Humble Bundle for Android 2

Permalänk
Medlem

Humble Bundle for Android 2

Nu är det dags för Humble Bundle 2:)

1:an för Android var kanon för surfplattor och nu har man köpt denna serie för 10$

Tycker själv att det är väldigt bra spel för den lilla slanten, och sen funkar en del av spelen till Steam med.

Sen kommer (har det alltid gjort förr) det något extra spel till Steam och Android, o det är ju inte fel:)

humblebundle

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Nu är det dags för Humble Bundle 2:)

1:an för Android var kanon för surfplattor och nu har man köpt denna serie för 10$

Tycker själv att det är väldigt bra spel för den lilla slanten, och sen funkar en del av spelen till Steam med.

Sen kommer (har det alltid gjort förr) det något extra spel till Steam och Android, o det är ju inte fel:)

humblebundle

Japp, riktigt nice.
Kan passa på att informera om deras Humble Bundle App. Den är riktigt smart gjord. Man kan länka ihop sitt köp med en speciell kod som gör att den vet vad man får ladda ner. Dessutom håller den koll på vad som ska uppdateras och vad som enheten har stöd för. Fortfarande i betastadie men den gör vad den ska.

Alla Humble Bundles är värda pengarna flera gånger om. Underbart format på det.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leedow:

Japp, riktigt nice.
Kan passa på att informera om deras Humble Bundle App. Den är riktigt smart gjord. Man kan länka ihop sitt köp med en speciell kod som gör att den vet vad man får ladda ner. Dessutom håller den koll på vad som ska uppdateras och vad som enheten har stöd för. Fortfarande i betastadie men den gör vad den ska.

Alla Humble Bundles är värda pengarna flera gånger om. Underbart format på det.

Får testa deras app:-)

Kan bara hålla med om att dom är värda pengarna flera gånger om:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Hedersmedlem

Har personligen bara spelat ett fåtal av de Humble Bundle-spel jag köpt, men jag brukar se det som ett tillfälle att skänka till EFF. Har av den anledningen köpt alla pack, förutom det när man bara kunde donera till Child's Play och amerikanska Röda korset eller vad det nu var.

Gjorde en snabbkoll:

  • VVVVVV

är det enda spelet som jag har spelat direkt genom de Humble Bundle-pack jag köpt. Dock så hade jag redan spelat klart

  • Braid

  • Crayon Physics Deluxe

  • Machinarium

  • Osmos

  • Samorost 2

  • World of Goo

innan jag köpte dem genom Humble Bundle.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

Nu tillkom Snuggle truck till HumbleBundle:)

Är ett steam spel det med kolla upp spelet på Steam

Verkar skoj

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