Rensning: chassi, moderkort, högtalare

Permalänk
Medlem

Rensning: chassi, moderkort, högtalare

Fractal Design Node chassi med orginal nätagg. Sitter två stycken Corsair 120mm blå led fläktar i också. Köpt som färdigbyggt sytsem, så kanske det saknas någon skruv jämfört med orginal men riser kabeln för GPU finns. 400.-

Biostar H110MHV3 moderkort, köpt för att ersätta ett kort som krånglade. Fick ordning på det andra kortet så det här är bara provkört, så som nytt i kartong med alla tillbehör. 6th/7th gen 1151, DDR3-minne. Är ett sånt här minimalistisk micro atx, dvs samma djup som mini itx men en extra 1x kortplats på bredden. 200.-

Asrock H310CM-HDV moderkort, var avsett att användas men köpte sedan ett annat för den CPUn. Så som ovan endast provkört, så som nytt i kartong med alla tillbehör. 8th/9th gen 1151, DDR4 minne. Storlek som föregående, litet micro atx.
350.-

Begagnat Asus P8P67 PRO med i7 2600K, IO-shield finns. Har nyligen provat att starta upp det och kört några timmar utan problem, men inga garantier om att allt fungerar 100%. 250.-

Parrot bluetoothhögtalare. Kan köras var för sig eller som par, fins line-in om man inte vill använda bluetooth. Fronterna har magnetfästen och det finns en touchkontroll för volym på kanten. Enskild strömmatning per högtalare (ingår). Som synes på bilden har diskanten på ena högtalaren blivt intryckt.
50.-

Finns även ett gammalt Corsair VS550, ifall någon behöver ett nätagg till något av moderkorten.

Har satt något slags riktpris, men tänker mig en kortare budgivning om det finns intresse. Säljer om jag tycker det är OK pris. Avhämtning premieras, har ingen låda till chassit så det skickas tyvärr inte.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400 plus frakt för node chassi inkl nätaggregat

Permalänk
Medlem

800 för 3 moderkorten samt nätagg + frakt

Permalänk
Medlem

hej kan intressav modert kort skriv200 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Intresserad av nätaggregatet. Börjar med 300 kr och hämtning.

Permalänk
Medlem

Köper och hämtar gärna Asrock H310CM-HDV.
Om den passar i Fractal design chassit. Har nämligen likadan.

Permalänk
Medlem

1000 +. frakt för allt

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

400 plus frakt för node chassi inkl nätaggregat

Hade inte tänkt skicka det, då jag inte har någon orginalkartong. Men är ingen intresserad av att hämta det så kan jag försöka kolla om jag kan hitta någon kartong som skulle fungera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAMIKIRI:

Köper och hämtar gärna Asrock H310CM-HDV.
Om den passar i Fractal design chassit. Har nämligen likadan.

Passar tyvärr inte i Node 202. Åtminstonde inte utan att man modiferar det genom att ta bort en stor del av plåten mellan moderkortet och gpu'n och byter till en flexibel riser. Omodifierat är det bara vanliga mini-itx som passar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tehTarik:

Passar tyvärr inte i Node 202. Åtminstonde inte utan att man modiferar det genom att ta bort en stor del av plåten mellan moderkortet och gpu'n och byter till en flexibel riser. Omodifierat är det bara vanliga mini-itx som passar.

Tack så mycket för snabb och schysst svar. Får fortsätta jaga ITX kort då. Lycka till med försäljningen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tehTarik:

Hade inte tänkt skicka det, då jag inte har någon orginalkartong. Men är ingen intresserad av att hämta det så kan jag försöka kolla om jag kan hitta någon kartong som skulle fungera.

Kanon i så fall

Permalänk

Parrot bluetoothhögtalare
100 + frakt

Permalänk
Medlem

Kan köpa node chassit idag för 500:-, hämtar.

Permalänk
Medlem

Asus mobo 200 + frakt

Permalänk
Medlem

Intresserad av Asrock H310CM-HDV om det finns kvar.