Komplett SweC-Bonanza - Diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jag har inte sett något om att man måste ha kopplat kontot såsom Inet exempelvis så det känns mer som en speciell länk som inte ska finnas tillgängligt på hemsidan utan direktlänk bara.

Skrivet av Komplett:

Nej vi har ingen verifiering av att man är medlem på Swec. Men vi annonserar endast om kampanjen här, man hittar bara kampanjen via våra annonser här på Swec eller via nyheten/forumtråden. (Eller google)
Rabatterna kommer i sun tur endast att synas på kampanjsidan. Men skulle man dela länken i någon discordkanal, chatt eller annat så kan man såklart ta del av erbjudandena.

//Erik

Tack för svar! Hoppas att det blir en bra kampanj för alla parter. 🙂

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk

Hoppas verkligen på någon bra bundle deal på i5 12400f, b660 kort och 16gb ddr4 ram

Visa signatur

AMD FX-8320 @ 5017 MHz
http://valid.canardpc.com/ppty3p
AMD Athlon II X2 250 @ 4013 MHz
http://valid.canardpc.com/jwpmni

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Komplett

En riktigt riktigt bra deal på en Luftfritös av större kaliber. T ex
https://www.komplett.se/product/1012073/hem-hushaall/koksappa...

Då snackar jag såklart ett pris lägre än det som var under BF för då kunde jag lika gärna köpt den då. Några 1800 kr är alltså "Meh, why bother". 50% rabatt hade varit fantastiskt men någonstans under 1600 kr är väl realistiskt om man verkligen vill slå på trumman?

språkförtydligande
Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Fidget spinners med rgb och gratis NFT? 😮

Nehej vad synd, men kanske en rea på SteelSeries arctis pro wireless vit? Köper isf.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Om vi kör rea på den så finns det kanske risk/chans att vi får återse @Mental's stora frityrtråd, sedan följt av Mentals stora bantartråd (är det OK att referera till saker som hände här på forumet för ~17 år sedan? )

//Erik

Fick en airfryer i julklapp. Påbörjade en diet den 12/1 så jag ligger steget före 😘

Permalänk
Medlem

Switch spel... Massa switch spel...

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Rea på EPOS Sennheiser GAME One eller något tyst tangentbord hade varit trevligt

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DavidtheDoom:

@Komplett

En riktigt riktigt bra deal på en Luftfritös av större kaliber. T ex
https://www.komplett.se/product/1012073/hem-hushaall/koksappa...

Då snackar jag såklart ett pris lägre än det som var under BF för då kunde jag lika gärna köpt den då. Några 1800 kr är alltså "Meh, why bother". 50% rabatt hade varit fantastiskt men någonstans under 1600 kr är väl realistiskt om man verkligen vill slå på trumman?

Är det så brutala marginaler på airfryers då? De kommer ju inte sälja med förlust och det är ju bara påslaget man kan spela med när man kampanjar en produkt kan inte kommer ha merförsäljning på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mental:

Är det så brutala marginaler på airfryers då? De kommer ju inte sälja med förlust och det är ju bara påslaget man kan spela med när man kampanjar en produkt kan inte kommer ha merförsäljning på.

Inet's erbjudanden till sweclockers måste ha varit med förlust ibland, varför skulle inte komplett kunna göra det?
Går ju på marknadsföringsbudgeten.
Nu tvivlar jag på att de väljer en air fryer i så fall, men ändå

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Mental:

Är det så brutala marginaler på airfryers då? De kommer ju inte sälja med förlust och det är ju bara påslaget man kan spela med när man kampanjar en produkt kan inte kommer ha merförsäljning på.

Shhhhhhy. Kom inte hit med dina logiska resonemang. Jag vill bara ha en luftfritös och känna att jag gör ett kanonklipp!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Ja hade gärna sett deals på lite mer udda produktkategorier som inte jätteofta ges rabatter. Ett sånt exempel är t ex NASar. Datorkomponenter/skärmar/TV känns det som att vi har rabatt på lite nu och då.

Personligen så tittar jag på mikrofoner, stativ och ljudkort just nu. Så den här produkten hade jag gärna sett en rejäl rabatt på 😊
https://www.komplett.se/product/1016680/datorutrustning/kring...

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av DavidtheDoom:

@Komplett

En riktigt riktigt bra deal på en Luftfritös av större kaliber. T ex
https://www.komplett.se/product/1012073/hem-hushaall/koksappa...

Då snackar jag såklart ett pris lägre än det som var under BF för då kunde jag lika gärna köpt den då. Några 1800 kr är alltså "Meh, why bother". 50% rabatt hade varit fantastiskt men någonstans under 1600 kr är väl realistiskt om man verkligen vill slå på trumman?

