Permalänk
Medlem

Vega 64 Gigabyte Gaming OC

Hej! Säljer ett Vega 64 Gigabyte Gaming OC

Köpte kortet av en nära vän som själv inte orkat annonsera ut det. Tror han köpte det någon gång under Vega64s "glansdagar", när det var AMDs snabbaste kort.
Kortet är knappt använt, enligt min vän så körde han bara med det under en kort period. Anledningen stavas coil whine, något han är väldigt känslig för. Jag testspelade lite på kortet och kan bekräfta att det finns coil whine vid lite högre fps, tror vi snackar 80+ fps, så definitivt något man kan uppleva under spel och inte bara i menyer med skyhöga fps.
Utgår dock från att någon miner köper kortet och där har jag ingen aning om hur coil whine brukar uppenbara sig.

Kört furmark utan problem och körde Time Spy Stress Test och fick 99.4%, så kortet verkar inte ha blivit slött av sin långa semester.

Har tyvärr inget kvitto och har ärligt talat inte frågat efter det då garantin gick ut för längesen. Är det vitkigt för eventuell köpare så kan jag kolla om det går att få fram.

Kan skicka mot förskottsbetalning med Swish och det går även bra att hämta hemma hos mig i centrala Kalmar. Kan montera kortet för testkörning i så fall.
Saknar orginalkartongen, men jag har däremot en gammal låda till ett 1070 som kortet ryms i och annat bra emballage.

Det är budgivning som gäller, i vanlig ordning så väljer jag själv vem jag säljer till och om jag säljer öht.
Har ett gäng referenser i marknadsreferenstråden.
Bud från 5000kr.

Väl mött,
Erik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej. Vill bara säga tack för en väldigt bra och ärlig annons. 👍
Hoppas du får sålt det.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Nytt bud: 5 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Samtliga bud är noterade.
Jag avslutar det här på lördag (6/11) 18:00, med fem minuter anti-snipe. Ska sen försöka se till att lämna det på posten innan helgen är över, förutsatt att korrespondensen med köparen går fort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Hej. Vill bara säga tack för en väldigt bra och ärlig annons. 👍
Hoppas du får sålt det.

Tack!

Permalänk
Nytt bud: 5 700 kr + f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Ber om ursäkt men jag drar tillbaka mitt bud, lyckades knipa ett kort från Webhallen nyss

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidGustafssonnn:

Ber om ursäkt men jag drar tillbaka mitt bud, lyckades knipa ett kort från Webhallen nyss

Inga problem, då är det @borggren4 som leder budgivningen nu.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 700 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baner85:

5 700 kr + frakt

Du har PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad