Permalänk

Asus 1080 Turbo 8gb

Tja,

Blev tillslut ett annat grafikkort som sitter i min loque ghost. Detta grafikkort blev då över. Detta är då ett Asus 1080 Turbo 8gb.

Det är i gott skick, ny kylpasta, och ny fläkt. Fläkten var riktigt sliten så nu är det som nytt

Finns i södra Stockholm, eller skickas.

Startbud : 3500:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Säljer gärna här men 3500 är minimum för mig mina SC vänner.

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk

Hur är ljudnivån kortet nu när du bytt fläktar och pasta? Har den suttit i ett Ghost förut kan jag tänka mig att det fick jobba för luftflödet.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk

Mm den satt i ghosten med gamla slitna fläkten, så får väl säga att jag inte har bra referens i guess men man hörde ju hur den gamla fläkten vobblade på låga varv. Jag beställde ny fläkt och den kom lite sent, då hade jag fått tag på ett annat kort jag nu kör en AIO på helt enkelt..

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Skrivet av vetattdutittar:

Mm den satt i ghosten med gamla slitna fläkten, så får väl säga att jag inte har bra referens i guess men man hörde ju hur den gamla fläkten vobblade på låga varv. Jag beställde ny fläkt och den kom lite sent, då hade jag fått tag på ett annat kort jag nu kör en AIO på helt enkelt..

Okej, det låter som en bättre lösning i det chassit

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk

Så ingen vill ta det för 3500? då kommer jag tyvärr behöva offra det till mining ...

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt