Permalänk
Medlem

Garderobsrensning

Har ett Fractal Design Arc XL över från ett gammalt bygge. Behöver du plats för orimligt mycket diskar eller något att palla upp traktorn med vid hjulbyte är detta chassiet för dig.

Asrock Z77 moderkort med monterad i5 eller i7, har inte skruvat av för att kika.

I3 3240 med orginalkylare.

Moderkortet fungerade sist det var inkopplat, men det var länge sedan så kan inte ge några garantier.

Har även ett XFX 550w nätagg övers om det skulle vara intressesant.

Skickar inte chassiet eller moderkortet. Finns för upphämtning i Härnösand/Sundsvall.

/Klas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag skulle gärna kunna hämta upp grejerna i Härnösand! Skickar ett pm

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Inga bud eller erbjudande om ersättning i skänkes!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Ok! Ber om ursäkt
Jag tar tacksamt emot moderkort & cpu (utan Hyper evo kylaren) ifall du vill skicka det.

Om du inte vill frakta moderkortet tar jag tacksamt emot i3 3240

Permalänk
Medlem

Skulle vara grymt glad om jag kunde få knipa PSU:et, betalar givetvis frakt & emballage.

Mvh David

Permalänk
Medlem

Hej!

Skulle gärna hämta Z77 moderkort + CPU som finns i den!

Mvh Emil

Permalänk
Medlem

Grejerna ska eventuellt hämtas upp under helgen, blir det inte av så kanske det går att lösa på något annat sätt. Hör av mig i turordning i sådana fall.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk

Tar gärna prylarna om de icke blir hämtade!

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för att hämta upp rubbet, kan hämta asap
Mvh

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Grejerna blev hämtade, tack för visat intresse!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck