Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av tronix79:

Vilken av dessa produkter kan man kränga vidare snabbast men endå ta bra betalt för?

jag har sålt några Tab S9 för 7500, men minst 6500 ska man kunna få.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av tronix79:

Vilken av dessa produkter kan man kränga vidare snabbast men endå ta bra betalt för?

Jag fick 7000 för en Tab S9. Men ha is i magen, du kommer få många skambud, hade min annons ute i 2 veckor innan någon ville betala rimligt. Många andra som säljer också som lagt sig lite för lågt enligt mig. Och så kom Tab S9 FE häromdagen också som jag tror kan driva ner resell-värdet lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Jag fick 7000 för en Tab S9. Men ha is i magen, du kommer få många skambud, hade min annons ute i 2 veckor innan någon ville betala rimligt. Många andra som säljer också som lagt sig lite för lågt enligt mig. Och så kom Tab S9 FE häromdagen också som jag tror kan driva ner resell-värdet lite.

jag fick iväg 2st samma kväll för 7500, har bud på en tredje på 7k atm, varför skulle värdet sjunka? Tab S9 FE är skräp jämfört med S9.

https://m.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=12517&idPhone2=1...

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Ytterligare en superdeal från Samsung, tillgänglig från och med 10:00 i morgon på Power:

SAMSUNG HW-Q995C SOUNDBAR - 8888 kr, få en gratis produkt på köpet. T.ex. en Galaxy Tab S9

https://www.power.se/tv-och-ljud/soundbars/samsung-hw-q995c-s...

https://www.power.se/kampanj/samsung-b2s-2023/

Enligt @gilgamesh så kan man få ca 7000 på Blocket för en Tab S9, vilket innebär att man betalar ca 2000 för Soundbaren. Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=10281430

Deras hemsida kommer garanterat krascha. 😂

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Ytterligare en superdeal från Samsung, tillgänglig från och med 10:00 i morgon på Power:

SAMSUNG HW-Q995C SOUNDBAR - 8888 kr, få en gratis produkt på köpet. T.ex. en Galaxy Tab S9

https://www.power.se/tv-och-ljud/soundbars/samsung-hw-q995c-s...

https://www.power.se/kampanj/samsung-b2s-2023/

Enligt @gilgamesh så kan man få ca 7000 på Blocket för en Tab S9, vilket innebär att man betalar ca 2000 för Soundbaren. Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=10281430

Känns inte helt omöjligt att Tab S9 tar slut med tanke på alla deals de har nu. TV apparaterna senaste dagarna och denna soundbaren bland annat.

"Om din valda tilläggsprodukt tar slut under kampanjperioden förbehåller sig Samsung rätten att byta ut gratisprodukten mot en likvärdig produkt av motsvarande värde. "

Projektorn går kanske att kränga vidare, dock mindre efterfrågan antagligen. TVn och dammsugaren blir nog också svårt. Men man kan väl räkna att få typ 5000 minst kanske om man tvingas välja en annan produkt. Observera också att det kan ta 40 dagar att få produkten så de som köper bör vara beredda att vara utan några tusenlappar ett tag, men det går säkert fortare än så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Känns inte helt omöjligt att Tab S9 tar slut med tanke på alla deals de har nu. TV apparaterna senaste dagarna och denna soundbaren bland annat.

"Om din valda tilläggsprodukt tar slut under kampanjperioden förbehåller sig Samsung rätten att byta ut gratisprodukten mot en likvärdig produkt av motsvarande värde. "

Projektorn går kanske att kränga vidare, dock mindre efterfrågan antagligen. TVn och dammsugaren blir nog också svårt.

Det är en helt ny produkt som masstillverkas, sen om dom fular sig och begränsar är en annan femma.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

Det är en helt ny produkt som masstillverkas, sen om som fular sig och begränsar är en annan femma.

Jo det är sant. Dock vet jag inte hur bra det kan gå för den med tanke på att de verkar villiga att skicka ut dem "gratis" med nästan allt de säljer. Vet att de skickade ut den vid köp av S23 också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

jag fick iväg 2st samma kväll för 7500, har bud på en tredje på 7k atm, varför skulle värdet sjunka? Tab S9 FE är skräp jämfört med S9.

