Powercolour Fighter RX 7800XT **NY + oöppnade

Permalänk
Medlem

Powercolour Fighter RX 7800XT **NY + oöppnade

Var hemma sjuk under dennna inet streamen förra veckan o click happy...tänkte de var ett 7900XT Då kästa jag en godgärnning tillbaka till SWEC fölket.

Först till kvärn för inköpspriset 6000+30kr till annonsen.

Hämtas bara i GBG under helgen med overkommelse eller åker den tillbaka på måndag.

p.s. ursäkta svengelska.

Har det.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Föresten, stryk ovan. Jag såg precis att det var ingen direkt skillnad mot mitt nuvarande 6800xt... Märkligt!

Permalänk
Medlem

Jag tar det gärna för 6030:-
Har någon timme till Göteborg, men det kan vi ta i PM utifall jag får köpa kortet för det priset. Antar du inte ville ha någon budgivning?

Visa signatur

Fractal Design R5 - Asus ROG Maximus XI Hero z390 - i7 9700k - MSI GTX 1080ti - EVGA Supernova G2 750W - Corsair Vengeance 32gb LP 3600MHz - Noctua NH-D15 - Acer Predator XB271HU - BenQXL2411Z

Permalänk
Medlem
Skrivet av L-stream:

Jag tar det gärna för 6030:-
Har någon timme till Göteborg, men det kan vi ta i PM utifall jag får köpa kortet för det priset. Antar du inte ville ha någon budgivning?

Hej, du få den om du vill så länge du kommer hämta innan måndagen, du är väl först. Skriva medelande bara o vi ta det därifrån.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av reeson:

Hej, du få den om du vill så länge du kommer hämta innan måndagen, du är väl först. Skriva medelande bara o vi ta det därifrån.

Skickat PM

Visa signatur

Fractal Design R5 - Asus ROG Maximus XI Hero z390 - i7 9700k - MSI GTX 1080ti - EVGA Supernova G2 750W - Corsair Vengeance 32gb LP 3600MHz - Noctua NH-D15 - Acer Predator XB271HU - BenQXL2411Z

Permalänk
Medlem

Kortet är nu tagit. Lämna upp annonsen tills det bli slutförd. 😊

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

Annonsen stängt. Tack Fredrik.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!