Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Yeah, jag kommer få äta upp det där rätt länge va? Som sagt, tar åt mig och ska se till att ändra på mitt bemötande i framtiden. Onödigt att vara oskön när man kan vara skön, liksom.

Kan dock inte hålla med om det som skrivs om feedback dock. Flera förslag har lyfts och diskuterats i högre instans Vissa saker är helt enkelt enklare att implementera en andra, typ att lägga till prestandaindex i toppen är förhållandevis enkelt medan att forma om sökfunktionen är ett större och mer tidskrävande projekt. Större saker händer och kommer presenteras ordentligt i sinom tid.

Jag menar verkligen inte att det är lätta saker att leka med, men oroväckande mångas bild av senaste tiden är liknande och samstämmiga

Vad man gör åt det är såklart en annan fråga, och inte lätt när man byter personal och förlorar kompetens

Men ditt bemötande av inläggen i tråden lämnade en del att önska, det kan nog många hålla med om

Kanske finns det inte så mycket mer att göra än det som redan görs, kanske är det mer på gång som är svårt att prata om, eller så är den här branchen med entusiast-sidor lite på nedgång… jag vet verkligen inte

Jag bara hoppas att sidan och forumet överlever. Det är lite av ett unikum, åtminstone på den svenska delen av internet. Kanske är det urvattnade som många pratar om sättet som sidan behöver göra för att överleva, då får det väl vara så

Helt klart är att hårdvarumarknaden har ändrats en hel del senaste åren. Kanske man får göra andra typer av djupdyk och innehåll? Jämförande analys av olika RGB-system? Marknadskoll på SFF eller vilka vita komponenter som finns för temabyggen?

Sättet man sticker ut är ju sällan 50MHz högre än grannen eller hembyggda kvävekylare, snarare är det snyggt moddade och snyggt sammansatta system. Och en hel del är resterande delar, matchande kringutrustning, moddade tangentbord och custom-byggen där, eller vilka stolar

Sen är det såklart frågan om vilken marknad som finns för denna typ av artikel och om det skulle gå runt. Jag har ingen aning. Hoppas det bara är en högljudd minoritet som syns här, kanske är entusiasterna inte längre den enda målgruppen

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

... Helt klart är att hårdvarumarknaden har ändrats en hel del senaste åren. Kanske man får göra andra typer av djupdyk och innehåll? Jämförande analys av olika RGB-system? Marknadskoll på SFF eller vilka vita komponenter som finns för temabyggen? ...

"Jämförande analys av olika RGB-system" är nog det enda som helt kan skrämma iväg mig från Sweclockers!

Men annars har du så klart rätt. Sweclockers måste satsa på den typ av innehåll som läsarna vill läsa vilket inte nödvändigtvis är vad de säger sig vilja läsa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonaz_81a:

"Jämförande analys av olika RGB-system" är nog det enda som helt kan skrämma iväg mig från Sweclockers!

Varför? Det skulle ju vara ett intressant test att jämföra olika RGB-standarder mot varandra. Främst användarvänlighet och hur mycket prestanda deras olika styrprogram tar.

Permalänk

Förut utvecklades tekniken snabbt och det fanns utrymme för överklockning och effektivisering. Nu är allt dyrt och lika bra som 6 år gamla saker så hela grejen med Sweclockers är borta. Det gör att de som höll till här och engagerade sig 1. inte längre håller till här och/eller 2. är bittra. Jag är nr 2. t.ex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonaz_81a:

"Jämförande analys av olika RGB-system" är nog det enda som helt kan skrämma iväg mig från Sweclockers!

Men annars har du så klart rätt. Sweclockers måste satsa på den typ av innehåll som läsarna vill läsa vilket inte nödvändigtvis är vad de säger sig vilja läsa.

