Torsdag klockan 21:00 – Webhallen gör extra-extra drops för SweClockers

Permalänk
Melding Plague

Torsdag klockan 21:00 – Webhallen gör extra-extra drops för SweClockers

Häng med på mer av Black Week och inte minst fler drops när Webhallen gästar SweClockers och bjuder in till exklusiv livesändning för alla medlemmar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kul o se hur dom står sig mot inet's drops..!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Testpilot

Blir en riktig uppersittarkväll på torsdag låter det som

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Pliind kommer vara saknad. :/ går rykten att han blivit OW2 SemiPro ist

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem

Innan vi Sweclockers fick grattis frakt av Inet brukade jag beställa de mesta från webhallen då jag kunde svänga förbi butiken o hämta saker på vägen hem. Nu när jag har flyttat är det grattis instabox från Inet som gäller. Har också haft många bra nördiga samtal på Ringön butiken över åren även om det var lite krånligt att besöka butiken. Vet ej vad han heter man han på Ringön var kung. Inet är först sen Webhallen. Jag hellre stöda Inet då dem verkligen försöka nå oss på SWEC med super kundservice, ganska bred utbud(i sverige) samt bra erbjudan. Skulle vara kul om Webhallen satsade lite mer än vad dem har gjort den sista 5-10 år.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

”Sponsras av Webhallen”. Tycker det har påtalats i flera trådar hur oengagerade de har varit att svara under lång tid. Men visst, kul att de är med och sponsrar.

Permalänk
Medlem

Hoppas på en kväll med drops på komponenter!

Inte pannlampor och annat som det alltid skrockas om när det ska önskas drops 😉

Permalänk
Medlem

Sry Webbhallen men ni får inga mer pengar av mig (Lv 17 Black)

Väntat på en vara nu i över 60 dagar, men Inet to the rescue och ett hett prisdrop igår.

Ps
Inte så att produkten ifråga varit slut i andra butiker lr komplett heller för den delen.

Visa signatur

Moderkort: Asus P9X79 Processor: I7 4930K @ 4,6 GHz 6C/6HT Kylning: Corsair H100 Minne: 32Gb Corsair Dominator Platinum Grafik: Asus Strix RTX 3080 OC Lagring: Samsung 860 EVO 500Gb (OS) Samsung EVO 870 1Tb, Samsung 840 EVO 250Gb + WD Black 1Tb Nätagg: Corsair HX 850w Chassie: Corsair Obsidian 650D Skärm: Dell U2713 @ 2560 X 1440 2 X Dell U2410 @ 1920x1200 OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

Pliind kommer vara saknad. :/ går rykten att han blivit OW2 SemiPro ist

Det stämmer bra det <3

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem

blivit mindre och mindre handla hos webhallen (lv 16 white) sen dom stängde butiken på Väla i Helsingborg. nu blir det netonnet istället där man kan hämta direkt och dom har ofta en hundralapp billigare dessutom.

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viceroy:

”Sponsras av Webhallen”. Tycker det har påtalats i flera trådar hur oengagerade de har varit att svara under lång tid. Men visst, kul att de är med och sponsrar.

Har aldrig haft problem med Webhallen, eller någon annan butik heller för den delen.
Ett hett tips för alla som hamnar i bråk om returer, garanti eller annat - lära sig komminucera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av psobject:

Har aldrig haft problem med Webhallen, eller någon annan butik heller för den delen.
Ett hett tips för alla som hamnar i bråk om returer, garanti eller annat - lära sig komminucera.

Så fint.

Permalänk
Medlem

Inets livesändning igår bjöd på trevliga fynd, så förväntningarna är höga!

Permalänk
Medlem

Bra med fler chanser för folk att köpa prylar.

Kör gärna en stream med bra tempo och inte evighetlång med mer utfyllnad. Samt fasta tider för drops och inget krav på konto hos Fb/Yt/Ig för att tävla.

Sen skulle ju Webhallen, som har ett mer väletablerat medlemssystem kunna ställa krav på medlemsnivå (hyfsat hög).
Det skapar ett större incitament att handla där för att då också kunna ta del av bättre erbjudanden.
För frånsett att man kan skapa en snyggare avatar så är ju medlemsförmånerna i stort sett samma som man redan har som standard på Inet.

