Permalänk
Skrivet av malmstone:

Mitt bud på 15700 står kvar, hämtar inkl kvittot

Tack för bud men till hänsyn att priset på strix korten gått upp till 27k i butik kommer jag inte släppa det under 20k framöver om inte det går tillbaka till 25k som tidigare.

Permalänk
Skrivet av RsSpelensMakt:

Som nämt utför inte återförsäljaren garantiärenden till andrahands ägare oavsett i mitt fall så kvitto hade inte hjälpt om eg. Asus vägrar vara till hjälp. Om Asus utför garantiärenden men behöver kvitton går det att lösa, jag har som sagr kvittot men ser inga skäl att dela ett dokument som har blandade personliga uppgifter som sista siffror på bank kortet osv.

Jag var genuint intresserad att köpa kortet innan diskussionen om kvittot dök upp.

Har personligen aldrig hört talas om någon som i princip vägrar skicka med kvitto vid köp och de fyra sista siffrorna är ju alltid med på kvitto om du betalat med kort.

Du kommer få svårt att sälja utan kvitto, kan jag säga redan nu men lycka till

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Skrivet av RsSpelensMakt:

Tack för bud men till hänsyn att priset på strix korten gått upp till 27k i butik kommer jag inte släppa det under 20k framöver om inte det går tillbaka till 25k som tidigare.

Så du tror du får mer bet för att det gått upp i pris lite i butik. Nah du kommer få sitta på det kortet till det priset. Lycka till

Permalänk
Skrivet av fieskmask:

Jag var genuint intresserad att köpa kortet innan diskussionen om kvittot dök upp.

Har personligen aldrig hört talas om någon som i princip vägrar skicka med kvitto vid köp och de fyra sista siffrorna är ju alltid med på kvitto om du betalat med kort.

Du kommer få svårt att sälja utan kvitto, kan jag säga redan nu men lycka till

Tack detsamma🙏

Permalänk
Skrivet av malmstone:

Så du tror du får mer bet för att det gått upp i pris lite i butik. Nah du kommer få sitta på det kortet till det priset. Lycka till

Självklart ska jag ha mer betalt om butikerna tar mer betalt☠️

Permalänk
Skrivet av RsSpelensMakt:

inkluderar kvittot då det verkar vara dealbreaker för många.

För att klargöra kommer jag ge kvittot vid köp ^

Permalänk
Medlem
Skrivet av RsSpelensMakt:

För att klargöra kommer jag ge kvittot vid köp ^

Tror dealbreakern här är nog ett orimligt högt pris😎

Permalänk
Skrivet av Maniak01:

Tror dealbreakern här är nog ett orimligt högt pris😎

Hur är 20k orimligt för 1 månad gammalt kort när nytt kostar 27k?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RsSpelensMakt:

Hur är 20k orimligt för 1 månad gammalt kort när nytt kostar 27k?

För att det inte spelar någon roll om det är 2 år gammalt eller 1 månad gammalt när hårdvara har så pass bra garanti oavsett. Är det begagnat så är det begagnat, du har dessutom inte varit en flexibel säljare vilket nog drar ner priset med mer kapital än vad köpdatum ger.

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

22k direkt från Nvidia, dröm vidare grabben om 27k Inte värt att köpa ditt utan garanti.

Permalänk

Nytt bud 15k. Jag kan hämta imorgon eftermiddag.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Jag har rensat lite i tråden. Mycket sandlådetjafs.

Säljaren säljer kortet på sina premisser, sedan behöver det självklart inte finnas några köpare till dessa. Men om du inte är en köpare så låt bliratt ge dig in och knafsa. Vi moderatorer har annat att göra lördag kväll än att hantera sandlådebråk.

/Mod

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Hej, är detta "Gaming" eller "Gaming OC" versionen?

Visa signatur

Monitor Acer Predator XB273UGX & ASUS ROG Swift PG279Q
Chassi Fractal Design Define 7 MB ASUS ROG Maximus Z790 HERO CPU Intel Core i9-13900KS (w/ TG Contact Frame) CPU-COOL ASUS Ryuo III (w/ Noctua NF-A12x15) GPU ASUS GeForce RTX 4090 24GB ROG Strix Gaming OC RAM Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 6200MHz 2x16GB SSD Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung 860 PRO 4TB PSU Corsair AX1200i

Permalänk
Skrivet av Forwin:

Hej, är detta "Gaming" eller "Gaming OC" versionen?

Hej, det är OC varianten.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 17 000 kr + hämtar upp
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Monitor Acer Predator XB273UGX & ASUS ROG Swift PG279Q
Chassi Fractal Design Define 7 MB ASUS ROG Maximus Z790 HERO CPU Intel Core i9-13900KS (w/ TG Contact Frame) CPU-COOL ASUS Ryuo III (w/ Noctua NF-A12x15) GPU ASUS GeForce RTX 4090 24GB ROG Strix Gaming OC RAM Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 6200MHz 2x16GB SSD Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung 860 PRO 4TB PSU Corsair AX1200i