Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av SopAns:

Kostade 12990/12490 men produkt på köpet nyligen och man är tvungen att lämna recencion för att få "gratis" prylen därav mängden recensioner. Köpte en för 12490 och är nöjd med det priset. 10+ på lager på power kommer nog ryka snabbt.

Dom har tagit bort bilden att där ingår en produkt när du köper denna soundbar. Står nu istället "öppnings deal"?
gäller det fortfarande med produkt på köpet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Jag och sambon funderar på att slå till på soundbaren.

Vi ska snart flytta till Brf och vårt nuvarande hemmabio system är inte lämpligt i en brf samt tar mycket plats. Dessutom har vi funderat på en dammsugare.

Känns som att vi aldrig kommer få en bättre deal än denna.

Hur har ni städat hittills?
(jag hittar ut själv...)

Hur som helst, lycka till med soundbaren!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800x3d | Asus Strix X670E-F | G.Skill DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30 | RTX 4090 TUF | Sound Blaster AE-7 | WD SN850x 4TB | Corsair HX1500i | NZXT H7 Flow | Logitech G915 TKL | G502 X Lightspeed | LG 42" C2 OLED | Logitech Z-5500 | Epos H6Pro | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av tronix79:

Dom har tagit bort bilden att där ingår en produkt när du köper denna soundbar. Står nu istället "öppnings deal"?
gäller det fortfarande med produkt på köpet?

Det ska fortfarande gälla. Power är med i kampanjen och gäller till 15/10. Finns ingen klausul för lågt pris.

Permalänk
Medlem

Jättekö utanför Power i Malmö. Hoppas inte alla är ute efter Samsung Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SopAns:

Det ska fortfarande gälla. Power är med i kampanjen och gäller till 15/10. Finns ingen klausul för lågt pris.

Det står i villkoren att man inte kan kombinera det med andra erbjudanden, så tekniskt sett skulle de kunna neka. Jag med flera har dock nyttjat det tillsammans med andra erbjudanden utan problem.

Permalänk

Ingen hdmi 2.1 i soundbaren. Påverkar detta något om man har tv med 2.1?

Permalänk
Medlem
Skrivet av baseballigan:

Ingen hdmi 2.1 i soundbaren. Påverkar detta något om man har tv med 2.1?

Det är inga portar in som är 2.1 men porten mellan TV och Soundbar har stöd för eARC vilket är det viktigaste.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk

Är denna dator prisvärd: https://www.power.se/datorer/datorer/stationar-dator/hp-omen-...

Eller finns det bättre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnJoker:

Det står i villkoren att man inte kan kombinera det med andra erbjudanden, så tekniskt sett skulle de kunna neka. Jag med flera har dock nyttjat det tillsammans med andra erbjudanden utan problem.

Väldigt vagt villkor. Brukar väl menas andra koder som studentrabatt och liknande.

Permalänk
Medlem

Lyckades få iväg en beställning på soundbaren! Nu känner man sig lyckligt lottad 🤩

Permalänk
Medlem

Min order för soundbaren verkar ha gått igenom

Men man tror det väl först när den levererats.

Stavning
Permalänk
Medlem

Verkar som jag lyckades få en soundbar😊

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Gick smidigt här med, trodde på en totalcrash av hela siten alá Elgiganten och Black Friday!

Permalänk
Medlem

Samma här, blir en fin present till föräldrarna x)

Permalänk

Gäller kampanjen fortfarande även om dem tog bort texten från soundbaren?

Permalänk
Medlem

Konstigt, verkar fortfarande finnas kvar. Airtagsen försvann samma sekund kl slog 10 nästan

Permalänk
Medlem

La reservation på soundbaren i butik. Var inga problem.
Får se om jag vill ha eller inte. Känns som ett jäkla kladd o få paddan o sen sälja den hm.