Permalänk
Medlem

Och Inet kör megaklick samma kväll! Kommer bli mycket uppesittande närmaste dagarna!

Första gången lite hype för BF på flera år!

Permalänk
Medlem

Hoppas på komponenter och relevant kringutrustning och inget trams.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av D.:

Bra med fler chanser för folk att köpa prylar.

Kör gärna en stream med bra tempo och inte evighetlång med mer utfyllnad. Samt fasta tider för drops och inget krav på konto hos Fb/Yt/Ig för att tävla.

Sen skulle ju Webhallen, som har ett mer väletablerat medlemssystem kunna ställa krav på medlemsnivå (hyfsat hög).
Det skapar ett större incitament att handla där för att då också kunna ta del av bättre erbjudanden.
För frånsett att man kan skapa en snyggare avatar så är ju medlemsförmånerna i stort sett samma som man redan har som standard på Inet.

Jag skulle iallafall inte bli extra köpsugen av att bli utelåst från reor för att jag inte haft lust att återställa mitt lösenord och istället betalat som gäst ibland.

Blir kul med stream, även om det inte brukar vara erbjudanden på det jag är ute efter så uppskattas det!

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

Då jag slutar jobbet 21.30 hade det varit väldigt snällt om drops kommer 21.40 eller efter så man hinner hem.

Missa Ryzen 7 5800X3D hos inet pga tiden.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Hoppas på 5800x3d för 1990kr då.
Ska bli kul

Visa signatur

Asus Tuf Gaming X670E-Plus - Amd 7800X3D Noctua D15 Chromax Black - Corsair 6400MHz cl30 - Msi 4080S Suprim X - Asus Rog Thor 850W 80+ Platinum - Sound Blaster AE-9 - Asus 26.5" ROG Swift PG27AQDM OLED 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Då jag slutar jobbet 21.30 hade det varit väldigt snällt om drops kommer 21.40 eller efter så man hinner hem.

Missa Ryzen 7 5800X3D hos inet pga tiden.

De hade 50st, de var slutsålda på 30 sekunder. Det är inte säkert att du hade fått en

Permalänk
Medlem
Skrivet av Näbbdjuret:

Hoppas på komponenter och relevant kringutrustning och inget trams.

Tar den feedbacken personligt för min tandborste i fjol :'(

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av pine-orange:

De hade 50st, de var slutsålda på 30 sekunder. Det är inte säkert att du hade fått en

Kan hålla med dig om detta och när jag kollar Webhallen lager på denna produkt så har dom inte dom i lager nu och inte heller 7800X3D men där väntar dom iallafall in lagersaldo men inte lust och byta moderkort och ramminnen nu också och AM5 Mitx är riktigt dyrt jämfört med AM4

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk

droppar dem länken på swec eller är det youtube som gäller? fattade inte sist med inet vart helt förvirrad..

Permalänk
Medlem

Perfekt med senare tid för oss med familj / småbarn

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av WitchDoctor91:

droppar dem länken på swec eller är det youtube som gäller? fattade inte sist med inet vart helt förvirrad..

Länk och rabattkoder kommer i streamen, så det gäller att hänga med.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Ser att Webhallen sålt slut på alla Standard edition av Ps5 förutom med Fc24 så hade väll varit smart och sälja ut dessa innan Slim konsollen lanseras inom några veckors tid om man googlar lite. Tydligen har en butik i Tyskland sålt Slim med lagersaldo men antar att dom sålde slut fort 549€ var priset.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Inaktiv

Snälla, INGA mer 5800x3d CPU på rea. Ser dem överallt. Sänk istället priset på de tyngre CPUn och GPUs, såsom 7800x3d, 7950x3d, i9-13900k, i7-13700k. På GPU sidan 4090 & 4080 rtx och 7900 xtx.

Permalänk
Medlem

Ser gärna ett 4080 som blir sista komponenten och sedan ett G915 TKL för att runda av kringsutrustningen.

Permalänk
Medlem

Missade med 5800X3D på inet hoppas på revansch nu:)

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Eftersom inet inte levererade på grafikkortsfronten hoppas jag på ett TUF 4080. Eller 4090 för vidrigt bra pris.

Visa signatur

Tofu bud