Jag försökte mer peka på vad som gör hemmabyggen mer intressanta idag till skillnad mot förr, då kommer saker som belysning, kabelmoddar, färger, verktyg, 3d-printers, … allt som kan få ditt bygge att sticka ut och visa vem du är

Det är inte bara prestanda per krona längre, eller fps hit och dit. Finns många fler subjektiva värden och preferenser

Jag försöker mest öppna upp för nya förslag, förstår att det inte passar alla. Jag har aldrig haft en RGB-fläkt ens, så har inget mer än akademiskt intresse i det ämnet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyllbert:

Varför? Det skulle ju vara ett intressant test att jämföra olika RGB-standarder mot varandra. Främst användarvänlighet och hur mycket prestanda deras olika styrprogram tar.

Om vi bortser från det faktum att smilyn nog kunde vara en ledtråd att det inte var 100% allvarligt menat så tror jag att det i alla fall till en viss del är en generationsfråga. Jag sysslar inte med My Little Pony eller klär ut mig till spelfigurer heller men jag sysslar med annat barnsligt larv.

Var och en blir salig på sin fason helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Jag är nog egentligen rätt nöjd med vad jag tyckte till om tidigare i tråden. Är ungefär lika som jag tycker då som nu idag. Kan också hålla med i om en del av den kritik som kommer men förutsättningarna är ju andra idag än förr. Förutsätter att skribenterna gör det de kan och får göra.

Också tacksamt att tråden får vara kvar och att användarna får vara vad jag kan se relativt ofiltrerade. Bra med en ändå ganska öppen och tillåtande diskussion där jag hoppas de flesta som har någon åsikt åt något håll faktiskt känner att de både vill och får/vågar säga som de tycker och känner. Utan användarna faller trots allt sidan.

Och överlag intressant att följa tråden. På många vis en av forumets kanske intressantaste och viktigaste trådar vi har.

Ville nog mest bara få det sagt. Vet inte om det behövdes men börjar fastna mer i tankarna på äldre (tankspridda?) dagar.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med swec, det kunde vara en nyhet.
Det var fredagspaneler, träffar på olika ställen och jäkla hålligång från swecs sida.
Men nu, ingenting. Nyhet om vad som händer på swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunix:

Vad har hänt med swec, det kunde vara en nyhet.
Det var fredagspaneler, träffar på olika ställen och jäkla hålligång från swecs sida.
Men nu, ingenting. Nyhet om vad som händer på swec!

Näe, men med tanke på hur man bemöter sina medlemmar så skiter man nog i det mesta nuförtiden.

Med tanke på Enviros nonchalanta svar tidigare som det inte heller kommit någon ursäkt för - när allt man tar upp anses vara påhitt och blasphemy enligt honom så är det tydligt vart riktningen är, att han sen laddar de svaren med härskarteknik och nedsättande ton gör ju inte saken bättre, mest sorglig.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Många av de gamla rävarna på redaktionen har ju försvunnit, så det är inte så konstigt att Sweclockers har förändrats. Varför dom flytt är en annan fråga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Många av de gamla rävarna på redaktionen har ju försvunnit, så det är inte så konstigt att Sweclockers har förändrats. Varför dom flytt är en annan fråga.

Jag gissar att det handlar om ekonomi. Men det är lite konstigt att det är så tyst från ledningen.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Näe, men med tanke på hur man bemöter sina medlemmar så skiter man nog i det mesta nuförtiden.

Med tanke på Enviros nonchalanta svar tidigare som det inte heller kommit någon ursäkt för - när allt man tar upp anses vara påhitt och blasphemy enligt honom så är det tydligt vart riktningen är, att han sen laddar de svaren med härskarteknik och nedsättande ton gör ju inte saken bättre, mest sorglig.

Nu är du bara långsint, move on.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sysop:

Nu är du bara långsint, move on.

Skulle jag inte kalla det, öppna ögonen.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Skulle jag inte kalla det, öppna ögonen.

En vis man sa en gång "If nobody hates you, you're doing something wrong."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Skulle jag inte kalla det, öppna ögonen.