Problemet är väl att det kom upp fel så klickade fler gånger. Så fått Mail om 3 olika orders nu

Permalänk
Medlem

Fick också en! Stog dock leverans 1/11, och man måste ju registrera kampanjen 7/11. Hoppas det kommer i tid, och hoppas dem godkänner den med tanke på klausulen "kan ej kombinerad med andra erbjudanden".

Visa signatur

Kontor: Intel Core i3-12100F | ASUS B660-I STRIX | Intel Arc A750 Founders Edition | 16 GB Kingston Fury Beast DDR5 5200Mhz CL40 | Corsair SF750 Platinum 750W | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan: AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | ASUS Geforce GTX 1080 Ti STRIX | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum 750W | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart: Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS: AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk
Medlem

Jag hade köpt soundbaren för 12990kr hos samsung på tidigare rea, blir att skicka tillbaka den och behålla den för 8888kr.

Permalänk
Medlem

Gick fint för mig också :). Någon annan som planerat att behålla S9 Tab och sälja soundbaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av knewt:

Fick också en! Stog dock leverans 1/11, och man måste ju registrera kampanjen 7/11. Hoppas det kommer i tid, och hoppas dem godkänner den med tanke på klausulen "kan ej kombinerad med andra erbjudanden".

Läs i mailet istället. Står annat datum där än på sidan.

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Gick fint för mig också :). Någon annan som planerat att behålla S9 Tab och sälja soundbaren?

Japp, det var min plan också

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem

Börjar redan bli en inflation av ”bonusprodukter” på
Blocket/marketplace osv så blir nog svårt att få högt pris på sin bonusprodukt en månad framåt 🤷‍♂️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

Börjar redan bli en inflation av ”bonusprodukter” på
Blocket/marketplace osv så blir nog svårt att få högt pris på sin bonusprodukt en månad framåt 🤷‍♂️

Underskatta inte effekten av textraden "Perfekt julklapp!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

Börjar redan bli en inflation av ”bonusprodukter” på
Blocket/marketplace osv så blir nog svårt att få högt pris på sin bonusprodukt en månad framåt 🤷‍♂️

Tradera here I come!

Gjorde om processen 3 gånger då valet upphämtning strulade och nekade beställning. Nu har 3 mail kommit med bekräftelse...

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

Hur får man bonus produkten? Och hur väljer man den?

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Skrivet av telrad:

Lyckades få iväg en beställning på soundbaren! Nu känner man sig lyckligt lottad 🤩

Kul la allt in exakt vid 10 skulle betala men skitet bara laddar gjort det nu en kvart cirka helgen räddad....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

Hur får man bonus produkten? Och hur väljer man den?

https://www.power.se/kampanj/samsung-b2s-2023/

Permalänk
Medlem

Slog till på en soundbar jag med. Planerad leverans enligt mailet till den 18/10.
Men som vanligt lite långsam här med att förstå hur man ska välja sin produkt, för när jag läser och följer länken så finns det inget alternativ att välja vilken soundbar jag köpt, bara vilken TV?
Butiken blir ju Power förstås och även kvitto kan man ju ladda upp, serienumret kommer väl senare antar jag, när 995c kommer med posten.
Är just nu sugen på en S9, om den finns kvar ännu förstås.

Visa signatur

==Ryzen 5800x==16gb ram 3200Mhz cl14==ASUS 550-F== Gigabyte 3070 oc == LG UltraGear 27GP950 27" Gaming 4K UHD IPS==Lumia 930, Samsung S6, Moto X Style, LG G6, Sony xperia xz1 compact, LG V30,Sony xz3,Iphone xs max, Sony xperia 5ii,Samsung S22 Ultra==LG 55EG910V,LG C8 65"==AuneX1s,THX AAA 789==JBL 305==,Hifiman4xx, DT 1990 Pro==

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Jag hade köpt soundbaren för 12990kr hos samsung på tidigare rea, blir att skicka tillbaka den och behålla den för 8888kr.

Har du kvar lådan?