TUF (ej LHR), som jag kan tänka mig sälja eller byta mot ett LHR kort 3070 och uppåt - då jag skiter i mining.

Super bra skick osv. kvitto från Inet, januari 2021
knappt använd då jag inte fått tid till gaming en sen jag flytta till hus.. Överklockad finns inte på kartan för mig heller, inte haft ork eller tid att sätta mig in.

Finns även adaptrar för att deshrouda (fan adaptrar för att sätta noctua fans), då jag tidigare hade ett loque ghost chassi som den skulle passa i - men sket i det direkt då orginal kylaren är riktigt bra och jag köpte ett större chassi.

----------------------

Har mängder med bra marknadsreferenser här på forumet där jag sålt varor för över 100k sek under åren, har över 100 annonser här.
Bara att kontakta mig om detta om ni vill ha referenser (finns även mängder med enbart positiva marknadsreferenser i tråden för referenser här på swec.)

-----------------------

Säljer även en hel del andra grejer i min andra annons här:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1652904-m-itx-grejer-l...

Loque Ghost S1 Ash + coppar bracket, Corsair SF600, Noctua NH-L12, Samsung 970 EVO 1TB NVMe, 16GB Gskill TridentZ

+
Bluray spelare: Panasonic UB700 i orginal kartong, knappt använd..
En knappt använd Portabel AC: EXP34U338HW Electrolux ChillFlex Pro - Inköpt Juni 2021
En iRobot Roomba robotdammsugare: 866 (ej kvitto eller kartong kvar, helt nytt hepafilter)
En sån testvinnande monster studsmatta inköpt i sommras, som aldrig ens blev uppackad. finns i orginal kartong kvar + kvitto.. (BERG Favorit 430 Grå)

---

Prio på upphämtning i / nära varberg - samt flera inköp samtidigt.
Reserverar mig till att fritt välja bud och köpare som jag själv vill.

Läs hela annonsen här

Har rx 6800 att byta med dig om du vill? Står säljes eller bytes på din annons och jag rättar mig till att det är så?

Permalänk
Medlem

Alla bud noterade. Kommer in en del i PM också.. typ 10 PM redan, vilket jävla tryck

@lakrits35 , byte är intressant ja: men föredrar då IRL då jag tror det är ritkigt meckigt med ett fraktat byte så. Över 100 annonser här och har faktiskt aldrig utfört ett enda byte så jag vet inte..

Sen tror jag rx6800 potentiellt är för dyrt att byta då jag baserat på icke intresse för mining, och inte mycket tid för gaming, hellre vill få ut lite mer pengar emellan och sitta på svagare kort för de tillfällen man vill spela diablo3 eller quake typ..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nima2001:

Alla bud noterade. Kommer in en del i PM också.. typ 10 PM redan, vilket jävla tryck

@lakrits35 , byte är intressant ja: men föredrar då IRL då jag tror det är ritkigt meckigt med ett fraktat byte så. Över 100 annonser här och har faktiskt aldrig utfört ett enda byte så jag vet inte..

Sen tror jag rx6800 potentiellt är för dyrt att byta då jag baserat på icke intresse för mining, och inte mycket tid för gaming, hellre vill få ut lite mer pengar emellan och sitta på svagare kort för de tillfällen man vill spela diablo3 eller quake typ..

Då vet du att jag har ett kort att byta mot iaf kan lägga en peng imellan.

Permalänk
Medlem

Har ett 3070ti TUF + pengar om du vill byta.

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaNi8331:

Har ett 3070ti TUF + pengar om du vill byta.

ja det är intressant , men hur mycket mellanskillnad erbjuder du?

bor du nära halland?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

ja det är intressant , men hur mycket mellanskillnad erbjuder du?

bor du nära halland?

PM

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaNi8331:

Jag har ett 3080 asus tuf lhr jag kan ge 3000 i mellanskillnad

För en av mina bröders 3070 kan du få 4000 i mellanskillnad

Även har mina bröder strix 3070 ej lhr

Och en 3070 aorus master ej lhr

3080 är e veckor gammal och 3070s är 6 månader gammla jag har kvitto och kartong till alla kort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ello555:

Jag har ett 3080 asus tuf lhr jag kan ge 3000 i mellanskillnad

För en av mina bröders 3070 kan du få 4000 i mellanskillnad

Även har mina bröder strix 3070 ej lhr

Och en 3070 aorus master ej lhr

3080 är e veckor gammal och 3070s är 6 månader gammla jag har kvitto och kartong till alla kort.

Du har fått pm...?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 15 100 kr Ordnar hämtning :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.