Han svara att han drog tillbaka sina haha. Move on.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av pine-orange:

En vis man sa en gång "If nobody hates you, you're doing something wrong."

Så är det.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Han svara att han drog tillbaka sina haha. Move on.

Eller så inser man att han cashade ut när han sålde till Geeks. Jämför Swec nu och innan det såldes. Stor skillnad.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Eller så inser man att han cashade ut när han sålde till Geeks. Jämför Swec nu och innan det såldes. Stor skillnad.

Tycker jag inte. Tiden och världen vi lever i idag har gjort större skillnad.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Med tanke på de dramatiska nedskärningar som flera mediekoncerner tvingats till på senaste tiden som en följd av minskade reklamintäkter (TV4 Media och Stampen är några som är aktuella just nu), så är det inte långsökt att tänka sig att Geeks också lider av samma grundproblem. Det klagas mycket i forumet på att det blir mer och mer sponsrade artiklar, samarbeten, sponsrade quizar och mer aggressiv reklam på sidorna. Det är nog ett symtom på den underliggande sjukdomen, dålig lönsamhet. Nu spekulerar jag bara, för jag har ingen insikt alls i ekonomin här. Offentliga uppgifter sträcker sig bara till slutet av förra året, 2022. Men det ska mycket till för att klara sig undan reklamkatastrofen som pågår.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Eller så inser man att han cashade ut när han sålde till Geeks. Jämför Swec nu och innan det såldes. Stor skillnad.

Förstår inte varför du citerar mitt inlägg? André har inte ägt och sålt Sweclockers.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Eller så inser man att han cashade ut när han sålde till Geeks. Jämför Swec nu och innan det såldes. Stor skillnad.

Du verkar ha fått en och troligen flera saker om bakfoten.

Permalänk
Skrivet av medbor:

Jag menar verkligen inte att det är lätta saker att leka med, men oroväckande mångas bild av senaste tiden är liknande och samstämmiga

Vad man gör åt det är såklart en annan fråga, och inte lätt när man byter personal och förlorar kompetens

Men ditt bemötande av inläggen i tråden lämnade en del att önska, det kan nog många hålla med om

Kanske finns det inte så mycket mer att göra än det som redan görs, kanske är det mer på gång som är svårt att prata om, eller så är den här branchen med entusiast-sidor lite på nedgång… jag vet verkligen inte

Jag bara hoppas att sidan och forumet överlever. Det är lite av ett unikum, åtminstone på den svenska delen av internet. Kanske är det urvattnade som många pratar om sättet som sidan behöver göra för att överleva, då får det väl vara så

Helt klart är att hårdvarumarknaden har ändrats en hel del senaste åren. Kanske man får göra andra typer av djupdyk och innehåll? Jämförande analys av olika RGB-system? Marknadskoll på SFF eller vilka vita komponenter som finns för temabyggen?

Sättet man sticker ut är ju sällan 50MHz högre än grannen eller hembyggda kvävekylare, snarare är det snyggt moddade och snyggt sammansatta system. Och en hel del är resterande delar, matchande kringutrustning, moddade tangentbord och custom-byggen där, eller vilka stolar

Sen är det såklart frågan om vilken marknad som finns för denna typ av artikel och om det skulle gå runt. Jag har ingen aning. Hoppas det bara är en högljudd minoritet som syns här, kanske är entusiasterna inte längre den enda målgruppen

Är definitivt en högljudd minoritet. Då och då man väldigt sällan kommer de med sina klagande inlägg om att det inte längre går att klocka cpu:n så man får 50% bättre prestanda som på Celeron 300A eller Duron tiden.

Hade dock velat se lite mer möss och tangentbordstester och Kenneth var duktig på den biten men gissar att det är slut med den biten och är okej. Också Tomas aka Laxpuddings skärmtester.

