Permalänk
Medlem

UPS + batteri

Vi har bytt it-miljö på jobbet så den lokala servern har rykt.
Står nu med lite hårdvara som vi tänkte att någon kanske är intresserad av.

En UPS från APC samt ett ersättningsbatteri som är helt oanvänt.
Oklart om de hör till varandra.

UPS:en förefaller fungera men lyckas inte riktigt snäppa på fronten.

De är tunga så frakten kan bli dyr om man vill ha dem postade, men inget är omöjligt.

Finns i Vaxholm kontorstider, kan tas med till Täby

Jag har aldrig handlat på Sweclockers men däremot Swedroid och här är min profil där för omdömen

https://swedroid.se/forum/members/ninjazin.1550/

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av UPS:en men det verkar inte som att batteriet hör till. Det kanske du kan få sålt separat eftersom det verkar vara en ganska rejäl modell.

Permalänk
Medlem

Om du skulle orka skicka den så betalar jag 700 + vad frakt än går på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anounce:

Om du skulle orka skicka den så betalar jag 700 + vad frakt än går på.

Frakten lär gå på mer än 700 kr. Det väger ju bly (bokstavligt talas!)

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPasty:

Jag är intresserad av UPS:en men det verkar inte som att batteriet hör till. Det kanske du kan få sålt separat eftersom det verkar vara en ganska rejäl modell.

Det stämmer, jag har precis denna UPS och den använder sig av batteri RBC48.

För övrigt en riktigt bra UPS, kan jag intyga.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPasty:

Jag är intresserad av UPS:en men det verkar inte som att batteriet hör till. Det kanske du kan få sålt separat eftersom det verkar vara en ganska rejäl modell.

Vad vill du ge? Notera budet nedan. Tänker du upphämtning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anounce:

Om du skulle orka skicka den så betalar jag 700 + vad frakt än går på.

Jag kommer att orka skicka. Notera att det var en före dig som svarade så väntar bara ett litet tag på svar från hennom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av janaydin:

Vad vill du ge? Notera budet nedan. Tänker du upphämtning?

Jag kan ge 500 och hämtar i så fall. Behöver mäta att den får plats i skåpet först bara och får återkomma om det imorgon. Accepterar dock att Anounce har budat över mig så jag blir inte ledsen om du hellre skickar till hen.

Permalänk
Medlem

Jag har inte glömt er, letar efter en kartong som är stadig nog att behålla enheten. Känns som de jag hitat inte kommer hålla i botten.
Skulle det vara så att jag inte hittat ett säkert alternativ ja då får jag överväga att ej skicka den.

Återkommer asap

Permalänk
Medlem
Skrivet av janaydin:

Jag har inte glömt er, letar efter en kartong som är stadig nog att behålla enheten. Känns som de jag hitat inte kommer hålla i botten.
Skulle det vara så att jag inte hittat ett säkert alternativ ja då får jag överväga att ej skicka den.

Återkommer asap

Det låter bra. Jag har inte hunnit mäta ännu men försöker fixa det ikväll. Om allt klaffar i skåpet så kan jag nog hämta den i helgen. Under förutsättning att du inte lyckas skicka den, alltså.

Permalänk
Medlem

Den står i Täby fr.o.m idag, är ett smärre projekt att skicka så avhämtning är dessvärre det som gäller

mvh J