Hur snabbt fick ni era? Verkar att det går mycket snabbare än tex man ska få cashback.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Hur snabbt fick ni era? Verkar att det går mycket snabbare än tex man ska få cashback.

tar minst 1 månad, har en tredje som ska hämtas nu.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

tar minst 1 månad, har en tredje som ska hämtas nu.

Tredje? Står på Samsung villkor

"5. Kampanjen är giltig 1 gång per hushåll och gäller endast privatpersoner"

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

tar minst 1 månad, har en tredje som ska hämtas nu.

Haha Galaxy TabS9 har gått och blivit det nya Bitcoin...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Tredje? Står på Samsung villkor

"5. Kampanjen är giltig 1 gång per hushåll och gäller endast privatpersoner"

japp, familj som inte bor i samma hushåll. 🫡

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Frågan är ju, om man lyckas få tag på soundbaren från Samsung på Powers onlinehandel, hur man ska gå till väga för att registrera produkten. Man behöver ju produktens serienummer och den lär man inte se först leveransen har kommit fram. Vilket vad jag förmodar är för sent för att utnyttja deras kampanj. 😄 Rätta mig gärna om jag har fel här. 😁

Permalänk
Medlem

På jakt efter en iphone 13. Power har erbjudande nu 7990:-. Värt nu eller vänta till black friday?

Permalänk
Medlem
Skrivet av telrad:

Frågan är ju, om man lyckas få tag på soundbaren från Samsung på Powers onlinehandel, hur man ska gå till väga för att registrera produkten. Man behöver ju produktens serienummer och den lär man inte se först leveransen har kommit fram. Vilket vad jag förmodar är för sent för att utnyttja deras kampanj. 😄 Rätta mig gärna om jag har fel här. 😁

Man har till 7 november på sig att "claima" produkten så det bör man hinna.

"Registrera ditt köp på samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023 och välj en tilläggsprodukt senast den 7 november 2023. Vid registrering av köpet behöver du ladda upp ett foto på mailbekräftelsen om att din recension har blivit utlagd, lämna fullständigt namn, e-postadress, kvitto och serienummer på köpet av huvudprodukten."

https://www.power.se/kampanj/samsung-b2s-2023/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Man har till 7 november på sig att "claima" produkten så det bör man hinna.

"Registrera ditt köp på samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023 och välj en tilläggsprodukt senast den 7 november 2023. Vid registrering av köpet behöver du ladda upp ett foto på mailbekräftelsen om att din recension har blivit utlagd, lämna fullständigt namn, e-postadress, kvitto och serienummer på köpet av huvudprodukten."

https://www.power.se/kampanj/samsung-b2s-2023/

Åh fan, tur att någon av oss kan läsa haha 😄 Tack och bock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blancc:

På jakt efter en iphone 13. Power har erbjudande nu 7990:-. Värt nu eller vänta till black friday?

Kostade det på BF förra året (Källa).
Kommer sannolikt inte bli billigare men svårt att exakt veta.

Behöver du en ny lur nu, köp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nadzington:

Ja det är väl så, kombon är oslagbar. Hoppas de lägger ut den snart igen… men då ingår väl inte produkten

Säkert nån som redan svarat på det men ja, bonusprodukten får man bara på inköp innan 15e oktober. Sen kanske de kommer med nån ny kampanj som löper under Black Friday, det vet man aldrig.

Permalänk
Medlem

För Samsungs erbjudandet med extraprylar. Har någon gjort anspråk på en andra vara för ett köp från en annan i samma hushåll och fått ett nej?

Permalänk
Skrivet av Joakim Ågren:

Då bidde det en S90C 55" från Elgiganten! Hoppas jag gjorde rätt val! Står dock ingenting om nån bonusprodukt i orderbekräftelsen, har det blivit nåt fel eller ska det vara så?

Ser nu att både 65" samt 77" är slut så då återstår bara den jag valde dvs 55" som jag ska ha i sovrummet. Antar att dessa tar slut mycket snart också. Det är dock värt att påpeka att Elgiganten online inte har dessa i lager utan det väntas leverans 31 oktober.

Har inte bestämt riktigt vilken bonusvara jag vill ha, kanske dammsugaren?