Skrivet av cyklonen:

Med tanke på de dramatiska nedskärningar som flera mediekoncerner tvingats till på senaste tiden som en följd av minskade reklamintäkter (TV4 Media och Stampen är några som är aktuella just nu), så är det inte långsökt att tänka sig att Geeks också lider av samma grundproblem. Det klagas mycket i forumet på att det blir mer och mer sponsrade artiklar, samarbeten, sponsrade quizar och mer aggressiv reklam på sidorna. Det är nog ett symtom på den underliggande sjukdomen, dålig lönsamhet. Nu spekulerar jag bara, för jag har ingen insikt alls i ekonomin här. Offentliga uppgifter sträcker sig bara till slutet av förra året, 2022. Men det ska mycket till för att klara sig undan reklamkatastrofen som pågår.

Testpilottesterna är tyvärr inget varit väldigt intresserad av. Fördelen med att sweclockers gör testerna är att de får en stor grund att bygga testerna på och ge sina personliga åsikter. De olika testpilotrecensionerna har inte alls samma möjlighet att göra på det viset.

Skrivet av cyklonen:

Med tanke på de dramatiska nedskärningar som flera mediekoncerner tvingats till på senaste tiden som en följd av minskade reklamintäkter (TV4 Media och Stampen är några som är aktuella just nu), så är det inte långsökt att tänka sig att Geeks också lider av samma grundproblem. Det klagas mycket i forumet på att det blir mer och mer sponsrade artiklar, samarbeten, sponsrade quizar och mer aggressiv reklam på sidorna. Det är nog ett symtom på den underliggande sjukdomen, dålig lönsamhet. Nu spekulerar jag bara, för jag har ingen insikt alls i ekonomin här. Offentliga uppgifter sträcker sig bara till slutet av förra året, 2022. Men det ska mycket till för att klara sig undan reklamkatastrofen som pågår.

Vilken reklamkatastrof?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Eller så inser man att han cashade ut när han sålde till Geeks. Jämför Swec nu och innan det såldes. Stor skillnad.

Hur menar du? Edin är fortfarande majoritetsägare.

Permalänk
Skrivet av cyklonen:

Jag gissar att det handlar om ekonomi. Men det är lite konstigt att det är så tyst från ledningen.

Fast det är väl inte så konstigt egentligen, om "geekz" annonserar ut att de kommer casha ut och i stort sett sluta med kvalitets-originalinnehåll som tester och fredagspanelen och istället göra random blogginlägg och quiz om frukostmat och länka till youtubers så hade ju folk blivit upprörda och lämnat sidan. Nu är det många även i denna tråd som sitter och väntar på att sweclockers ska göra en comeback, dvs. de behåller en stor del av besökarna trots att de avvecklat det mesta.

Till viss del finns det inte lika mycket att diskutera kring hårdvara längre då processorerna överklockar sig själv nuförtiden men jag tror att det mest handlar om att tjäna snabba pengar på en användarbas som byggts upp över många år. Tråkigt, men det var kul så länge det varade

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Förstår inte varför du citerar mitt inlägg? André har inte ägt och sålt Sweclockers.

Skrivet av ztenlund:

Du verkar ha fått en och troligen flera saker om bakfoten.

Skrivet av SUMITOMO:

Hur menar du? Edin är fortfarande majoritetsägare.

Menade inte specifikt om André utan allmänhet.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av siglolmic:

Fast det är väl inte så konstigt egentligen, om "geekz" annonserar ut att de kommer casha ut och i stort sett sluta med kvalitets-originalinnehåll som tester och fredagspanelen och istället göra random blogginlägg och quiz om frukostmat och länka till youtubers så hade ju folk blivit upprörda och lämnat sidan. Nu är det många även i denna tråd som sitter och väntar på att sweclockers ska göra en comeback, dvs. de behåller en stor del av besökarna trots att de avvecklat det mesta.

