Permalänk

Grymm Dator FÖr SmÅ Pengar

Hejsan.... undrar om ni kan hjälpa mig att hitta lite delar till vettigt pris till mig...?

behöver moderkort 939
processor 939 (3200+ minst)
200 gb sata hdd

så billigtsom möjligt exl moms...!... plz help

har drunknat i värden av onlinebutiker.... suttit inne på den ena efter den andra .... finns ju *f i h e* miljarder av dem...

plz hjälp mig

mycket stort tack till er som kan hjälpa (Ps. hittat för under 3500.- .Ds)

Visa signatur

//-::[sGt. Klang]::-

Permalänk
Permalänk

buggy visar bara inc moms.... o vissa ställen kan man ej köpa exl moms... o d e exl moms jag är ute efter..... samt hälst samma sida så man slipper hämta ut sak för sak.... inte en och en.... så jävla cp om en pryl blir försenad då e man ju 100% handikappad

sida plz...... behöver ju inte vara svenska sidor.... bara det är billigare.... (+frakt och +ev skatt)

Visa signatur

//-::[sGt. Klang]::-

Permalänk

du betalar ju alltid momsen när du handlar, bara momsen är specad på kvittot. Sedan "kvittar" du utgående moms mot ingående i bokslutet. Ta priset gånger 0,8 så vet du vad det kostar utan moms. Alla butiker som riktar sig mot privatpersoner måste alltid visa priser inkl. moms eller tydligt visa att moms tillkommer. Jag har för mig att dustin har sidor utan moms men dom är inte direkt billigast.

//Andreas

Visa signatur

//Andreas

Permalänk

han kanske är företagare å köper utan moms

Visa signatur

Citera för lättare svar!
Main: Core i7 3820 3,6GHz @ Corsair H50 - Asus P9X79 - Corsair Vengance 4x4GB 1600mhz -
80GB Intel X25-M G2 - 240GB Corsair Force GS - 3TB HGST HDD - Corsair HX 1000W - Sapphire Radeon R9 290x Tri-X
NAS: Lagring: 6TB RaidZ - Backup: 3TB Raid 1 - FreeNAS 9.3 Uplink: Telia Fiber 100/100

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andyman_se
du betalar ju alltid momsen när du handlar, bara momsen är specad på kvittot. Sedan "kvittar" du utgående moms mot ingående i bokslutet. Ta priset gånger 0,8 så vet du vad det kostar utan moms. Alla butiker som riktar sig mot privatpersoner måste alltid visa priser inkl. moms eller tydligt visa att moms tillkommer. Jag har för mig att dustin har sidor utan moms men dom är inte direkt billigast.

//Andreas

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish Chef
han kanske är företagare å köper utan moms

Det var exakt det han förklarade.

Visa signatur
Permalänk

jo, det var det jag menade. Även om du är företagare så betalar du momsen när du handlar. Avdraget görs i efterhand.

Visa signatur

//Andreas