Permalänk
Medlem

Rtx 2060 super fe

Säljer ett 2060 super fonders edition i felfritt skick.
Ett grafikkort som enligt mitt tycke är ett av de mer estetiskt snygga korten. Inget värstingkort men funkar kanon till mycket.

Tänkte att runt 1500 kr kanske det är värt? Kom med bud.

Säljer till vem jag vill om jag vill och när jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Det må vara fint att titta på men inte det roligaste att plocka isär för att byta kylpasta

Kan du tänka dig att skicka så är jag intresserad av kortet

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, INTEL INTEGRATED GRAPHICS!

Permalänk
Permalänk
Medlem

1400 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

1400 + frakt.

Kunde inte redigera min kommentar men; coilwhine? Vad för typ av chassi har det suttit i innan?

Permalänk
Medlem

Hur gammalt är kortet? Kvitto? Vad har det använts till? Mining? Är du originalägaren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Kunde inte redigera min kommentar men; coilwhine? Vad för typ av chassi har det suttit i innan?

Hej, kortet har suttit i ett itx chassi NZXT H1, inge coil whine när jag lirar typ wow. Sätter jag igång CS GO och har örat mot chassit så låter det nog lite. (Kan inte säga hundra att det är coil whine) 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knugen1:

Hur gammalt är kortet? Kvitto? Vad har det använts till? Mining? Är du originalägaren?

Kan inte hitta på kvittot men jag är enda ägaren och har haft sedan början på 2020. Har lirat CS GO, wow och jobbat lite med ett cad program som heter Revit. Inge mining.

Permalänk
Medlem

1500+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av 90Hampe:

Kan inte hitta på kvittot men jag är enda ägaren och har haft sedan början på 2020. Har lirat CS GO, wow och jobbat lite med ett cad program som heter Revit. Inge mining.

Tack för info, jag avvaktar då kvitto saknas.

Permalänk
Skrivet av Knugen1:

Tack för info, jag avvaktar då kvitto saknas.

Kvitto på ett 2 generationers gammalt grafikkort? inköpt 2020 så ingen garanti finns, eller handlar det mest om att inte köpa stöldgods? Undrar bara av nyfikenhet.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Kanadagoose:

Kvitto på ett 2 generationers gammalt grafikkort? inköpt 2020 så ingen garanti finns, eller handlar det mest om att inte köpa stöldgods? Undrar bara av nyfikenhet.

Kvitto som kan styrka att säljaren är enda ägaren av varan kan ju alltid vara trevligt att se som köpare.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500 och kan hämta omgående, ikväll om så passar

Permalänk
Medlem

1600+frakt

Permalänk
Medlem

1600 och kommer å hämtar!

Permalänk
Medlem

Jag drog en chansning och la ut kortet för 1900 kr på facebookmarket och det var en som skrev att han kunde köpa det för de i helgen. Misstänker att ingen här är villig att ge samma? Om han mot förmodan ångrar sig eller börja pruta på plats så hör jag av mig i tur och ordning till de bud som har givits här.

Hoppas detta är ok för samtliga. allt gott.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt ursäkta om det tog lite tid att meddela.