Smartwatch, telefon, stativ m.m..

Permalänk
Medlem

Smartwatch, telefon, stativ m.m..

Hej,

Dags att rensa lite nu, håller budgivningarna kort så länge jag är nöjd med budet. Det går att skicka det mesta men ej monitorstativet.

Buda med frakt eller avhämtning.

Huawei Watch GT svart - bra skick, finns säkerligen mikrorepor men inget synligt vardagligt. Kommer med originalkartong och originalladdare.

Budstart: 300:-

Samsung Galaxy S9 svart - några år på nacken men fungerar utan problem, är osäker på laddare men kan ev. lösas annars är det vanlig usb-c.

Finns några repor, inga enorma och annars i fint skick. Smutsig på bilden som jag laddar upp.

Budstart: 500:-

Monitorstativ iiglo MM100 klarar upp till 10kg, ca 6 mån gammal och har använts till en ultrawide skärm på 34 tum utan problem.

Budstart: 150:-

Google Home Mini Grå - Knappt använd, fick den av farsan som vann den på någon tävling på jobbet. Originalladdare finns.

Budstart: 100:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Huawei Watch GT och Google home Mini
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr SGS9
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ABC 80

Permalänk
Medlem

S9 600kr hämtar

Permalänk
Medlem

watch gt och google mini 450:-

Permalänk
Medlem

Noterat alla bud, avslutar budgivningen imorgon kl 23:59.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Hur har det gått. Är det budat och klart?

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Hur gick det?
Är det klart eller hur är status?

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blade80:

Hur gick det?
Är det klart eller hur är status?

Har inte hört något heller

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt, haft fullt upp och glömt bort denna helt. Jag kontaktar vinnarna via PM. SG9 är dock såld via PM.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim