Snabbkoll: Äger du Grand Theft Auto V?

Permalänk
Medlem

Haft GTA V sedan releasedagen för PC, spelat 1808 timmar, mest Online.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpiikeN^:

Jag fullkomligt älskade GTA Vice City (perfekt för en 9-åring), men redan vid San Andreas tyckte jag spelade tappade någonting. Kom tyvärr aldrig tillbaka till GTA-serien, mer än att jag spelade om Vice City igen i vuxen ålder och även köpte GTA 3 och spelade halva det.

Vice City är för övrigt det enda spelet jag köpt två gånger, så vitt jag kan minnas

Verkligen samma för mig. Sällan jag levt mig in i ett spel som med Vice City. Atmosfären de lyckades skapa där var magisk.

Svarade att jag köpt GTA V till en plattform (Steam), men nu ser jag att jag även fått det gratis på Epic som alla andra här 😁

Permalänk
Medlem

Köpte det på releasedagen till 360 Var det Game Stop?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Köpte på releasedagen med, även en 360 bara för att spela det.
Sen köpte jag det till PC, och av en eller annan orsak följde den med PS3'an också, disken satt kvar.
Sen laddade jag ner den från Epic "bara för att", så har nog köpt det 2-3 ggr. och fått det några andra ställen.

Spelade det mycket i starten, sen blev det lite retro-spel när online öppnas, och testa några missioner med kompisar. Och en gång ibland när man vill ha lite retro-kännsla.

Saknar dock stilen till GTA 3 - blandat ihop med Vice city och gärna lite från 4'an med möjligheten att gå och äta och träna. 5'an var mera historien + grafiken och att man kunde leva den karaktär man kände mest för.

Permalänk
Medlem

Köpte det på Steam och fick det sedan gratis på Epic också

Permalänk

Ja. Men knappt spelat det.
Hmm kanske borde ge det lite kärlek.

Visa signatur

| i5 13600K | Noctua NH-D15S | PRO z690-p | 16GB RAM 3200 | EVGA RTX 3080 |
| Fractal Design Newton 800w platinum | 3xBenQ XL2420T + 3D Vision gen2|
| Win10 x64 | Logitech Pro X Superlight | Sennheiser HD 599 | Pioneer VSX-D510 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dolkman:

"Köpte" det gratis på EPIC-store, fortf. inte spelat det. Spelar i regel andra typer av spel.

Exakt samma som för mig, aldrig startat spelet men köpte det för 0kr när chansen kom.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot spelet på PC om någon har det men inte kommer använda det

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q