Söker EVGA RTX 3090 FTW3 eller Asus Strix 3090

Permalänk
Medlem

Söker EVGA RTX 3090 FTW3 eller Asus Strix 3090

Hejsan, har gått över till andra arbete på datorn som kräver mer vram.

Sitter någon med ett av dem två kort som vill bli av med dem? Gärna höjta till via DM och vi ta det därifrån

MVH,

Richard.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk

Jag har ett 3090 Strix, vad kan du tänka dig ge? Det är den vita versionen om det spelar någon roll.

Permalänk
Medlem

EVGA RTX 3090 FTW3 med vattenblock om det är intressant 9000 KR

Permalänk
Medlem
Skrivet av marekwitkowski:

EVGA RTX 3090 FTW3 med vattenblock om det är intressant 9000 KR

Hej, vilken vatten block är det? Finns alla skruvar, lådor och original kylare med också?

Har nämligen redan köpt in ett EK vattenblock sats med ABP för 999kr från inet med kunde går tillbaka som retur då den är inte öppnade.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

Är inte efter en REA pris utan en rimligt marknads värde utan tjafs. Finns inte många EVGA kort data så har gått efter Asus Strix data istället. Jag har kollat på Tradera, blocket, facebook och ebay för nåt att köpa begagnade. Sålda(strix) på tradera går för mellen 7-10kkr med vissa outliers men mest runt 7750-8500 ska jag säger genomsnittet ligger. Men där få men ett avdrag från tradera av 10% så vad säljarna få är 6975-7650. Då finns de folk som är ute och cyklar på blocket också =). Strix kunde bedömas lika bra som FTW3 men tror mer hype/prisökning kring marken med RGB gamers men också fler auktion att kanske få ett klip på.

Har finns sales data jag går efter:
https://www.tradera.com/search?q=rtx%20strix%203090&itemStatu....

Finns inte mycket att ta från SWEC förutom nån som vill köpa för 8000kr och en palit som hade budgivning upp till 6800 innan den bliv ett byte+pengar istället.

Om den är ett FTW3 kort som jag kräva då min vatten block passar bara FTW3 modeller skulle jag ger 8000kr plus frakt som jag tycker är mer än rimligt baserade på ovanpå stående data.

Ursäkta för fakta baserade kommunication. Tänkte att Jag kunde betalar med löningen nästa veckan.

Ursakta för svengelska om den uppstått.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

har annons på tradera du kan kola detaljer
köpte kort den har för 15000 föra året och Ekwaterblocks med aktiv bakplate
Quantum Vector² Trio RTX 3080/90 ABP Set D-RGB - Nickel + Plexi
2000,00 kr 50 % fydhörna inet Ekwaterblocks

Permalänk
Medlem

Det finns en annat 3090 evga som säljs nu på auktion på Tradera utan vatten block kanske alternativ för dig men man vet inte
vad man köper dar .Jag anser att sweclockers mycket mera seriös en Tradera utan konstigheter .

Permalänk
Medlem

för övrigt marknads sweclockers så mycket bättre Jag köper massa grejer här jag galen i datorebygge har 5st

Permalänk
Medlem
Skrivet av reeson:

Är inte efter en REA pris utan en rimligt marknads värde utan tjafs. Finns inte många EVGA kort data så har gått efter Asus Strix data istället. Jag har kollat på Tradera, blocket, facebook och ebay för nåt att köpa begagnade. Sålda(strix) på tradera går för mellen 7-10kkr med vissa outliers men mest runt 7750-8500 ska jag säger genomsnittet ligger. Men där få men ett avdrag från tradera av 10% så vad säljarna få är 6975-7650. Då finns de folk som är ute och cyklar på blocket också =). Strix kunde bedömas lika bra som FTW3 men tror mer hype/prisökning kring marken med RGB gamers men också fler auktion att kanske få ett klip på.

Har finns sales data jag går efter:
https://www.tradera.com/search?q=rtx%20strix%203090&itemStatu....

Finns inte mycket att ta från SWEC förutom nån som vill köpa för 8000kr och en palit som hade budgivning upp till 6800 innan den bliv ett byte+pengar istället.

Om den är ett FTW3 kort som jag kräva då min vatten block passar bara FTW3 modeller skulle jag ger 8000kr plus frakt som jag tycker är mer än rimligt baserade på ovanpå stående data.

Ursäkta för fakta baserade kommunication. Tänkte att Jag kunde betalar med löningen nästa veckan.

Ursakta för svengelska om den uppstått.

Tradera tar bara 10% upp till 2000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av AvantiJ:

Tradera tar bara 10% upp till 2000kr

Aha då är min argument lite snatt.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Skrivet av madakralc:

Jag har ett 3090 Strix, vad kan du tänka dig ge? Det är den vita versionen om det spelar någon roll.

tjena, om inte TS är intresserad så är jag det! hojta till så jag vet vad du vill släppa det för?

Permalänk
Medlem

Hej, har gett upp med beg 3090. ska provar 7900xtx då. Hoppas de går bra. Tack.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!