Till viss del finns det inte lika mycket att diskutera kring hårdvara längre då processorerna överklockar sig själv nuförtiden men jag tror att det mest handlar om att tjäna snabba pengar på en användarbas som byggts upp över många år. Tråkigt, men det var kul så länge det varade

Sedan har ju demografin på SweClockers förändrats sedan back-in-the-day. Det känns som att det har tillkommit många som är allmänt intresserade av att köpa teknik, eller vill ha en dator som klarar alla spel med extra allt och som är "framtidssäker", och vill hänga på ett forum som har ett rykte om sig att medlemmarna är väldigt insatta. Då är det ju tacksamt att skapa helgsnackstrådar om vad man har för färg på sin mus, eller länka till sådana trådar på forumet.

Det är väl en helt naturlig utveckling när intresset för datorer sprider sig, och inget fel i sig. Sedan innebär det ju en identitetskris för de medlemmar som varit med länge och inte hittat andra forum som är mer fördjupade i det tekniska.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Nya tider råder och dessutom är faktiskt denna sida ett stort företag numer och inte en site med några sammansvetsade nördar som möttes på en parkbänk som förr.

Marknaden har även den ändrats, rätt få som klockar då systemen gör det bättre än man själv gör, visst man kan gå in och peta lite men inte mycket mer. Dessutom sköts det mesta av sig själv i övrigt också, förut fick man mecka mer med silver färg för att övervolta eller klocka och göra egna lösningar för kylning och lite allt möjligt för att få saker att lira men i dag så det bara "just works" som man säger. Bekvämt men tråkigt. var det autoexe filen hette där man fick skriva in drivers som skulle laddas vid uppstart, det var tider det.

Jag själv har övergått till gamla bilar allt mer(några har säkert sett mina saab bilder ). Där är det fortfarande en upptäckresa i det mesta man gör och väldigt lite info finns att hämta så man får helt enkelt använda hjärnan för att lösa problem själv. I vinter ska jag tex ge mig på startspärren som har ca 20 kolsvarta omärkta sladdar ut som sprider sig som en infektion i hela elsystemet och det finns INGEN info om det då bolaget konkade sedan länge och det är säkert inget man går ut med heller för den delen.
i data världen idag finns det knappt något sådant.

Jag hänger med här lite ändå och hjälper till eller försöker och kollar lite nyheter men det är knappast som det var förut när man var här 24/7 nästan konstant.

Dessutom går det segt i hårvaruvärlden och priserna har verkligen skenat på toppgrejerna.

Sedan har vi alla som försvunnit också, är väll i princip bara ett par kvar som var med från början?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Testpilottesterna är tyvärr inget varit väldigt intresserad av. Fördelen med att sweclockers gör testerna är att de får en stor grund att bygga testerna på och ge sina personliga åsikter. De olika testpilotrecensionerna har inte alls samma möjlighet att göra på det viset.

Du citerar mig här, men svarar på nåt helt annat...

Skrivet av Dinkefing:

Vilken reklamkatastrof?

Reklamintäkter generellt minskar kraftigt sen en tid.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

vem/vilka äger/sitter i ledningen på swec?

Man har vart med ett bra tag här.. håller med om att testerna är färre, nyhets innehållet är helt klart urlakat och färre egna djupdykningar.

Kan de va något att man kan bli "VIP" och en liten donnation om det handlar om pengar?

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Medlem
Skrivet av atego:

vem/vilka äger/sitter i ledningen på swec?

Man har vart med ett bra tag här.. håller med om att testerna är färre, nyhets innehållet är helt klart urlakat och färre egna djupdykningar.

Kan de va något att man kan bli "VIP" och en liten donnation om det handlar om pengar?

SweC har ingen egen styrelse utan det är Geeks AB som är företaget.
Per Molander är dock tf chefredaktör.
https://www.sweclockers.com/info/redaktion

Här har du styrelsen i Geeks AB
https://www.allabolag.se/5566720131/befattningar

Anställda: https://www.geeks.se/rorelsen-geeks/