Speldator: Ryzen 5 2600X, 16 GB, GTX1080

Permalänk
Hedersmedlem

Speldator: Ryzen 5 2600X, 16 GB, GTX1080

Jag är på gång att sälja av min stationära spelburk då jag faktiskt aldrig spelar på den (p g a jobb, barn, konsoler, bärbar dator med GTX1060 ...). Det känns lite som kapitalförstöring att låta den åldras så funderar på att avyttra den till bättre behövande.

Specifikationer:

  • AMD Ryzen 5 2600X

  • ASUS ROG STRIX X470-F Gaming

  • Corsair Vengeance LPX Blue 16 GB 4x4 GB

  • NZXT Noctis 450 ROG

  • MSI GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB

  • SSD 960 Evo 250 GB

  • En gammal 1 TB Samsung HDD

  • Fractal Desine Integra M 650W PSU.

  • Windows 10 Home DVD + Windows 10 Pro OEM-nyckel (köpt online)

  • Corsair K70 LUX tangentbord

  • ASUS VG248QE 24" 144Hz /-skärm

Datorn är självklart ordentligt ihopbyggd och fungerar utan problem. De flesta delarna (CPU, minne, moderkort, chassi, grafikkort, skärm och möjligtvis något mer) är köpta på Webhallen och jag kan ta ut kvitton därifrån om önskas. Den örnögde noterar att ingen mus är listad eftersom musen jag använder är .... använd. Men jag kan skicka med någon mus vid behov. Har ett par äldre Logitech liggande.

Datorn har inte körts överklockad (varken GPU/CPU) och ärligt talat mest stått avstängd vilket är varför det nog är dags att avyttra (tills jag bygger en ny igen). Jag kommer återställa Windows 10 vid köpet så att köparen kan ställa in den igen.

Allt finns i Huddinge och jag kommer inte skicka denna då jag vill att köparen hämtar och därigenom kan se att allt fungerar. Utgångspris är 10000 kr eller bud. Håll buden i tråden här. Tanken är inte att dra ut på det utan försöka få klart en affär relativt snabbt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Om det blir intressant att sälja den i delar är jag intresserad av chassit, nätaggregatet, lagringen samt minnet.

Permalänk

Och jag är intresserad av tangentbordet ända som saknas i min corsair setup

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Lägger ett bud på 10.000 för allt + hämtar!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Magnuss0n:

Lägger ett bud på 10.000 för allt + hämtar!

Noterat. Återkommer under dagen.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Budar 5500 för burken utan GPU, Skärm och tangentbord.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjena!

Budar 10.500 för allt kan hämta när som.

Visa signatur

Datorn: i7-6700k@4.0ghz, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X,
Corsair RM750X 750W, Asus Z170-A, NZXT H440W NE, Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX, NZXT Kraken X61, WD Black SN750 1TB M.2, Samsung 850 EVO 250GB

Kringutrustning: Acer Predator XB271HUbmiprz , K70 LUX RGB, Logitech G Pro Wireless, SteelSeries Siberia 840

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av strikarn:

Tjena!

Budar 10.500 för allt kan hämta när som.

Tack för budet. Magnuss0n hade innan dig kommit överrens att komma över och hämta idag så han är först in line men om han ändrar sig idag så hör jag av mig.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com