AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB

Permalänk

AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB

Skulle bygga en ny dator men kommer inte ha råd med allt i slutändan. Finns i Bromma för upphämtning. Går också att skicka med spårbar frakt. Köparen står för frakten (tänker schenker, dhl eller liknande billigt men spårbart). Ingen budgivning, utan jag begär bara det jag betalade hos Inet. Jag väljer själv vem jag säljer till där den som eventuellt kan hämta på plats har förtur då det är enklast.

Inköpspris 2999 kr (plus annonskostnad här 30 kr) samt ev frakt tillkommer om den inte kan hämtas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Taget. Kan hämta

Permalänk
Medlem

Jag tar den om inte ovanstående hämtar!

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Skrivet av DaydreamerVlad:

Taget. Kan hämta

OK som sagt hämtning blir ju bäst. Vi tar kontakt via DM antar jag, och kanske kan lösa det under helgen!

Permalänk
Medlem

Missa din annons men har en köpes annons ute just nu och beredd och betala 3300 + blocket paketet om du kan tänka dig att skicka varan.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk

Annonsen är avslutad