Youtube testar högre bildkvalitet för Premium

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Behöver inte kortet du betalar med vara registrerat i Argentina också? Av vad jag läst så behöver man ändra adressen på sitt Google-konto till landet i fråga. Men går betalningen igenom problemfritt? Många e-handelsbutiker nekar ju köp från kunder vars kort inte är skrivet i landet. Behöver man inte använda VPN när man tittar sen, utan kan köra på vanlig uppkoppling i Sverige?

Något kan ha ändrat sig men jag behövde varken ändra adress eller annat. Använder ett Revolut-kort. VPN behövs bara när man startar prenumerationen.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Något kan ha ändrat sig men jag behövde varken ändra adress eller annat. Använder ett Revolut-kort. VPN behövs bara när man startar prenumerationen.

Tack - det fungerade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raprodent:

Firefox till mobilen är mig veterligen enda browsern som har stöd för addons, däribland uBlock Origin (the block of blockers).

Även jag använder Firefox med uBlock Origin i mobilen och jag slipper youtube reklamen, använder SmartTubeNext till AndroidTV.

Permalänk
Medlem

Vet inte om ökad You Tube bitrate verkligen gör upplevelsen större när man på standard gaming skärm tittar på typ Angry Turtle med hans Fallout 76 tips...det funkar nog lika bra i 480i upplösning...det är vad han säger som är viktigt och inte antalet pixlar...peace love and a bulldog yo people...

Själv ska jag nu kolla på cheezy filmen The Meg i 4K igen med 11 speakers athmos och en +80 kg 24" SVS SB-16 Ultra...for those that knows how real bass sounds...ökad You Tube bitrate kommer för mig nog inte avgöra ljud eller bild just idag i alla fall...men kul att YT har lite planer framöver...peace!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

Vanced är nerlagt, du kan hitta eftergångaren till Vanced här : https://old.reddit.com/r/revancedapp/

Googlade på det och det dök bara upp lite suspekta sidor med mängder av reklampopups.

Permalänk
Inaktiv

En av få prenumerationstjänster som faktiskt är värt pengarna. Familjeabonnemanget är fantastiskt. Slipper skit-Spotify och får all musik som finns tillgänglig, samt slipper reklam.