Det märks verkligen att det är lågkonjuktur inom elektronikbranschen samt att Power invigningen påverkar starkt. Nu vill de andra konkurrenterna förekomma Power och gräva i folks fickor för att göra det svårare för Power! Denna vecka och helgen har ju nästan känts som en mini BlackWeek....

Man undrar ju över hur dessa Samsung erbjudanden kommer stå sig jämfört med Blackweek? Men en topp TV för 14K ord pris 25K samt produkt på köpet värde upp till 14K känns spontant som en mycket bra del som kanske inte slås under Blackweek? Ni som köpte 77" gjorde ju ännu mer fantastiska deals, Grattis!

Vad va de för pris på 55an? Den ligger på 25k nu😔

Permalänk
Medlem
Skrivet av compumanic85:

Vad va de för pris på 55an? Den ligger på 25k nu😔

13999kr. Dyker upp under BF igen.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clasito:

13999kr. Dyker upp under BF igen.

Det är inte säkert dock, 14K för 55" 18K för 65" och 23K för 77" var ju en prismatchning mot Power och deras invigningserbjudande. Det kan ju bli så att det kostar nån tusing mer på Black Week! Sen får man nog då inte med en dyr pryl på köpet som man fick nu....

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Man har till 7 november på sig att "claima" produkten så det bör man hinna.

"Registrera ditt köp på samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023 och välj en tilläggsprodukt senast den 7 november 2023. Vid registrering av köpet behöver du ladda upp ett foto på mailbekräftelsen om att din recension har blivit utlagd, lämna fullständigt namn, e-postadress, kvitto och serienummer på köpet av huvudprodukten."

https://www.power.se/kampanj/samsung-b2s-2023/

Vet inte vem som tipsade först här, men såg ditt inlägg precis och ska försöka lägga beslag på en SAMSUNG HW-Q995C SOUNDBAR, claima en Samsung Galaxy Tab S9 och sen sälja sistnämnda för att ha lagt ut ca. 2000-3000 kr för soundbaren.

Tack! ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Det är inte säkert dock, 14K för 55" 18K för 65" och 23K för 77" var ju en prismatchning mot Power och deras invigningserbjudande. Det kan ju bli så att det kostar nån tusing mer på Black Week! Sen får man nog då inte med en dyr pryl på köpet som man fick nu....

Att just priserna upprepas tror jag är väldigt stor chans (historiken och konkurrens med C3 talar för det). Såklart var ju extra erbjudandet vid sidan om en enorm bonus som antagligen inte upprepas igen på ett tag. Fortfarande, 14k för en TV av den kalibern kommer fortfarande vara en bra deal.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Vet inte vem som tipsade först här, men såg ditt inlägg precis och ska försöka lägga beslag på en SAMSUNG HW-Q995C SOUNDBAR, claima en Samsung Galaxy Tab S9 och sen sälja sistnämnda för att ha lagt ut ca. 2000-3000 kr för soundbaren.

Tack! ❤

Tror det blir många som försöker så lycka till! Om man har butik bör man kanske försöka där i första hand, nog många som kommer sitta på jobbet och försöka klicka hem en kl 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blancc:

På jakt efter en iphone 13. Power har erbjudande nu 7990:-. Värt nu eller vänta till black friday?

Finns även på Elgiganten för samma pris.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

Jag och sambon funderar på att slå till på soundbaren.

Vi ska snart flytta till Brf och vårt nuvarande hemmabio system är inte lämpligt i en brf samt tar mycket plats. Dessutom har vi funderat på en dammsugare.

Känns som att vi aldrig kommer få en bättre deal än denna.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Ser att flera här är intresserade av soundbaren, mig inkluderad. Ska bli spännande att se vilka som lyckas få tag på en. Lycka till allesammans! 😄

Permalänk
Medlem

Kollar man på powers recensioner av soundbaren så ser man att det är många som har lämnat in recension den senaste dygnet. Kan ha varit på rea på ett annat ställe med.

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Kollar man på powers recensioner av soundbaren så ser man att det är många som har lämnat in recension den senaste dygnet. Kan ha varit på rea på ett annat ställe med.

Kostade 12990/12490 men produkt på köpet nyligen och man är tvungen att lämna recencion för att få "gratis" prylen därav mängden recensioner. Köpte en för 12490 och är nöjd med det priset. 10+ på lager på power kommer nog ryka snabbt.