In this economy?!

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Jacob Fanboy

Har för dåligt ljus i mina Teams möten så Elgato Key Light för en eller två hundringar mindre hade varit fint!

Permalänk
Inaktiv

En ssd 1TB m2 hade inte varit fel.

Permalänk
Medlem

Massa folk är sugen på itx mobo, AM4 & s1700. @Komplett hoppas du lyssnar

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk

Jag har börjat få problem med ryggen så en schysst rabatt på en bra stol hade varit nice!

Visa signatur

Nuvarande dator: 5900x, 3080ti, 64gb ddr4

Permalänk
Avstängd

Någon större hårddisk (gärna 5400rpm) deal vore önskvärt. Extern är OK med.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas-2400:

Jag har börjat få problem med ryggen så en schysst rabatt på en bra stol hade varit nice!

Marklyft med kettlebells mm hemma funkar förmodligen bättre över tid.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

@komplett kan man få en extra rabatt för att man upptäckte rick-rollen?

Skämt o sidor, lite kul ändå ! Hoppas det blir några fina deals nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon194557:

En ssd 1TB m2 hade inte varit fel.

Precis, Samsung 980 pro hade suttit fint.

Visa signatur

Intel C2D E8400 @ 3,6ghz || Thermalright Ultra-120 extreme || Asus P5Q-E P45 ||
8 GB (4x2GB) DDR2 PC8500 Corsair XMS2
|| Zotac GTX 470 || Antec Three Hundred || Corsair HX 620W || Dell S2409W 24" ||

Permalänk

Så - börjat nedräkningen - 10 minutes to liftoff, and counting!

Komplettkortet framme, kört det i 5 minuter i brödrosten för att försäkra mig om att det inte är fruset.

P/W för inloggning på Komplett - check!

Sätter på lite klassisk musik i väntan på den stora stunden https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

Bring IT on!

Permalänk
Medlem
Skrivet av UtanGrafikkort:

@komplett kan man få en extra rabatt för att man upptäckte rick-rollen?

Skämt o sidor, lite kul ändå ! Hoppas det blir några fina deals nu

Hade varit kul om hela rabatten var en enda stor rick-roll XD

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Behöver man koppla sitt konto till Sweclockers typ som på Inet eller är det bara att gå in på länken?

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

vad komplett sagt är det bara använda länken ska det fungera

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Gaaaaa - mindre än en minut.....

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Klumpeduns:

Rea på gasarmar som klarar förhållandevis stora och tunga skärmar vore trevligt.

Inte en helt dålig idé! Vad sägs om 60% off med koden “klumpeduns” på denna arm?
iiglo Mantis Monitor Arm med USB

Skrivet av EmilT:

Ett härligt erbjudande på datorskärm för FPS, ex. BenQ ZOWIE 25" gamingskärm XL2546K och hörlurar vore väldigt trevligt.

Denna var svår att få till. Men vi gillar en utmaning! Med koden “emilt” får man nu XL2546K för 3990kr, 33% off. Men först till kvarn för vi har bara 30st till detta priset.

Skrivet av :

@Komplett

En riktigt riktigt bra deal på en Luftfritös av större kaliber. T ex
https://www.komplett.se/product/1012073/hem-hushaall/koksappa...

Då snackar jag såklart ett pris lägre än det som var under BF för då kunde jag lika gärna köpt den då. Några 1800 kr är alltså "Meh, why bother". 50% rabatt hade varit fantastiskt men någonstans under 1600 kr är väl realistiskt om man verkligen vill slå på trumman?

Vi har kämpat hela morgonen med att få ett bra pris här. Men under 30 minuter, så fram till 11:30 får du den för 1699kr om du anger koden ”doomfryer”

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

WD BLACK SN750 SE 1TB - 2 590:-, hmmmm.

Fast dom som önskade sig en airfryer fick det visst :=0

Permalänk
Medlem

Var finns koden? Ska man behöva gissa???

Visa signatur

R7 2700, X470 Aorus G5, 16GB, RX6700XT, RM750x, Phanteks P400S, CQ32G1 32" 1440p@144Hz
i7 9700, Z390 Gaming X, 32GB, RTX 2060, Phanteks 300, S70A 27" 4K@60Hz
i3 9100F, Z390-i Auros Pro, 16GB, GTX1660ti, NZXT h200i, 275E1S 27" 1440p@75Hz

Permalänk
Medlem

Aj jäklar var lite sen med önskemålet, en NH-U12A hade suttit fint med lite rea

Permalänk
Medlem

Wow, inte en endaste pryl som man kände att det va en bra deal, bra jobbat!