Gryphon Z87 mATX | i5 4690k | 4x4 GB DDR3 Vengeance 1600 MHz CL9

Permalänk
Medlem

Gryphon Z87 mATX | i5 4690k | 4x4 GB DDR3 Vengeance 1600 MHz CL9

Har lite delar över efter att uppgraderat till Ryzen 5.

Asus Gryphon Z87 MicroATX - Litet moderkort med "TUF-komponenter" och mycket funktionalitet! Huserar 4 st. anslutningar för chassifläktar; CPU+CPU_optional samt en "assistant-anslutning". Här finns även 3 st. anslutningar/"pins" för temperatursensorer för dig som går igång på sådant. Vidare finns stöd för Crossfire/SLI, USB 3.0, "DirectKey-knapp" för enkel åtkomst till bios, samt klockrena funktionen "USB-BIOS-Flashback" som med en knapptryckning låter dig uppdatera bios via USB och utan CPU. 500:-

i5 4690k - Ingen golden sample såvitt jag har erfarit, men kanske rullar lite fortare hos dig? 500 :-

8 GB Corsair Vengeance DDR3 2x4 GB CMZ8GX3M2A1600C9 - Ett par klassiska stickor som springer i 1600 MHz (XMP). 250 :-

8 GB Corsair Vengeance DDR3 2x4 GB CMZ8GX3M2A1600C9 - Samma som ovan men annat "par". 250:-

Riktpriser. Kom med bud. Kan skickas men då får du betala en peng för frakten, när väl paketet kommit fram. Kan annars hämtas i Skara, på schlätta. Reserverar mig för att sälja till den jag känner för. Vill du få det skickat är det förskottsbetalning till Swish som gäller.

EDIT: Eh. Jag vart lite trött tidigare idag. Det är ju 4x4 GB.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Börjar budgivningen med att lägga 750kr + frakt för processor och moderkort.

Permalänk

800kr +frakt

Permalänk
Medlem

850 kr + frakt

Permalänk

900kr + frakt

Permalänk
Medlem

950kr + frakt

Permalänk

bjuder 1000:- kan hämta imorgon då jag bor i kvänum.
swish eller kontanter?

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt

Permalänk
Medlem

1200 + frakt

Permalänk
Medlem

1300kr + frakt

Permalänk
Medlem

Intresserad av 2st minnen ev alla 4 men undrar om dem ovan budar på allt eller bara kortet + processorn ? ☺️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sidewinder_swe:

1500:- sista budet för min del kan komma och hämta ikväll redan

Skrivet av Tollen:

Intresserad av 2st minnen ev alla 4 men undrar om dem ovan budar på allt eller bara kortet + processorn ? ☺️

Är också lite osäker Det är lätt att tolka det som att man fortsatt buda på det initiala budet. Behövs det inget minne i Kvänum eller är det alltihopa du budar på @Sidwinder_swe.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk

jag bjuder på moderkort 2x minne moderkort + cpu beklagar för otydligt bud första gången jag använder köp/sälj på sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sidewinder_swe:

jag bjuder på moderkort 2x minne moderkort + cpu beklagar för otydligt bud första gången jag använder köp/sälj på sweclockers

Hej! Ingen fara. Vi har ju nått prisnivån jag höftade ihop, så jag är nöjd. Är inte intresserad av att dela upp grejerna mellan flera köpare bara för å mjölka till en pizza och några bärs - så grejerna är dina @Sidewinder_swe. Jag skickar PM.

Tack alla för visat intresse! Ha en go fredag!

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W