Rösta fram SweClockers jullogga 2009

Permalänk
Medlem

Efter lite velande så föll min röst på nr.3.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk

3'an är ju helt klart den bästa.

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem

3an!!!!!!

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Inaktiv

Pepsifree (:

Permalänk
Medlem

Blev en röst på 3 här med.

Visa signatur

Flest teknikprylar när man dör vinner.

Permalänk

Jag går på barndomsminnen, får bli pikachu

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

Röstar på 3an.

1an var snyggast men jag tycker det är dags för en roligare logo UTAN granar i år.

Permalänk
Medlem

1an var snyggast clean look. så min röst går på 1an:D

Permalänk
Medlem

3:an solklart

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
SpelClockers

3an får min röst.

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

Alternativ 3 här.

Visa signatur

:: fisk

Permalänk
Avstängd

Pikachu

Permalänk
Medlem

Finalist 3.

Permalänk
Medlem

Pepsifree borde inte vinna i år igen, även om hans är väldigt bra. Men tycker pikachus bidrag var något vassare.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk

Måste säga att urvalet var ganska tråkigt. Vit bakgrund + pynt. Samma som alltid alltså...
De valda förslagen är ju inte alls dåliga, utan allihopa är riktigt bra!
Tycker bara att man borde ha med lite mer innovativa förslag i omröstningen, min känsla blir att swec stävjar innovation och utveckling.
Speciellt med valet av Pepsifrees logga, den är ju onekligen mycket snygg. Men ärligt talat är den förra årets vinnarlogga version 1.1 (Samma grund fast mer och större pynt) Är det riktigt meningen att man ska uppdatera sina loggor, inte testa nya grejer?

Exempelvis:

Från forumet "haha, bra idé! och skitsnyggt!
synd att den bryter mot reglerna "

Det tycker jag med! En riktigt snygg ide som faller på nån regel. (nog för att lite mer text kunde få vara kvar)

Pepsifree lekte lite med pepparkaka han med, men nej det bryter också mot reglerna?

Därför vill jag visa mina honorable mentions, alltså några bidrag som enligt mig förtjänar att i alla fall visas upp!

Denna är ju intressant, för den passar ju inte in på det sätt som redaktionen verkar föredra (vit bakgrund) men likafullt fungerar den på sidanTitta här

Här händer det ju grejer! Hoppas den inte föll pga snöbollen!?

Vore riktigt roligt om redaktionen gör en egen lista på de bidrag som var med i diskussionen så att säga, och publicerar på framsidan. Är alltid roligt att folk bara tittar på ens verk, i inlämningstråden är det ju inte så mycket andra personer än de som är med i tävlingen.

Tack för tävlingen! Hoppas ni kan ta med er lite av dessa synpunkter till nästa år!

Edit:
Min röst föll på nr1. För den är ju faktiskt riktigt fin

Permalänk

både 1an och 3an är riktigt fina men blir 1an här! GL

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D | PSU: Cooler Master 850w | MB: Asus Rampage II extreme| CPU: Intel I7 920 @ 4.0Ghz med Noctua NH-U12P | GPU: Asus Radeon HD7970 CrossFire | OCZ Vertex SSD 240gb + 3g lagring | Minnen: Corsair Dominator 6g 1600Mhz | Ljudkort: Creative X-Fi Titanium | Skärm: Dell U2311H x3 | Ljudsystem: Logitech Z-5500 & Sennheiser PC350 | Razer Deathadder + Lycosa

Permalänk
Medlem

Nr 3

mysiga små figurer..

Permalänk
Medlem

Finalist 1 - CG_Pikachu

Permalänk
Medlem

Lägger min röst på: Finalist 1 - CG_Pikachu

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem

Pikachu får min röst, jag gillar verkligen färgvalen, speciellt den julröda på COM, samt fint med tydlig för-, mellan- och bakgrund, samt lagom med pynt. Trean är mysigare, så mycket mycket mysigare att den blir för mysig
Alla tre var dock supersnygga!

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk

Absolut tvåan!

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Pepsifree får min röst!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

#1 helt klart!

Stilren som loggan är nu, inte alls för mycket julgrejjer mer är inte alltid bäst eller vad man säger!

Lycka till CG_Pikachu!!

Många kramar och julpussar ifrån Rawet

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

nummer 3 :)!

Permalänk
Medlem

Helt klart #1, stilren men ändå inte väldigt bra kombination

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z/Gen3 | Intel i7 2600K @ 4,6GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | Corsair Force GT 120GB SSD | Gigabyte GTX580 1,5GB | Silverstone TJ08-E | Corsair AX850 | Corsair H80 |

Permalänk

De gråa färgerna i 1an och 3an känns för mig rent ut sagt smutsiga, därtill är de båda lite för plottriga. 2an känns fräsch och stilren - solklar.

Men jag är visst i minoritet

Permalänk
Medlem

2 såg väldigt web 2.0 ut, så den fick min röst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nummer 1 får min röst

Permalänk
Medlem

Första är bara för "Vanlig", 3'an är mycket skönare.

Permalänk
Medlem